Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2908
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, som tittelen sier så lurer jeg på hva faren for å bli tatt for å bestille LSD på nett (via DW), vs ander stoffer som eks. hasj. Er klar over at det alltid er en viss risk, men tenkte siden det kommer i papirbiter at det kanskje var litt vanskeligere en andre stoffer å finne.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, som tittelen sier så lurer jeg på hva faren for å bli tatt for å bestille LSD på nett (via DW), vs ander stoffer som eks. hasj. Er klar over at det alltid er en viss risk, men tenkte siden det kommer i papirbiter at det kanskje var litt vanskeligere en andre stoffer å finne.
Vis hele sitatet...
Fra utlandet mener du? Er mindre sjanse en andre stoffer som pille og pulver-substanser. Men hvorfor bestille fra utlandet?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ganske grønn på alt med drugs generelt, tenkte å gjøre det på den "tryggeste" måten, men kjenner ingen måter uten å bestille på nett.
Anonym bruker
"Irritert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle gangene jeg har bestilt, fra hofmanncrew, har brevet kommet frem. 5 dager fra Nederland! Kjør på.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På en relatert note, omtrent eneste måten å bli tatt for LSD etter du har fått det, er om du badtripper og du eller noen tilkaller politi/ambulanse
Anonym bruker
"Irritert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På en relatert note, omtrent eneste måten å bli tatt for LSD etter du har fått det, er om du badtripper og du eller noen tilkaller politi/ambulanse
Vis hele sitatet...
Enig. Ikke gå ut av huset når du er på LSD, spesielt ikke under peak.
Hilsen erfaren idiot som har gått ut flere ganger, og alltid angrer på det.
Det er en vesentlig forskjell på LSD bravpost fra inn- og utland.
Utland betyr toll, og vi vet at slike konvolutter har blitt beslaglagt av tollvesen.
Jeg vil si at du løper en stor nok risiko med å handle dette fra utland; dessuten bruker det å være innenlandske vendorer som selger syre. Mye tryggere, vil si sjansen for å gå i garnet er svært liten med en slik handel.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Det er en vesentlig forskjell på LSD bravpost fra inn- og utland.
Utland betyr toll, og vi vet at slike konvolutter har blitt beslaglagt av tollvesen.
Jeg vil si at du løper en stor nok risiko med å handle dette fra utland; dessuten bruker det å være innenlandske vendorer som selger syre. Mye tryggere, vil si sjansen for å gå i garnet er svært liten med en slik handel.
Vis hele sitatet...
Vendorene får i mange tilfeller også varene sine ifra utlandet da
Er det i det hele tatt noen som syntetiserer LSD eller annen psykedelika i Norge da?
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Vendorene får i mange tilfeller også varene sine ifra utlandet da
Vis hele sitatet...
Ja, men sikkert med mer utspekulerte metoder, særlig om de skal distribuere større volum, og da særlig produksjonskvanta.

Lite relevant for sikkerheten til deg som kunde, om de ikke har lister med kundenavn f.eks.

Og ang LSD; det har muligens aldri vært produsert på norsk jord noensinne. Nesten alt illegal produksjon (lovlige lisenser finnes nå til dags, for noen meget få) skjer vel i statene, helst SF Bay Area.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble tatt ved å bestille fra Belgia, via DW. Og det var én lapp på 200 ug.
Ett år tidligere bestilte jeg 10 fra Irland som kom igjennom. Kommer nok an på hvilket land du bestiller fra.
Spania/Italia/Tyskland/Nederland/Belgia... Om tollerne ser at det kommer derfra, så blir det gjerne en inspeksjon. Husk at disse dealerne sender gjerne flere titalls pakker hver dag, rundt omkring. Om de ser 2-3 stykker til samme land, som ser akkurat like ut, begynner de vel å stusse.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Er det i det hele tatt noen som syntetiserer LSD eller annen psykedelika i Norge da?
Vis hele sitatet...
Du stillte nok spørsmålet mens jeg besvarte det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble tatt ved å bestille fra Belgia, via DW. Og det var én lapp på 200 ug.
Ett år tidligere bestilte jeg 10 fra Irland som kom igjennom. Kommer nok an på hvilket land du bestiller fra.
Spania/Italia/Tyskland/Nederland/Belgia... Om tollerne ser at det kommer derfra, så blir det gjerne en inspeksjon. Husk at disse dealerne sender gjerne flere titalls pakker hver dag, rundt omkring. Om de ser 2-3 stykker til samme land, som ser akkurat like ut, begynner de vel å stusse.
Vis hele sitatet...
Ja. Men LSD har en rekke fordeler for den som vil være diskre. Foruten at det er lett å smugle/frakte i seg selv er det knapt kommersielt må en si, det er en sak for spessielt interesserte sammenlignet med speed ol.. Så man får være litt i fred, på en måte.
Kan være det, men som en tidligere venn sa til meg - hold deg til det naturen gir deg, så går det ikke galt.
Loudon Wainwright the III - the acid Song
https://www.youtube.com/watch?v=XB81CczTEdw
Sist endret av inge.n; 5. juli 2021 kl. 22:25.
Sitat av inge.n Vis innlegg
Du lurer på om noen gjør det skittent i kjelleren her hjemme eller?
Vis hele sitatet...
De av oss som ikker er kjemikere er overhodet ikke i stand til å lage dette, nei, med mindre man har fått nøysommelig opplæring. Vi snakker avansert organisk kjemi. Det tar sin tid, og ingrediensene må skaffes på utspekulert vis, f.eks. fra land hvor det er mindre kontroll på kjemikaliene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
You talkin' to me?
AlbertOneStone's Avatar
11 6
Snart flein på gresset
Sist endret av AlbertOneStone; 25. juli 2021 kl. 16:38. Grunn: Gi goo
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gleder meg, driver å setter meg inn i DW, men tenker at flein får erstatte LSD i første omgang
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husk at disse dealerne sender gjerne flere titalls pakker hver dag, rundt omkring. Om de ser 2-3 stykker til samme land, som ser akkurat like ut, begynner de vel å stusse.
Vis hele sitatet...
Dette ble faktisk nevnt på Tollerne på TV2. Jeg tror de lærer seg å kjenne igjen visse kjennetegn, og legger gjerne merke til flere identiske forsendelser til forskjellige personer. Norske tollere er svært dessverre svært flinke, og klarer definitivt å stoppe forsendelser med LSD.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Norske tollere er svært dessverre svært flinke, og klarer definitivt å stoppe forsendelser med LSD.
Vis hele sitatet...
Derfor er det ikke verdt å bestille syre og div. blottere fra utlandet.
Det bruker å være innenlandske vendorer på "dypnettet". Mao. er det ikke verdt det.
Innenlands er LSD på blottere veldig trygt, bestilte en 10-strip i uka i løpet av en periode på 5 måneder med en 100% suksess rate. Bestilte i samme periode 5g med Cubensis "Albino" ca 1 gang i måneden, av de ble bare én pakke stoppet.

Med andre ord er det veldig trygt å bestille så lenge man holder seg innenlands og finner seg en vendor som er flink på stealth.

LSD er vel luktfritt, mener å huske noe sånt ihvertfall.