Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 699
Det har seg sånn at jeg kjøpte meg pc for en 6 mnd tid siden og hadde problemer med den fra dag 1. Det er en samsung NP355V5C-S08SE model. Har 0 peilig på data så skriver det jeg veit om den:

Prosessor: AMD A8-4500M APU with Radeon(tm) HD Graphics
1,90GHz

Installert minne (ram): 8,00 GB (7,46 GB kan brukes)
Systemtype: 64-biters operativsystem, x64 basert prossessor

Windows 8

Den fryser hele tiden, noen ganger slutter "freezen" etter 5 min men andre ganger varer den så lenge at jeg må restarte pc'n. Sånn var det fra dag 1.
Jeg har begynt å spille litt SWTOR men det lagger konstant på laveste grafikk osv.

Har egentlig trodd PCn ikke var bra nok til spillet men har funnet ut at det ikke er tilfelle. Hadde satt VELDIG stor pris på hjelp! Har sittet i et halvtår med dette problemet nå
Sist endret av krampetre; 17. februar 2014 kl. 20:53.
er nok prossesoren... 1,90GHz er ganske lavt
Send den inn

Som regel får du ny, eller så fikser de problemet med en gang
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Send den inn

Som regel får du ny, eller så fikser de problemet med en gang
Vis hele sitatet...
Hvor mye koster det tror du? Mener å huske at garantien bare var for 100 dager etter kjøp

Sitat av LOLOL123 Vis innlegg
er nok prossesoren... 1,90GHz er ganske lavt
Vis hele sitatet...
Men den er vel ikke så dårlig at den skal få freeze av å åpne internet? :S Kostet tross alt 5-7k når jeg kjøpte den O.O
Sist endret av krampetre; 17. februar 2014 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krampetre Vis innlegg
Hvor mye koster det tror du? Mener å huske at garantien bare var for 100 dager etter kjøp
Vis hele sitatet...
Er den kjøpt i Norge? Du har 3 års garanti, og 5 års reklamasjons rett hvis den er kjøpt i Norge!
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Er den kjøpt i Norge? Du har 3 års garanti, og 5 års reklamasjons rett hvis den er kjøpt i Norge!
Vis hele sitatet...
Jepp, den er kjøpt på elkjøp. Litt tullete at jeg ikke har dratt dit med den før... men men, takk for hjelp
Sitat av krampetre Vis innlegg
Jepp, den er kjøpt på elkjøp. Litt tullete at jeg ikke har dratt dit med den før... men men, takk for hjelp
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig, lite tips med reklamasjon. Vær aggressiv!
Haha, det som er litt lættis er at datan var fucka fra første dagen jeg fikk den og så tar det meg liksom 7 mnd før jeg drar ned for å få den fiksa lol