Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1317
enkelt og greit, finnes det en måte å komme rundt denne? har nettopp gjenoppretta en 3gs og får ikke brukt appstore før jeg fyller inn diverse kortinfo, men har ikke tilgang til kort før om to uker NB! trenger ikke være en lovlig løsning
Du kan hoppe over kortinfoen... Ihvertfall det jeg gjorde.
Tror du kan hoppe over denne, men da kan du bare laste ned gratis apps, og de er stort sett fulle av reklame og faenskap
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Glenni Vis innlegg
Du kan hoppe over kortinfoen... Ihvertfall det jeg gjorde.
Vis hele sitatet...
forklaring? får bare beskjed om å skrive inn sikkerhetskoden (eller noe sånt, husker ikke) selv når jeg laster ned gratis apps
Skriv inn kort nr til en av dine foreldre? Så fjerner du det når du får kort selv.
Du kan jo kjøpe et av de iTunes gavekortene da
Når du velger hvilket kort du har under registrering av Apple konto, velg "Ingen"
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Skriv inn kort nr til en av dine foreldre? Så fjerner du det når du får kort selv.
Vis hele sitatet...
skal det, greia er att fattern nekter plent, og mamma ser jeg ikke før om to uker

Sitat av ISP-PRO Vis innlegg
Du kan jo kjøpe et av de iTunes gavekortene da
Vis hele sitatet...
will do titegn

Sitat av Grix Vis innlegg
Når du velger hvilket kort du har under registrering av Apple konto, velg "Ingen"
Vis hele sitatet...
nå føler jeg meg dum... men takk