Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2929
Hvor mye sitter folk på av btc nå? Har 40k, blir nok til at jeg sitter på di
Det var 20k for noen måneder siden, men tør ikke sjekke hva det er nå
Ingenting. Kanskje på tide å handle litt etter hvert?
Kvittet meg med det meste på 40k. Blir nok å kjøpe igjen strax.
Null nå, solgte for noen mnd. siden. Tenker å sitte rolig i båten til nærmere sommer før jeg kjøper meg inn igjen. Nå gjelder det bare å lene seg tilbake og se korthuset rase, så kondolerer jeg til de som ikke har solgt seg ut. DCA er fint for dere i dag =)
Handler litt hele tiden, sparer i «dollar cost average». Men det er bare snakk om veldig små summer og langt tidsperspektiv.

Vil også anmode om å ikke legge ut offentlig, hva man besitter av krypto. For de som har mye, kan det få kjipe konsekvenser.
Sist endret av SmekeReven; 12. mai 2022 kl. 20:02.
Sitter selv ikke på BTC
Det er uansett ikke interessant hvor mye du sitter på, - det som er interessant er når du kjøpte og når du solgte...
Sitat av Fairie51 Vis innlegg
Hvor mye sitter folk på av btc nå? Har 40k, blir nok til at jeg sitter på di
Vis hele sitatet...
Har du 40k som i; 40.000kr eller $40.000? Har selv rundt $15.000 fordelt på 3-4 tokens, jeg har forøvrig solgt meg ut av BTC og kjøpt meg opp i ETH- og div Privacy-Coins. Er enda veldig usikker på om bunnen i markedet er nådd. - Så for å mitigere risiko driver jeg å "Dollar-Cost Averaging"er (DCA) meg opp
Sist endret av brkrnvn; 19. mai 2022 kl. 11:26.
Har kjøpt for 500k NOK i BTC og ETH (mest BTC). Er ned ca 70k nå, men har hele tiden tenkt langsiktig (5-10 år), så hva kursen er nå, betyr ikke så mye. Det eneste er at jeg har lyst til å kjøpe mer

Ang. BTC, så ser jeg egentlig bare 2 muligheter:
1. All interesse forsvinner, og den går til 0. Evt. at noe annet overtar, og BTC går til 0.
2. Hodlers fortsetter å hodle, det blir fler og fler use cases, og siden det er en endelig mengde (90% er allerede minet), så stiger verdien over tid ganske mye.

Jeg anser sjansen for at alternativ 2 oppstår, er mye større enn alternativ 1, så det er det jeg har satset på. Har dog ikke satset mer enn jeg har råd til å tape, selv om det ville vært kjipt.
Rart hvor pro-bitcoin freak forum har blitt de siste årene. Husker sånn 2016-17 når alle her inne mente at bitcoin sine glansdager var over
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Rart hvor pro-bitcoin freak forum har blitt de siste årene. Husker sånn 2016-17 når alle her inne mente at bitcoin sine glansdager var over
Vis hele sitatet...
Bitcoins glansdager er over.

Men ser ikke bort fra at prisen kan nå nye høyder før den tar kvelden for godt.

Jeg tenker at det hadde dukket opp et bruksområde nå, etter såpass lang tid, så jeg har mistet troen. Får håpe jeg tar feil da.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Rart hvor pro-bitcoin freak forum har blitt de siste årene. Husker sånn 2016-17 når alle her inne mente at bitcoin sine glansdager var over
Vis hele sitatet...
For svært mange er interessen for bitcoin så lav at vi ikke gidder å snakke om det. Det lille jeg har av bitcoin ble anskaffet da prisen var godt under $100 og tar nedgangen nå med knusende ro...
Aldri del hvor mye krypto du har på nett. Sjeldent lurt.