Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3737
Liten smakebit på skiva mi som dropper om ikke lenge! Den geniale lillebroren min Hanz på både produksjon og miks!

https://soundcloud.com/baggyman/taper-som-oss2
Sitat av Kreger Vis innlegg
Liten smakebit på skiva mi som dropper om ikke lenge! Den geniale lillebroren min Hanz på både produksjon og miks!

https://soundcloud.com/baggyman/taper-som-oss2
Vis hele sitatet...
For oss som ikke gidder å laste ned SoundCloud, finnes den andre steder?
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
For oss som ikke gidder å laste ned SoundCloud, finnes den andre steder?
Vis hele sitatet...
Keep it up!
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
For oss som ikke gidder å laste ned SoundCloud, finnes den andre steder?
Vis hele sitatet...
Havner på spotify ganske snart!
▼ ... over en uke senere ... ▼
WTF. Jeg hører potensiale og du burde absolutt fortsette. Hører kanskje feil, men for meg hørers det ut som beat, musikk, og rap ikke har samme timeing. Det er kanskje meningen, men jeg sliter med å høre på dette.
Kaizen
Sitat av Kaizen Vis innlegg
WTF. Jeg hører potensiale og du burde absolutt fortsette. Hører kanskje feil, men for meg hørers det ut som beat, musikk, og rap ikke har samme timeing. Det er kanskje meningen, men jeg sliter med å høre på dette.
Kaizen
Vis hele sitatet...
Du hører definitivt feil.
Hørte på den igjen nå. Det jeg sliter med hær er clapsen/snare på 3 takten. Er ikke den alt for tidlig/frampå. Kunne tenkt meg å høre hva som skjer med sangen om denne hadde vært bakpå i stedet.
Igjen, mulig det er meningen, men jeg får ikke noe good feeling...
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Hørte på den igjen nå. Det jeg sliter med hær er clapsen/snare på 3 takten. Er ikke den alt for tidlig/frampå. Kunne tenkt meg å høre hva som skjer med sangen om denne hadde vært bakpå i stedet.
Igjen, mulig det er meningen, men jeg får ikke noe good feeling...
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, flow og klapp er totalt "off beat"... Menne kreger er solid og lillebror kranky(Hanz) er et musikalsk geni, så her er det nok bare noen av oss som trenger at ting er forutsigbart og følger enkelte regler som er nødvendig for en chill stund..

Med det sagt, jeg har OCD, og er som sagt over, helt enig med deg, jeg mener hvor vanskelig er det å få enderimet på klappet? Men var det målet til kreger? Neppe, for det får han til når han selv vil det
Sist endret av Kloakk; 15. mai 2022 kl. 20:46.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Du har helt rett, flow og klapp er totalt "off beat"...
Vis hele sitatet...
Reagerte jeg også selv om jeg ikke kunne sette musikalske utrykk på det, men kreger er jo ellers en stødig "veteran" så
jeg trodde dette var noe som gikk over hodet på meg. Det må jo være ment slik, eller?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Reagerte jeg også selv om jeg ikke kunne sette musikalske utrykk på det, men kreger er jo ellers en stødig "veteran" så
jeg trodde dette var noe som gikk over hodet på meg. Det må jo være ment slik, eller?
Vis hele sitatet...
Ja og nei, det går nok ikke over hodet ditt, det er vel heller noen som er full av inspirasjon, men som ikke helt følger "retningslinjene". Kreger, tross alt er storebror, men en storebror som må forholde seg til at lillebror har gjort det stort, kommet seg ut i verden og tjener mye penger på det han gjør.

Tross alt, Hanz, er ingen ringere enn kranky.. Og selv om kranky kom opp som en rapper så har han sett at det er mer å hente, så han begynte å lage musikk. Og kranky har hatt en strålende karriere, alt han gjorde som kranky, rapperen, ble godt tatt i mot, men hans evne til å lage beats, var bedre. Så kranky, aka Hanz, fulgte sin drøm og tilbrakte tid i statene en jul og levde drømmen...

Jeg mener Hanz kan leve av musikk, kreger kan ikke, men man burde ikke gi opp, og kreger gjør alt han kan for å komme dit, han skriver fete rim, får fete beats fra Hanz og jobber stødig mot målet sitt..

Edit: Kreger er ingen veteran dog, han er relativt ny, Martin massiv, hajoken Og mange andre var der lenge før han, men det er ingen grunn til å ikke lytte til kreger, han skriver fra sjela og det han leverer er ikke lett, han jobber for tima.
Sist endret av Kloakk; 16. mai 2022 kl. 00:01.
Trådstarter
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Ja og nei, det går nok ikke over hodet ditt, det er vel heller noen som er full av inspirasjon, men som ikke helt følger "retningslinjene". Kreger, tross alt er storebror, men en storebror som må forholde seg til at lillebror har gjort det stort, kommet seg ut i verden og tjener mye penger på det han gjør.

Tross alt, Hanz, er ingen ringere enn kranky.. Og selv om kranky kom opp som en rapper så har han sett at det er mer å hente, så han begynte å lage musikk. Og kranky har hatt en strålende karriere, alt han gjorde som kranky, rapperen, ble godt tatt i mot, men hans evne til å lage beats, var bedre. Så kranky, aka Hanz, fulgte sin drøm og tilbrakte tid i statene en jul og levde drømmen...

Jeg mener Hanz kan leve av musikk, kreger kan ikke, men man burde ikke gi opp, og kreger gjør alt han kan for å komme dit, han skriver fete rim, får fete beats fra Hanz og jobber stødig mot målet sitt..

Edit: Kreger er ingen veteran dog, han er relativt ny, Martin massiv, hajoken Og mange andre var der lenge før han, men det er ingen grunn til å ikke lytte til kreger, han skriver fra sjela og det han leverer er ikke lett, han jobber for tima.
Vis hele sitatet...
Haha, imponerende hvor mye du har fått med deg as! Big up!

Når det kommer til låta var det overhodet ikke intensjonen vår å gå over hodet på noen, vi bare lagde noe vi selv syntes hørtes kult ut, vi! Det er egentlig det! Takk for feedback, folkens! <3
Sist endret av Kreger; 16. mai 2022 kl. 15:09.
Heftig låt. Dere burde gjøre en live fremtreden av den imorra. Legg det ut på YouTube så flere får vitne til deres begavelse.