Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 825
Er ikke fornøyd med FPS-en jeg får for tida, men syntes det er rart at FPS-en sank fra 150~ til under 60 på et par patcher (league of legends). Skyldes dette GPU-en min eller kan det være noen settings ett sted? En måte jeg kan finne ut dette på? Bruker max 25% av CPu+Memory når jeg gamer.

Specs:

CPU: AMD FX-8350 8-Core Processor
GPU: XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5
PSU: Chieftec Nitro Series BPS-750C 750W PSU
Hovedkort: ASUS M5A97 R2.0, Socket-AM3+

Takk!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Merkelig du skal ha så lav fps i lol. Sjekka driverne til kortet ditt? Prøv en reinstall av lol.
Er vertical sync på?
har vært trøbbel med dette de siste patchene, riot jobber med saken.
^^ Har samme oppfatning. Etter de siste patchene har jeg fått helt syke FPS drops, men aldri stabil lav FPS. Regner fremdeles med at det skyldes det samme.
Sist endret av PopeSweetJesus; 14. februar 2014 kl. 11:07.
Vertical sync er ikke på og driverene er oppdatert... Sykt lame å spille med 40fps i teamfights...
Sist endret av sweetgraphic; 14. februar 2014 kl. 19:31.
Sitat av sweetgraphic Vis innlegg
Vertical sync er ikke på og driverene er oppdatert... Sykt lame å spille med 40fps i teamfights...
Vis hele sitatet...
Skru VSync på.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Skru VSync på.
Vis hele sitatet...
Er du klar over hva VSync egentlig gjør?
EDIT, omformulering:
Er du egentlig klar over hva VSync gjør?
Sist endret av Crisposjokolade; 14. februar 2014 kl. 21:20.
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Er du klar over hva VSync egentlig gjør?
EDIT, omformulering:
Er du egentlig klar over hva VSync gjør?
Vis hele sitatet...
Ja, det synkroniserer FPS så godt det kan til hvor mange hz monitoren kan vise. For meg gjør dette FPSen mye mer stabil, derfor jeg nevnte det.