Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2769
Heisann lenge siden

skal gjøre denne tråden simpel og mest mulig bra sånn at godtfolk her skjønner

Jeg har vært på en institisjon under bv i ca litt over ett år
Der ble jeg utsatt for psykisk terror
-Mobbing av ansatte
-Falske ting skrevet i journal av psykiater i alvorlig temaer
(sa noen rare ting i psykose som jeg ikke husker"
-Grov kjefting og høyt psykisk press hvis jeg ikke gjorde akkurat hva de ansatte ba meg om.
-Latterligjøring
Så etter det året var det rett før jeg hang meg . glad jeg ikke gjorde det. ble brutt ned psykisk.
ok 2 mnd senere blir jeg sendt på nav tiltak med mennesker som har godt rykte
-Subtile kommentarer som "idiot"
- Ekstrem hodekjør imens vi hadde lunsj og jeg var i full benz abstinens og psykose
- Klarte jeg ikke en ting på 10 min så fikk jeg så grov kjeft at han fikk meg til å føle meg som et verdiløst menneske etterhvert. Han og sin kone tjener 650 k bare å drive det stedet og de gjør ingenting med opplæring
-Utestenging , ingen snakka til meg. Ville jeg snakke så tulla den heksa det bort.
Og hun snakka høl i huet hun visste godt at selvtilliten var på bunn. Hun likte det
Han sjefen eller tapern som jeg kaller han har gjort det med flere. Folk klager hva gjør kommunen? Nada. Zero. Ingenting.


Og dette skal være greit nei.

Trodde jeg skulle få det bedre livet mitt ble til et helvette.

Ja. Hva kan man gjøre.

Sier dette til ruskonsulenter men de tar det ikke på alvor.

Han sjefen jobber svart hele tiden. Jeg føler meg dum som aldri tok lydopptak. Og en ting til de hadde live kamera under lunsj samlinga jeg observerte det og kona rista som en gris og ble sykt nervøs dagen etter var den borte.

Noen som har vært borti samme djevelskap?

Håper dette var lett å lese.

Har du tips så gjerne si dem har du tull vær så snill spar deg dette er ganske alvorlig.

fred være med alle . peace

Et notat de har ingen relevant utdanning for arbeid med mennesker som sliter med psykisk helse.

Bare slett . Forumet her har blitt ganske utrolig. Jeg finner ut av det. Skjedd med forumet her? Før var det engasjerte folk som ville hjelpe nå er det bare spørsmål som googles fort . Jesus . Freakforum var mye bedre for 10 år sis
Sist endret av Samael99; 26. august 2022 kl. 06:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje du er for syk til og jobbe?
vet ikke hvor gammel du er men og blande seg inn i om sjefen jobber svart har du ikke noe med.
virker som du fokuserer på de feil tinga, møt opp, gjør jobben.
Det har ikke skjedd noe med forumet. Det er bare medlemmene som har blitt voksne og fått seg andre interesser.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Kanskje du er for syk til og jobbe?
vet ikke hvor gammel du er men og blande seg inn i om sjefen jobber svart har du ikke noe med.
virker som du fokuserer på de feil tinga, møt opp, gjør jobben.
Vis hele sitatet...
Svart arbeid er ulovlig så det er man kanskje til en viss grad pliktig til å bry seg om?
Nå har ikke jeg vært på institusjon men kan relatere til endel av det TS har opplevd. Pga lignende situasjoner er ikke jeg i jobb pdd.
Såpass ja. Orker ikke å starte en diskusjon en av dere har jo ikke skjønt posten jeg jobba der i 3 år tungt fysisk arbeid. jeg skrev ganske detaljert. jeg tror de som kan mye om psykologi har forlatt forumet og de smarte . sånn som jeg . jeg er aldri her nesten hade a

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det har ikke skjedd noe med forumet. Det er bare medlemmene som har blitt voksne og fått seg andre interesser.
Vis hele sitatet...

Komisk bare komisk.

Du klarer ikke å tolke. nei f dette forumet. hade

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Svart arbeid er ulovlig så det er man kanskje til en viss grad pliktig til å bry seg om?
Nå har ikke jeg vært på institusjon men kan relatere til endel av det TS har opplevd. Pga lignende situasjoner er ikke jeg i jobb pdd.
Vis hele sitatet...
Hallo et vesen med sympati og noe mellom øra takk jeg skal sende masse til skatte etaten. mer enn det er ikke å si fordi dette forumet har blitt bare et rus forum. Nå blir nok gutta butthurt og sjekker om jeg svarer på de smarte butthurt svarene . Men du er en bra mann hade
Sist endret av Samael99; 27. august 2022 kl. 01:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du vet vi kan se tråder du tidligere har laget?
Slutte å ruse seg, slutte å legge skylden på andre, slutte å sutre, begynn å jobbe...
De kommentarene dine henger ikke på greip. Bare komisk.
Kan det hende at du ikke selv er klar over din væremåte, som kanskje er et problem for de andre? Jeg tenker på det fordi du har en heks som tuller bort alle anledningene du har til å prate. Det kan bety at hun ønsker å skjerme seg selv eller andre fra deg, men hvorfor? Væremåten din? Går du som en wannabe gangster? Slike ting tenker jeg at du kanskje burde tenke litt over. Mulig det faktisk er årsaken.
Altså, han sier føler seg mobba og trakkasert. Da er det vel det man får ta utgangspunkt i når man svarer.

