Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3183
Hey, tok for en liten stund siden rundt 530 uG lsd, haha fytti helvete for en trip, angrer litt på jeg tok så mye(kun pga morgenen etterpå) for da jeg ble sliten i kroppen, mens fargene og mønstre fortsatt endret seg hehe. Kanskje litt roligere neste gang, men så fikk jeg tilbud om 2-CB!!!

Da lurer jeg på, tripper man bra på 2cb også? Hvordan er trippen kontra lsd? Blir det sånn som lsd at du føler dere som tar det er de normale og alle andre er uforståelige individer man ikke skjønner så mye av?

-S
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ganske likt, men LSD-25 varer mye lengre. Du vil ikke få samme after effects av 2cb i moderate doser. Man kan si 2cb er lillebroren til lsd egentlig. Ganske likt, men ganske forskjellig. Mine 2cb trips avtar som regel etter 6-7 timer. (1 dosering på 25-35mg etter egne erfaringer). Personlig hvis jeg røyker tjall på 2cb trippen, blir jeg UBRUKELIG. Noe jeg ikke blir på LSD-25.
For meg er LSD og 2CB ganske forskjellige, har riktignok kun prøvd 2CB en gang, men uansett. 2CB'en føltes litt mykere på en måte, mens LSD for meg er veldig skarpt. Så ting bevege seg på 2CB også, men ingen visuals.

Lykke til!!
Sist endret av steinjente; 10. april 2018 kl. 08:16.
Likt men veldig forskjellig. Er enig i at 2cb, er noe "lettere" tror det er en analog av meskalin og er mere likt kaktus enn lsd.

Føler det er lettere/tryggere å ta større 2cb doser enn lsd, da syra tvinger meg fortere inn i "headspace" mens 2cb lar meg lettere fjase og tulle. Føler begge er veldig visuelle men på hver sin måte. Har brukt å droppa 0.050-0,070 ish med 2cb og kan sammenligne det nogenlunde med 300ish ug lsd. Er iallefall slik det har vært for meg
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Likt men veldig forskjellig. Er enig i at 2cb, er noe "lettere" tror det er en analog av meskalin og er mere likt kaktus enn lsd.

Føler det er lettere/tryggere å ta større 2cb doser enn lsd, da syra tvinger meg fortere inn i "headspace" mens 2cb lar meg lettere fjase og tulle. Føler begge er veldig visuelle men på hver sin måte. Har brukt å droppa 0.050-0,070 ish med 2cb og kan sammenligne det nogenlunde med 300ish ug lsd. Er iallefall slik det har vært for meg
Vis hele sitatet...
Helt motsatt til meg. Kjenner liksom at LSD er en renere rus, å mye mer behagelig etter peak enn hva 2cb er. Men enig i at det visuelle er forskjellig, litt vanskelig å forklare egentlig.. Når 2cb'n avtar til meg får jeg twitchinger i kroppen, blir urolig å smålei av hele driten... Å jeg har aldri fått noe ut av en 2cb trip, iforhold til lsd. Men folk er individer så Men samtlige jeg har tura med som har kun prøvd 2cb, tar aldri 2cb igjen etter skikkelig funk på lsd.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring så er 2cb mye mer på det visuelle, mens lsd er mye mer på det psykiske.
Har en eksperiementert med LSD bør en vel ha lave forventinger til 2C-B, særlig etter en såpass hetig syretur som trådstarter hadde. Har selv bare prøvd syre, men skal du først prøve 2C-B, så prøv å legg merke til de unike sakene denne drug visstnok tilbyr, og de er vel først og fremst visuelle, bl.a. halo rundt objekter, kan vel være litt kult å ha opplevd, men så gjør man det kansje ikke flere ganger heller.