Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1776
Hei jeg fikk noen rapid burn tabletter av en kompiss og tok 2 slike ved siden av amfetaminen å det ga utrolig kikk 😁. Er nå tom for amfh og har bare de coffein energy booster tablettene igjen, men får ikke like bra funk med bare de .

Det jeg har av medikamenter nå vet jeg ikke om fungerr så derfor jeg håper på hjelp om hva som fungere sammen eller hva jeg skulle hatt ?
Å nei gidder ikke skjefte meld er ute etter seriøste svar 👍

Glemte å skrive hva jeg hadde så jer kommer listen :

- Aspirin 500 mg.
- cipralex 10 mg.
- Areston.
- Sandoz 25 mg.
- Candesartan krka 32 mg.
- Telfast 120 mg.
- Imovane 10mg
- Ibux 200 mg.
Sist endret av Frøken.Natt10; 22. oktober 2018 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Troddet Sandoz var et selskap og ikke en pille.

Ibux er jo ikke noe rusgivende.
Er ikke noe særlig i den lista du får noe særlig kick av, er vel i hovedsak svake smertestillende i gata til paracet du sitter på. Det eneste jeg kan se for meg at du kan ruse deg på er Imovanen, men om du knasker koffein og er speeda...
Eneste du har av rusmidler her, er Imovane. Men det er vel det motsatte av en "oppkvikker". Imovane kan være meget angstlindrende, og fører gjerne med seg at man mister hemninger og oppfører seg som en apekatt uten å vite det selv. Med den "riktige" dosen, selvsagt.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det du snakker om? At du skal ta noe i tillegg til koffeintabletter? Og at det skal være noe av det du har lista opp her?
Konklusjonen er at du åpenbart er så totalt kunnskapsløs at du burde holde deg langt unna alle former for rusmidler. Jeg sier det ikke for å være ubehagelig, bare for din egen skyld. Det er en grenseløshet her som vil kunne føre til at du smeller i deg noe som dreper deg når som helst.
veit ikke hva skjefte meld betyr, men dette er et seriøst svar og du burde holde deg til øl.