Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1488
Drar på en 2 ukers reise i Europa etter samtale med legen min. Planen er å reise så kjapt som mulig, før neste uke er omme.
Er for tiden sykemeldt og er primært på utkikk etter et rolig varmt sted der man kan bade, type Portugal , Kypros etc.

Ellers er planen å reise til "Øst-Europa", Serbia, Polen ,Litauen , Estonia, Tsjekkia etc.
Et sted der prisene er billige generelt, da jeg ikke har så mye å rutte med(dog nok til å klare meg greit).

Tenkte å kjøre 3-4 naprapat/massasje i uken, da én porsjon av helseproblemene mine er daglige
kroniske sterke smerter i muskler i skuldre- og nakke regionen. Skal du til naprapat i Norge må du ut med 7-800kr for en halvtime, og det vil være billigere for meg å reise og få utført litt behandling i et par uker.

Mest keen på å reise et sted i Asia, men flybilletten vil være kostbar + vet de er veldig strenge når det kommer til kraftige smertestillende (har dokumentasjon fra lege og apotek om at jeg lovlig kan ta med, men tar ingen sjanser nede i Asia med det lovverket de har rundt "rusmidler").

Fungerer normalt når jeg har fått inntatt daglig rasjon meds (20-30mg oxy depot + 1g paracet + Vimovo), så er ingen "krøpling" og ønsker også å stikke på byen i ny og ne, finne noen damer etc. men det er ikke primærformålet med turen.
----------------------------------------------------------------------------------------

Reiser uansett, men hadde vært kjekt å reise med noen eller møte folk der nede, da alle andre venner er opptatt i jobb etc. Noen steder å anbefale online der man kan møte "likesinnede" (turister som søker folk man kan oppleve landet med eller lokale som kan vise deg landet)?

Noen som har noen destinasjoner å anbefale som er trygge å reise alene, billige og opplevelsesrike?

Ønsker egentlig å reise før 17 mai, da jeg ikke har noe spesielt gående den dagen. Noen med personlig erfaring om mulighetene for billige enveis billetter på en dag som dette ved å møte opp direkte på flyplassen for å kjøpe avbestilt reise/fylle opp flyet før avgang?
Sist endret av skmeld; 15. mai 2022 kl. 17:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.