Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2695
Hei alle sammen Er det noen som kunne tenkt seg og få til et treff snart ? Jeg er relativt ny her inne. Så det hadde vært artig å fått med flere av dere. Noen????
Bare å arrangere et treff det. Se på gamle tråder, bare gjør det samme
Ut fra hva jeg har fått med meg, begynner det å bli en stund siden vi hadde treff sist.
Tidligere har vi hatt godt fremmøte når vi har hatt treff på Bar Polar i Oslo, og jeg stiller gjerne på treff når jeg har muligheten til det.
Min erfaring er at det er større fremmøte når det er litt varmere i været, men har også vært på treff med godt oppmøte på vinterstid.
Så som mollypolly sier, det er bare å arrangere.

Foreslå sted, dag og tid, så ser vi fort om det er stemning for treff.
Fredag 22. mars for eksempel, vil for meg være en dag som passer, og er ikke alt for kort varsel til at alle allerede har lagt andre planer.
Nå er det mange som planlegger lenger frem i tid enn hva jeg gjør og fredag er kanskje en dag mange allerede har planer, sånn sett er kanskje onsdager eller torsdager bedre?

Hadde vært hyggelig å treffe kjente og ukjente igjen, så jeg kommer gjerne.

Edit: 22. februar, ikke 22. mars
Sist endret av Veggen; 11. februar 2019 kl. 15:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er utilgjengelig frem til sommeren, men er veldig gjerne med på et treff når jeg har muligheten.
21 eller 22 mars folkens? Og hvor vil dere møtes ? ��
Sitat av Stingray Vis innlegg
Trondheim da?
Vis hele sitatet...
For min del blir Trondheim litt langt å reise kun for å delta på treff, men det har vært flere treff i Trondheim, det siste jeg fant ved å bruke søkefunksjonen på forumet var i 2017, så det er helt sikkert stemning for et nytt treff i Trondheim.
Det eneste som må til for å få i gang et treff, er at noen tar initiativ.
Sist endret av Veggen; 12. februar 2019 kl. 14:22.
21 eller 22 februar folkens? Og hvor vil dere møtes ?
Sist endret av Veggen; 13. februar 2019 kl. 02:11. Grunn: Fjernet tekst som kom med flere ganger
Kult, jeg vil gjerne treffe folk herfra Selv om jeg ikke har vært på dette nettstedet før.
Sitat av vanskelig&slutt Vis innlegg
21 eller 22 februar folkens? Og hvor vil dere møtes ?
Vis hele sitatet...
Kommer fort på treff jeg ass, men du som initiativ-taker kan bare sette en tid og et sted. Enten så kan folk eller ikke, man kan ikke ta hensyn til alle da blir ingenting gjort.
Så kjør løpet som passer til deg du, så får de som vil/kan komme komme