Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3511
Jeg har hørt noen si at stilkene på psylocibin inneholdene sopp skal være giftige og farlige, og at det er bare hatten som er egnet for spising..

Jeg må nok si at jeg tviler ganske sterkt på dette, da jeg ikke har funnet noe info på erowid.org eller shroomery.org som sier at stilkene er mer giftige enn noen andre deler av soppen..

Noen som vet noe mer om dette?
Noen som har spist stilkene og overlevd :-) ?
Bare spis i vei du
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Funker det å spise fluesopp?
Som den vikingen jeg er må jeg nesten prøve det
[irony]
Jada! Funker som faan det! Spis en 40-50 av den grønne fluesoppen og få "the trip of your lifetime"!
[/irony]

Men seriøst. Ja. Det funker. Hvis du doserer rett og av den rette typen. Men hvorfor?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Originally posted by breed
Jeg har hørt noen si at stilkene på psylocibin inneholdene sopp skal være giftige og farlige, og at det er bare hatten som er egnet for spising..

Jeg må nok si at jeg tviler ganske sterkt på dette, da jeg ikke har funnet noe info på erowid.org eller shroomery.org som sier at stilkene er mer giftige enn noen andre deler av soppen..

Noen som vet noe mer om dette?
Noen som har spist stilkene og overlevd :-) ?
Vis hele sitatet...
Stilkene skal visst nok være mot giften i fleinsoppen.. Dvs at: hvis man tar vare på stilkene etter at du har spist bare hattene.. så skal det visst nok hjelpe deg på å komme deg ned på igjen!(f.eks badtrip(noe som jeg aldri har skjønt hva er fornoe)

-sp3q
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har spist fluesopp (er jo finnmarking og alt, vi er litt sprø), en liten LITEN bitte rød flue sopp... Det slår noe jævlig, men er ikke noe særlig til morsom rus...
Trukke sopp e så arti å ete...

Champinjong på pizza kan gå an i små mængda. Men fleinsopp, næi, trukke d. E d muli å få lifetrip av d? eller e d andre lite morsomme side-effects?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ja det er mulig å få en livsvarig trip.. MEN hvem som sier at det er NEGATIVT?

Nei det er ikke noen andre "sideeffects" utenom at dagen etterpå kanskje kan føles litt trist(bare dagen etter på) pluss at du sannsynligvis vil være meget sliten og trøtt.. ettersom at hjernen har jobbet MYE hardere enn hva den er vandt til.

Jeg vil ikke råde NOEN til å spise fleinsopp eller LSD. Grunnen er av den enkle sak at det er HEAVY! og man må være sikker på sin sak når man legger papirbiten på tungen. Det er ikke slik at man får èn hallis.. Man kan heller beskrive det som at ALT er en hallis. Alt forandre seg..Fargene blir mye skarpere.. Lysene skifter farge. Ting kan bevege på seg. Alt ser mer flytenede ut. Det er meget behagelig, MEN hvis du ikke er KLAR for å spise en trip, så ikke gjør det. For en trip varer til man legger seg. Enkelt og greit.. Og når man først har spist en trip, er det ingen veg tilbake.. Da MÅ man bare la kroppen gå sin gang, til det er ute av systemet. Dette kan variere fra "trip til trip" og fra dag til dag..Så da gjelder det å ikke tenke negativt.. eller bli redd fordi det varer så lenge..

Følelsene forandrer seg også meget fort så i ene øyeblikket kan du mene èn ting.. for så i andre øyenblikk mene noe HELT annnet..

LSD er ett meget kraftig stoff.. Bruk det forsiktig. Man vet ALDRI hvor mye man tåler.. Jeg har selv spist 4 tripper.. og det har gått helt fint.. jeg vil ikke si at hvis jeg gjør det igjen så går det bra.. MEN hvis man holder seg til å spise 1 trip(som egentlig skal være MER ENN NOK) så kommer du/dere nok til å få en SINNSYKT bra opplevelse..(LES: Så lenge man er klar for det)

vil bare legge til at: Hver trip forandrer seg, Lsd rusen blir aldri lik som sist gang..(liker du hallisser og slike ting.. så kan det være noe for deg) liker du det ikke..og kanskje du er redd for det.. HOLD DEG BORTE!

-sp3q