Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3835
Fuck Mr. Plod!
Tura igår på sopp med en kompis jeg har tatt lsd med.

Men fyfaen å bråkete han er når han turer.
Han roper og hyler, fyfaen han blir som ett barnehage barn.

Jeg har lyst til å gå rolig rundt i skogen. Han legger seg ned å hyler og roper på en helt kvalmende måte (litt sånn fjortis fylla)

Hva faen gjør man med sånne folk?
Slutter å trippe med dem
Setter grenser for hva som du synes er grei oppførsel rundt deg, eller dropper vedkommende neste gang det skal tures. Man trenger ikke å være kompatible på alt for å være venner med noen, er flere jeg nekter å ha rundt meg når de er rusa, men jeg henger gjerne ellers.
Min regel er at hvis noen oppfører seg som idioter, lager gnagsår i ørene mine, er irriterende over tid eller lager unødvendig uro i gjengen når jeg tripper med andre så blir det siste gangen jeg tripper med vedkommende.
Hvorfor i alle dager skulle man gidde å finne seg i det der mens man tripper?
Faen så slitsomt! Hadde ikke trippa med han ever igjen
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stakkars deg, bare at noen snakker til meg kan være slitsomt på tur...
Spesielle greier. Har du spurt hva som skjer/hva han holder på med når det der skjer ?


Forøvrig enig i å sette grenser for akseptabel oppførsel
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Jerna Vis innlegg
Spesielle greier. Har du spurt hva som skjer/hva han holder på med når det der skjer ?


Forøvrig enig i å sette grenser for akseptabel oppførsel
Vis hele sitatet...
Enig i at det er spesielt. Har trippet med det meste av folk, men, som i dette tilfellet, må det nok være en slags kortslutning/overbelastning i hjernen som rett og slett får det til å boble over ?

Har roet folk med noia ned, da de ikke var klar for psyk/weed blandingen, somregel har jeg inntrykk av at folk som bad'er er mer opptatt med hva de stapper i trynet enn hvorfor og hvor mye, og da er det ikke annet å vente egentlig.

Ha noen turen under beltet før du går rett til å blande med cannabis, mange som brenner seg kraftig på det!

*ikke tilsvar til Jerna direkte, men er enig i utsagnet, så det ble svar til "quote" og resten får gå som bidrag til tråden generelt

Og forøvrig, man gjør som nevnt over her, man tripper enkelt nok ikke rundt den personen mer.
Sist endret av Mr.Septik; 28. mai 2022 kl. 05:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva man gjør med sånne folk? Hva tror du man gjør? Dette blir for dumt, er dette en seriøs tråd? Hva skjer med freakforum hvem bryr seg om du tura med en bråkete fyr igår. Holy hell.
teipe over munnen hens neste tur
Oppfører han seg alltid som et barn? Dette er faktisk en nogenlunde "kjent" sak fra tidligere forskermiljøer, hvor folk kommer i en viss modus når de turer. Jeg har selv på ayahuasca faktisk vært borti en som to kvelder på ble til et barn mentalt, og skrek i en to-tre timer sammenhengende.

Hentet fra https://nzetc.victoria.ac.nz/tm/scho...-body-d33.html
(1) "Baby" is where a session participant acts helpless and expects others to look after him. He communicates only in monosyllables or meaningless noise, wants others to pay attention to him and fetch him food and water. I suppose Freudians would call this "regression to the oral stage." If you play "Baby", you will miss the joy of sharing the experience with your friends. Besides you will feel like a fool later, and nobody is likely to want to turn on with you again.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Veldig dårlig formulert av meg, beklager det.

Men han er sånn hvis han er drita også.

Han var også sånn når han var høy (før han ble stoner)

Kan minne veldig om barnehagebarn...
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Tura igår på sopp med en kompis jeg har tatt lsd med.

Men fyfaen å bråkete han er når han turer.
Han roper og hyler, fyfaen han blir som ett barnehage barn.

Jeg har lyst til å gå rolig rundt i skogen. Han legger seg ned å hyler og roper på en helt kvalmende måte (litt sånn fjortis fylla)

Hva faen gjør man med sånne folk?
Vis hele sitatet...
Du hadde tura med han før, og visste at han kunne få slike raptuser?

Vel. Det sterkeste ville jo kanskje vært å akseptere kompisen din som han er.

Det er mange her inne som har foreslått at dere ikke må dele alt, for eksempel ture sammen, selv om dere er venner.



Det er jo ingen fasit her. Samle sammen en skokk med turehuer. Alle dere kan finne, også har dere en solidaritetstripp, hvor alle skriker og bærer seg, så det blir normalisert i lokalmiljøet, OG kompisen deres ikke føler seg "rar". Snakk om redde verden. Så enkelt kan det være.

Sitat av Nøddy Vis innlegg
Veldig dårlig formulert av meg, beklager det.

Men han er sånn hvis han er drita også.

Han var også sånn når han var høy (før han ble stoner)

Kan minne veldig om barnehagebarn...
Vis hele sitatet...
Så du visste jo med andre ord at han var sånn, eller ihvertfall kunne bli sånn.

Dette inviterte du selv til, siden du ikke hadde reflektert over dette før du valgte han som trip partner. Men det er jo alltids lettere å klage på andre, og at det er de som må endre seg. Realiteten er jo at mange knapt klarer og endre seg selv. Selv om mange sikkert har svin på skogen der, meg selv inkludert, så kan man jo ikke drive å legge føringer for hvordan folk skal være ture whatever. Det er jo rett og slett perverst.

Nei. Ta heller mitt forrige råd. Jeg stemmer for solidaritets-stunt-gruppe-tripp med rop og skrål. Jeg tror faktisk i mange urkulturer så var det en del av renselsesritualet og rope ut det en måtte bære på, eller møte, i trippen. Det er jo ganske kraftig kost. Synes ikke det er noe rart over hode at han kunne hatt behov for å rope og skrike, selv om du hadde sett for deg ikke bare hvordan du skulle forholde deg til din tripp, men også hvordan han skulle forholde seg til sin. Snakk om ego. Kanskje jeg til og med hadde blitt med i den solidaritetstrippen, i solidaritetens ånd.

Sist endret av 1000bein; 28. mai 2022 kl. 13:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Isolerer seg selv hvis man kan, reaksjoner til folk lite spåbare pre inntak - du kan kun styre deg selv, og ehz du styrer mot en trip med ukjente så da må man eie den biten
Hvis du har tatt ansvaret for å trippsitte han, så har du tatt ansvaret for å trippsitte han. Hvis dere begge var skækk, men du mer oppegående enn han, ligger fortsatt ansvaret på deg å roe han ned i tilfelle dere møter på turgåere som får noia til den grad at onkel blå blir tilkalt.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
og skrike på tur kan være veldig terapautisk du burde prøve det, og bruke stemmen på den måten kan være helbredene og forløsende på psykiske spenninger
Anonym bruker
"Arbeidende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å trippe med andre folk er bare masete. Mye bedre å gjøre det alene, og heller ha en kompis i "bakhånd" eller lignende, så slipper du å måtte interagere med andre når det er mye mer spennende å reise innover i psyken.
hadde droppa å hatt han med på tur mer, slik oppførsel kan jo fort trigge deg også å sende deg inn i en badtrip