Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 941
Har en venninne som Ringte meg og Turer noe helt sykt og er Redd da hun har røyket og trudde det var Vanlig Hasj men viser seg nå å være noe annet og hun får ikke svar av han så jeg lovet å prøve å sjekke opp.

Vet om Syntetisk hasj hva annet og hva er symtomene ?
Hvordan får jeg roet henne vurderer å ta taxi bort for å sjekke snart❤️
Er ikke unormalt med voldsom panikk under syntetisk hasj. Flere som har trodd de skal dø pga overdosering. Har selv vært vitne til at en person freaket ut rimelig greit på syntetisk.

Et stoff man bør holde seg langt unna uansett. Ta deg en tur bortover. Prøv få roa ned vedkommende
Det kan være vanlig hasj også. Hasj er vell kjent for å plutselig trigge panikkanfall, særlig om røyken er litt sterkere enn det man er vandt med. Det er det jeg tipper
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er 99% sikkert helt vanlig hasj
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg en tur. Mange som freaker av vanlig hasj også.

Virker som du er like nervøs som vedkommende. Ta deg en tur du!
##Nightdiver
Frøken.Natt10's Avatar
Trådstarter
19 4
Grunnen til at jeg ble så Nervøs var fordi jeg fikk vite at dette i gåseøyne skulle være en felles venn fikk vite etterpå at det var ‘ Eksen min ‘ å vet hva han kan finne på så Fikk dratt bort dit å sjekket��. Å fikk dratt ut av han at de hadde røyket på pipe og at han dagen før hadde brukt samme pipe til å røyke DMT eller hvordan det skrives så de har da fått en slik reste trekk/ Rus av dette da den ikke var renset først.

Hun er hjemme og har det bra nå ��.
Šeksen trur jeg var glad vi ikke var sammen lengre etter 1 time med kjefting fra meg i den formen han var i ����.
Har ingenting med DMT å gjøre
Sitat av Cloor Vis innlegg
Har ingenting med DMT å gjøre
Vis hele sitatet...
Veeel, om du forventer og blir stein, men heller blir delvis skutt inn i noe annet så er det dog litt forståelig at man friker ut. Ikke alle som sitter på noe kunnskap om DMT. Og det med og ikke ha kunnskap er vel menneskets største frykt. Frykt fucker til det meste.

Personlig har jeg bare hatt gode møter med det molekylet, men jeg har villet det. Lurer på hvordan det blir for noen som ikke vil det..?

Men ja, helt enig at det virker som rusutløst panikkanfall, som mest sannsynlig er hasjen sin feil.