Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2242
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Jeg kjøpte meg en iPod Shuffle uten å tenke at den ikke har apps osv. Dvs. at jeg må laste ned musikk for å legge inn på den. Spillelister består jo av haugevis av sanger og å måtte laste ned og legge inn en og en sang vil ta svært lang tid.

Er det noen som har tips til evnt. eksisterende program eller tips til hvordan jeg skal kunne skrive et script/program som kan hente ut infoen fra spotify spilleliste og gjøre den om til evnt. youtubelinker etc.
Gjør det som står om spotify på denne siden. Sangene vil deretter bli lagt til i en spilleliste på groveshark. Last ned groveshark downloader plugin til din nettleser, så er det bare å laste ned.
Sist endret av Rundballe`n; 28. april 2014 kl. 13:10.
Carrots for Fun!
darkslayer322's Avatar
bop.fm? Vetche heilt kordan dn funke men dn ska kunne trø spotify om til youtube, soundcloud etc..

http://blog.bop.fm/2013/09/14/what-is-bop-fm/
Sist endret av darkslayer322; 28. april 2014 kl. 13:25.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Konverterte spillelister med: spotify.togrooveshark.com.
Gikk så inn på Grooveshark der jeg lastet ned spillelistene med Grooveshark Downloader.

Så enkelt var det altså.
Sist endret av uaexed; 28. april 2014 kl. 21:14.