Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1296
Jeg har brukt amfetamin i hele dag, men har kjøpt meg syrelapper, og skal ta en og en halv syrelapp. Vil det ødelegge trippen eller har det ikke noe å si? Skal ikke ta mer amfetamin når jeg er på syren.
Ødeleggge og ødelegge,fru blom.

Rene stimulanter som amf. vil nok i ulik grad tålelegge evnt. innsikt du får av psykedelika som LSD. Det er nok en god grunn til at psykonauter flest ser ned på den slags kombinasjoner.

Du er vel forstått med at stoffene er ganske ulike ?
De få som bruker psykedelika gjør det sjelden for mange ganger i løpet av ett liv, og man ønsker da gode opplevelser ?
Derfor synes jeg ikke komboen er verdt å prøve.
Trådstarter
4 0
Okei, men det meste av formen på amfetaminen er jo ute før lsd formen tar inn
Aha, trodde du mente å være påvirket av begge stoff samtidig.
Du bør være uthvilt før en tripp, ha stått opp med rett fot og evnt. ha gjort div. ymse forberedelser.
Ta syra en annen dag.
Trådstarter
4 0
Har sovet i natt og fått i meg litt mat, så uthvilt er jeg ��
Sitat av Titttei Vis innlegg
Har sovet i natt og fått i meg litt mat, så uthvilt er jeg ��
Vis hele sitatet...
Det ødelegger! Men det svaret har du jo fått..
Mange har etter meg bekjent fått katastrofale angstvirkninger med den kombo en, når amfetaminen går ut og LSD kicker inn.
Trådstarter
4 0
Angst? Som i angstanfall eller at de har fått sterk angst?
Anonym bruker
"Villig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du har inntatt amfetamin samme dag som du tar LSD vil påvirke virkningen av LSD, selv om du mener at amfetamin"formen" er vekke. Det hjelper ikke å omformulere spørsmålet ditt igjen og igjen i håp om et annet svar. Hvis du ønsker full effekt av LSDen bør du vente.
Ville anbefalt på det sterkeste å vente til evt. rus og etterrus av amfetaminen er over.

Det siste du vil er å havne på en come down etter amfetamin highet for så å trippe på syre.
Før trips er det anbefalt å være klar i hodet, ikke minst få i deg nok søvn og være forberedt. I tillegg burde du få i deg nok næring, men ikke ha spist på en 2-3t ish før inntak av syra.
Sitat av Titttei Vis innlegg
Angst? Som i angstanfall eller at de har fått sterk angst?
Vis hele sitatet...
F.eks forvatter Ingvar Ambjørnsen hevder han enda sliter med angstvirkninger av komboen amfetamin og LSD. Jeg antar amfetamin overforbruker en del av hjernens dopamin osv. Selv tok jeg LSD i min ungdom i fylla. Når fyllesyken slo inn og jeg fortsatt var på tripp uten alkohol tilgjengelig fikk jeg møte noen utfordrene demoner og konfrontere. LSD bør brukes med respekt, og helst som et verktøy for selvutvikling.Det er best når du er i dine fulle fem, utvilt og klar i toppen. Jeg kan garantere at det er en elendig kombo sammen med amfetamin.