Utrolig typisk respons da, til folk som forteller akkurat dette; det er nok bare du som er for var, liksom.

Jeg har selv vært borti både bra folk og fantastisk ondsinna idioter, både i nav og helsevesen.

Så jeg synes det er høyst sannsynlig at det kan være slik TS sier.

Jeg synes ikke det er noe ålreit å ikke vite en dritt, men allikevel skylde på den sier seg være offeret.

Mitt råd til TS er å flytte. Gjerne til Vestre Aker. Der er Nav no helt annet. Eller hør her på forumet om noen vet om en kommune der opplegget er godt og folka velmenende, i alle fall.

For å skulle endre noe fra den posisjonen du står i i hierarkiet kan bli en kamp i motbakke i åresvis, og mest sannsynlig får du ikke noe ut av det selv.

Du kan prøve varsle medier. Men uten graverende bevis, kommer du ikke langt der heller. Med mindre du får med deg mange til å fortelle om hvordan det har vært for dem i dette opplegget.
Sist endret av CBDbudbuddy; 28. august 2022 kl. 02:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Du vet vi kan se tråder du tidligere har laget?
Vis hele sitatet...
Hva har det med saken å gjøre ?

Sitat av Tysteren Vis innlegg
Kan det hende at du ikke selv er klar over din væremåte, som kanskje er et problem for de andre? Jeg tenker på det fordi du har en heks som tuller bort alle anledningene du har til å prate. Det kan bety at hun ønsker å skjerme seg selv eller andre fra deg, men hvorfor? Væremåten din? Går du som en wannabe gangster? Slike ting tenker jeg at du kanskje burde tenke litt over. Mulig det faktisk er årsaken.
Vis hele sitatet...
Kan hende at du ikke vet noen ting om hva som har skjedd , og du vet ingenting om min væremåte og gidder ikke å forklare det til deg fordi svarer ditt er like motbydelig som de andres .

Sitat av CBDbudbuddy Vis innlegg
Altså, han sier føler seg mobba og trakkasert. Da er det vel det man får ta utgangspunkt i når man svarer.

Utrolig typisk respons da, til folk som forteller akkurat dette; det er nok bare du som er for var, liksom.

Jeg har selv vært borti både bra folk og fantastisk ondsinna idioter, både i nav og helsevesen.

Så jeg synes det er høyst sannsynlig at det kan være slik TS sier.

Jeg synes ikke det er noe ålreit å ikke vite en dritt, men allikevel skylde på den sier seg være offeret.

Mitt råd til TS er å flytte. Gjerne til Vestre Aker. Der er Nav no helt annet. Eller hør her på forumet om noen vet om en kommune der opplegget er godt og folka velmenende, i alle fall.

For å skulle endre noe fra den posisjonen du står i i hierarkiet kan bli en kamp i motbakke i åresvis, og mest sannsynlig får du ikke noe ut av det selv.

Du kan prøve varsle medier. Men uten graverende bevis, kommer du ikke langt der heller. Med mindre du får med deg mange til å fortelle om hvordan det har vært for dem i dette opplegget.
Vis hele sitatet...

Jeg har ca 3 som har opplevd det jeg har opplevd så vurderer å få med dem å lage sak. Takk for empati de over her har ikke opplevd det så det er vanskelig for dem å forstå.

Begynn å jobb
bla bla . Bryr meg lite om de svarene.

Sitat av Montezuma Vis innlegg
Slutte å ruse seg, slutte å legge skylden på andre, slutte å sutre, begynn å jobbe...
Vis hele sitatet...

Ignoransens kraft er sterk her ja

Har hatt 5 jobber hva skjer med mennesker som antar at de vet alt? Nå er jeg syk og kan ikke jobbe og jeg sutrer ikke.

Sitat av CBDbudbuddy Vis innlegg
Altså, han sier føler seg mobba og trakkasert. Da er det vel det man får ta utgangspunkt i når man svarer.

Utrolig typisk respons da, til folk som forteller akkurat dette; det er nok bare du som er for var, liksom.

Jeg har selv vært borti både bra folk og fantastisk ondsinna idioter, både i nav og helsevesen.

Så jeg synes det er høyst sannsynlig at det kan være slik TS sier.

Jeg synes ikke det er noe ålreit å ikke vite en dritt, men allikevel skylde på den sier seg være offeret.

Mitt råd til TS er å flytte. Gjerne til Vestre Aker. Der er Nav no helt annet. Eller hør her på forumet om noen vet om en kommune der opplegget er godt og folka velmenende, i alle fall.

For å skulle endre noe fra den posisjonen du står i i hierarkiet kan bli en kamp i motbakke i åresvis, og mest sannsynlig får du ikke noe ut av det selv.

Du kan prøve varsle medier. Men uten graverende bevis, kommer du ikke langt der heller. Med mindre du får med deg mange til å fortelle om hvordan det har vært for dem i dette opplegget.
Vis hele sitatet...
Takk. Jeg gidder ikke denne kampen planen er å flytte og takk for et svar som er nyttig. Folk elsker å tråkke på folk sånn er det men du har opplevd mye av d samme det er slike mennesker jeg ville ha svar av. Kommer ikke til å gå på denne tråden igjen. Er bare waste of time. Fred være med deg.
Sist endret av Samael99; 28. august 2022 kl. 02:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.