Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1459
Anonym bruker
"Hoppende Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann

Har nå hatt lungebetennelse bortimot 2 uker, har startet på antibiotika for en uke siden.

Skal da sies at jeg ikke har en kraftig lungebetennelse, men antibiotika måtte til.

Lurer da på om noen har erfaring med syre på ulike betennelser, og om dette vil gå helt fint.

Har tenkt en lapp, tilsvarer da 150µg.

Håper på svar ASAP ROCKY FERG
jeg har ikke selv turet på lsd/flein med lungebetennelse, men har vært skikkelig forkjølet og da har det hendt at jeg har droppa litt mdma, til min store overraskelse går den tette nesa vekk, og formen balanserer seg på en rar måte, hadde eegentlig ikke noe tro på det, men det fungerer faktisk knallbra
Anonym bruker
"Hoppende Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ah skjønner, er ikke veldig forkjølet nå, bare vondt i mandlene etc. Har tankegangen nå at visst jeg turer med lsd nå at det blir verre, og at antibiotika kuren må forlenges.
Sitat av 420master Vis innlegg
jeg har ikke selv turet på lsd/flein med lungebetennelse, men har vært skikkelig forkjølet og da har det hendt at jeg har droppa litt mdma, til min store overraskelse går den tette nesa vekk, og formen balanserer seg på en rar måte, hadde eegentlig ikke noe tro på det, men det fungerer faktisk knallbra
Vis hele sitatet...

MDMA hjelper faktisk mot forkjølelse og influensa, da den har mange egenskaper som man finner i pseudofedrin, som faktisk blir brukt mot nettop de førstnevnte symptomene. Man kjenner selv at hevelser i nese og svelg blir betraktelig bedre av det.

LSD derimot, kommer neppe til å gjøre noe som helst bedre. Tvert imot så risikerer du å fucke opp trippen din. Hvis du absolut er nødt til å trippe NÅ, så kommer du sikkert til å overleve helt fint, men generelt sett så er hastverk og psykidelika en jævlig dårlig kombo.
Høres ut som en dårlig idé. Vent til du er frisk.
Som å gå på tur med stein i skoen. Kan fungere, men noe irriterende.

Har selv tura på sopp og blitt bedre av luftveisinfeksjon underveis i trippen, følte jeg kunne løfte av sykdomståka. Men ikke gitt at du får samme opplevelse
Anbefales ikke
Du kan kjenne ubehag i brystet PG pusten ekstra godt, pluss du presser kroppen mens den burde hvile seg
Sist endret av mollypolly; 18. januar 2019 kl. 16:59.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv trippet på meskalin da jeg var syk. Var en fin kveld, men hadde heller ventet til du er frisk og kan nyte tripen helt.
Jeg fikk feber på trøffel tripp nå i høst. Det var ganske slitsomt, var på festival. Så det ødela jo hele festival modusen. Jeg føler ikke for å trippe med en slik form igjen for å si det sånn

Sentralstimulerende midler har jeg erfart at har fikset formen i øyeblikket. Men influensa følelsan kan komme tilbake ved stopp av inntak
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gjort det på lungebetennelse og det ødela mye av trippen. Og det som kan være en fin dag derpå, ble bare kastet bort fordi jeg var sliten og følte meg enda litt kjipere i formen. Jeg hadde ikke gjort det igjen. Humøret var topp som vanlig, både før, under og etter trip.