Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1813
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd å lage crack for så å løse den opp med sitronsyre og så skyte det? Veldig interessert i om det er forskjellig fra å skyte kokainen uten å lage crack først.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som vet hvordan crack IV føles ut i forhold til kokain IV?
Lager man ikke crack for at det skal være mulig å røyke det og gi et raskere opptak? Jeg har ikke prøvd crack intravenøst men få ting kan måle seg med skikkelig god kokain intravenøst - så jeg fikk inntrykk av at de to ville være ganske så like i rusfølelsen.
Det her blir jo helt baklengs. Vanlig kokain löses opp i vann og kan skytes. Crack gjör ikke det. Du må behandle det med syre for å få det opplöst. Effekten vil jo heller ikke endre seg, det er kokain begge deler. Bare at ene delen kan röykes. Så hvis du skulle skutt crack ville du fått samme effekt som av kokain, bare at du ville skadet årene dine mer med bruk av syre, og det er enormt mye mer styr for ingenting annet enn större risiko for helseproblemer.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det samme har jeg tenkt også egentlig at det ikke er no forskjell i rusen men det er ikke så lett å si da jeg ikke har prøvd crack i nesa og det ikke funker så bra å røyke rein coke så syns jeg det er litt vanskelig å sammenligne de to. Å skyte kokain er jo veldig sammenlignbart med å røyke crack men kan godt være at det kun føles forskjellige pga inntaksmåten.

Kan man si med 100 prosent sikkerhet at man ikke kjenner forskjell på coke iv og crack iv om man omregnet tar samme dosen? Hadde trodd på om noen så det er en forskjell på dem liksom men det motsatte gir også mening og derfor håpet jeg noen med erfaring kunne svare
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det samme har jeg tenkt også egentlig at det ikke er no forskjell i rusen men det er ikke så lett å si da jeg ikke har prøvd crack i nesa og det ikke funker så bra å røyke rein coke så syns jeg det er litt vanskelig å sammenligne de to. Å skyte kokain er jo veldig sammenlignbart med å røyke crack men kan godt være at det kun føles forskjellige pga inntaksmåten.

Kan man si med 100 prosent sikkerhet at man ikke kjenner forskjell på coke iv og crack iv om man omregnet tar samme dosen? Hadde trodd på om noen så det er en forskjell på dem liksom men det motsatte gir også mening og derfor håpet jeg noen med erfaring kunne svare
Vis hele sitatet...
Virkestoffet er det samme, begge to er løst opp i hovedsaklig vann. Kokainmolekyler som er helt identiske som sveiver rundt i ei sprøyte med vann, og muligens litt sitronsaft. Dette er en løsning, denne løsningen er jo lik, med noe forskjell i PH. Med crack og ikke ren freebase så har du dog ofte div. urenheter som kan påvirke, og det vet jeg ikke hvordan det gjør. Vet heller ikke noe om ph nivået som vil være forskjellig vil påvirke det noe.

Men ut ifra hva jeg vet så kan jeg egentlig ikke se noen grunn til at skyting av crack skulle ha vært en bedre rus. Det er dessuten farligere på grunn av syren, framstillingen, og potensielle urenheter som gjelder crack og ikke vanlig cola eller ren freebase kokain.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det med syre og rester av salmiakk og sånn var jeg klar over, helsa er ikke akkurat første pri. Men utifra det du sier så virker det såpass meningsløst at ikke det er verdt bryet ihvertfall. At det ikke skjer noen endring i selve virkestoffet når man lager crack men at det bare endrer fysisk form på en måte.