Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 571
Hei, jeg har nå tenkt å oppgradere pc'n min, og jeg lurte på om denne her er god til for eksempel WoW og BF4. Men trenger jeg å oppgradere mere?

Jeg har nå:
AMD Phenom II X6 3.7Ghz
MSI 890FXA-GD70
ATI Radeon HD 7850
8 GB 1600 Mhz RAM
Corsair 650W PSU

Da er det jeg lurer på om jeg trenger å oppgradere skjermkortet, og vil det gi bedre ytelse med nvidia skjermkort enn ATI?

takker for svar

-kusko
Anbefaler Nvidia skjermkort, i og med at jeg ikke har hadd noen positive erfaringer med Radeon. Og ja du trenger bedre skjermkort for BF4.
Skjermkortet der klarer fint å kjøre BF4. Du kan ikke regne med å kjøre Ultra på 60 FPS, men kanskje medium på 60 FPS.
Hvis du ikke har penger til et nytt grafikkort så ville jeg ha beholdt det du har også heller oppgradere når det kommer en ny serie.
Ser bra ut, i5-4670 er et godt valg! Hvilke grafikkinnstillinger og hvilken FPS er det du planlegger å spille med på BF4?
Grafikkortet ditt funker, men som Nikon sier så kan du ikke forvente ultra med det. Har du pengene og lysten til å sette deg ned med omtrent ny PC og spille på ultra gfx, så kjøp r9 280x eller gtx770, de er bang for buck. Sleng med en prosessorkjøler typ http://www.komplett.no/cooler-master...u-kjler/657097. Min anbefaling hvis du er budsjettgamer iaf.
kusko's Avatar
Trådstarter
Da tror jeg at jeg kommer til å beholde skjermkortet, og heller kjøpe nytt senere hvis det blir nødvendig. men kommer i5-4670 til å kunne kjøre WoW uten å komme ned i 10 fps i veldig krevende raids der det er mange partikler ute å går?
Du kommer ikke til å ha noen problemer med den prosessoren.
Har ikke spilt WoW siden jeg kjøpte min i5-4670k, men min 2500k klarte dette helt fint, så er 100% sikker på at du ikke støter på noen problemer der.
kusko's Avatar
Trådstarter
ok, den er grei. da blir det innkjøp av oppgraderingspakke da