Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 844
amp
Bedreviter
amp's Avatar
Goddag!

Har tilbrakt en liten uke på festival, det var fett nok det, men det har skjedd noe merkelig med meg nå i ettertid.

Ble på hjemreisen plutselig veldig desorientert og har siden da følt at hodet er ørt, og at hele verden rundt meg er uklar og snurrende. Jeg gjør også klossete ting som å f.eks under middagen ta saus på maten jeg tok saus på for to minutter, og jeg klarer nesten ikke finne igjen noe av det jeg legger fra meg 5 minutter før. Men samtidig klarer jeg helt fint å gjøre mer krevende ting som å spille gitar, eller å føre en samtale med noen

Fikk i meg veldig lite næring og søvn under festivalen, og tenkte at det bare va mat og søvn som skulle til, men det føles jo ganske skremmende når jeg ikke har hatt noe bedring etter to dager med mye søvn og næringsrik mat. Må også bemerke at det kun var alkohol jeg inntok under festivalen.

Har vært i kontakt med lege som mener det bør gå over av seg selv om en stund, men jeg lurer på om det er medfreaks som har opplevd noe lignende selv?

Takk for svar!
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Kroppen din er ikke laget for festing og drikking en uke i strekk. Høres bare ut som den bruker litt tid på å restituere seg selv og komme i normalt gjenge. Alkoholen fucker med ditt endokrine system, altså hormonbalansen. Testodreper.

Gi det litt tid så går det nok over, hvis ikke så oppsøker du bare lege igjen. God bedring.
Se det ann ett par dager til, blir det ikke bedre vil jeg annbefale deg og oppsøke lege.
Bedre føre var (eller no sånt)

Edit; Innlegg nr 300!
Sist endret av Klistermerke123; 2. juli 2012 kl. 19:57.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Du er nok mest sannsynelig bare fyllesyk, jeg trodde alle ble sånn etter festival? Jeg bruker få samme symptomer, i tillegg til hallusinasjoner og vrangforestillinger. Men det går over etter et par dager for meg hvertfall.
Vil tro du rett og slett bare er sliten, og da trenger du kanskje mer enn to dager å komme deg på!
Har selv merka det på disse 7-dagers fyllekulene at man er helt vekkreist noen dager etterpå. Husker spesielt godt en gang jeg bare satt fremfor PCen som jeg ofte gjør, og plutselig mistet alt begrep om hvor jeg var. Måtte reise meg og se rundt i rommet, ta på ting og fundere før jeg kom på at jeg var på mitt eget rom.
Vent noen dager til før du blir videre bekymret!