Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1068
Hadde et lite prosjekt jeg holdt på med, ville prøve meg litt. Ble ikke ferdig, men vurderer å fullføre det. Vil gjerne ha litt feedback, gjerne konstruktiv!!
Litt lang intro, varer vel 30 sek eller noe, men det er bare å spole over om du ikke vil nyte den fine beaten! (Den er forresten ikke min.)

http://www.mediafire.com/download.php?2rcrodr7bm4qg2f
Sist endret av sykotisk; 25. april 2012 kl. 04:08.
Ja, dette er fælt. Ville øvd mye på flow før jeg ville turt å legge noe ut noe mer..
Dog chill beat
Sist endret av Dantie; 25. april 2012 kl. 04:30.
Trådstarter
Sitat av Dantie Vis innlegg
Ja, dette er fælt. Ville øvd mye på flow før jeg ville turt å legge noe ut noe mer..
Dog chill beat
Vis hele sitatet...
Jepps! God at noen kan være ærlige
Sorry, nådde ikke helt toppen på stigen min hvertfall! Hehe, men stå på. Du har helt klart potensiale
Trådstarter
Sitat av prodigy420 Vis innlegg
Sorry, nådde ikke helt toppen på stigen min hvertfall! Hehe, men stå på. Du har helt klart potensiale
Vis hele sitatet...
Tusen takk Første greia jeg spiller inn.. Mikset på videoredigerinsprogram og spilt inn med innebygd mic. Tross en tonefallet kjedelig, noen steder er det noe som ikke passer med tanke på stemmebruk, så ser godt at dette ikke er så bra. Det er jo bare visse "venner" som ikke greier å gi konstruktiv kritikk, så tenke jeg måtte høre med freaksene
Sist endret av sykotisk; 25. april 2012 kl. 04:56.
For å være 1222344455% ærlig, dette er ikke så veldig bra, tok litt for lang tid før rappinga begynte, og ja.. Det var null 'flow' der, du må nok øve en del, selvom jeg personlig Hater auto tuned musikk , så tror jeg det er greia for deg, mange liker det, men jeg er en av de som ikke gjør det, lykke til!!

Her er litt inspirasjon(real shit)

Guru - Lifesaver
www.youtube.com/watch?v=BiP-h4KYnHY

Bone Thugs - Creepin on ah come up
www.youtube.com/watch?v=wfab6P0TeIE

Sorry hvis dere ikke skjønte noe, jeg er sykt fjern
Trådstarter
Thanks, fått den feedbacken jeg trenger. Jeg er ikke så seriøs når jeg finner på å spille noe inn, er som regel bare for det enorme tidfordrivet, og morroen i det. Skal huske på det som har blitt sagt til eventuelle senere prosjekter. Dette legges på is!! Filen er blitt gjort privat ^^

Sitat av Munchies Vis innlegg
For å være 1222344455% ærlig, dette er ikke så veldig bra, tok litt for lang tid før rappinga begynte, og ja.. Det var null 'flow' der, du må nok øve en del, selvom jeg personlig Hater auto tuned musikk , så tror jeg det er greia for deg, mange liker det, men jeg er en av de som ikke gjør det, lykke til!!

Her er litt inspirasjon(real shit)

Guru - Lifesaver
www.youtube.com/watch?v=BiP-h4KYnHY

Bone Thugs - Creepin on ah come up
www.youtube.com/watch?v=wfab6P0TeIE

Sorry hvis dere ikke skjønte noe, jeg er sykt fjern
Vis hele sitatet...
Husk at dette bare var et utkast, det jeg hadde gjort på det lille klippet var ikke ferdig mixet, og nye opptak skulle egentlig bli tatt. Men det er jo ikke noe å skylde på. Jeg suger jo, og skal ikke grine over det!

Takk freaks ^^
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kommer du til å legge ut mer når du får spilt inn flere sanger?