Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4222
Posten kommer alltid frem..er nok ikke helt sant, ofte er det Tollvesenet som er årsaken når et brev som ikke krever signatur ikke kommer til avtalt tid eller et som krever signatur, Hvordan forholder man seg da? og da er det bare å vente til døra fyker inn KL:03.00 eller at går flere måneder og det lokale politiet vil gjerne vite hva du tenkte med? Hvilken av fremgangsmåte vil man bli møtt med har med lignende /gjentatte hendelser, Og da bør man være litt forberedt, det være seg Hva trenger politiet for å få deg dømt/bøtelagt? Del gjerne egne og andres erfaringer her for å stå bedre rustet i møte med Lovens lange arm? i iallfall små kvanta eget bruk? Kom og del egenerfaring fra hvordan det gikk/går med deg.Kom gjerne med tips info
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man vet selvsagt ingenting om hva de anklager deg for, og er sjokkert over at noen skulle ha bestilt noe i din postkasse. Om det blir razzia eller kun innkallelse til avhør spørs vel litt hvor man bor... Bygdesnut kan fort finne på å ta en razzia fordi det ikke er bedre ting å gjøre. I f.eks Oslo vil en slik sak ha veldig lav prioritet, med mindre det er snakk om store mengder.
Ofte har jeg hørt at man får brev eller tlf med innkallelse til avhør. Som regel er det bare å nekte kjennskap til saken, så blir det ofte henlagt dagen etter.
Slike saker ligger ofte i månedsvis før de blir prioritert. Om man har blitt tatt eller fått lignende saker henlagt før, styrker jo mistanken, men som regel blir det henlagt.
Politiet trenger bare en innrømmelse fra mistenkte, som er enklest for dem. Minst mulig arbeid og få oppklart saken. Derfor vil nekting ofte få saken henlagt, med mindre man er uheldig eller bor et lite sted...
Vet om flere som har bestilt i post og fått det stoppa mange ganger... Det var en god del år siden, men var snakk om RC's av diverse typer. Nektet hver gang, ble alltid henlagt. De bodde nære storbyer, så det hadde sikkert litt å si.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du ikke bestiller dop fra utlandet så er det veldig lite sannsynlig at posten ikke kommer fram
Dette hørtes utland ut siden det var flertall på rc's og ingen selgere innenlands sender med "skriv under-post".

Vel - jeg har uttalt meg om toll&tull haugevis av ganger, så dét kan leses på en (eller flere) av de tidligere postene mine.

Når det kommer til en evt. "reaksjon" så kommer det ofte an på ; Kvanta, og hvor du bor.
Meget forenklet sagt ; Hvis du bor i Oslo og det er snakk om brukerdoser - auto-henleggelse via Altinn noen måneder etterpå.

Hvis større mengder og/eller på en liten plass med Texas-politi som kjeder seg ; Alt ifra telefon om avhør, døra sparket inn (om man er kjent fra før og har flere saker av samme kaliber så er ikke den helt utenkelig) og full razzia - kommer an på budsjettet dems.

Nå *skal* det i teorien være mindre pes for brukere, men de liker ikke import uansett, så ; hvis du venter på en tier ren A-pvp og bor usentralt, så ville *jeg* deff rydda....

Pm. om De lurer på noe mer psykoaktiv.
Eller bare les de gamle postene mine - har vel bablet om toll siden jeg snublet inn på Freak
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så lenge du ikke bestiller dop fra utlandet så er det veldig lite sannsynlig at posten ikke kommer fram
Vis hele sitatet...
Denne tråden gjaldt å få satt søkelyset på hva som skjer når tollvesenet og politiets håndtering av at personer som bestiller researsh chemicals til egen bruk, jeg mener at det er opp til hver enkelt individ å bestemme hva man vil innta til personlig bruk. Det som er provoserende er at hver og en av oss blir behandlet som kriminelle og dermed fritt vilt som å få hjemmet og privatlivet invadert med alt det fører med seg. Jeg snakker kun om forsendelser til eget bruk. Mennesker har rett til å bruke det preparatet som passer dem best.det at myndighetene skal bestemme er ikke riktig, så lenge det kun gjelder noen få bruker doser som bare er til eget bruk, det er jo ingen tar skade av dette, og da snakker vi om at kun den som kjøper bruker og ingen andre..jeg ser hva du skriver om temaet men det er viktigere å få beholde retten til å bestemme over egne valg,
Anonym bruker
"Engstelig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil mest sannsynlig få brev i posten om at det du har bestilt har blitt destruert/sak henlagt. Det er om det er snakk om brukerdose.. snakker vi plutselig 1000 tabs så vil de nok muligens anmelde det å ta deg inn til avhør.. har du dog brukt VPN, btc og nekter for at du har noe pakker på vei til deg.... så er du ganske 100% trygg vil jeg si.

Tror jeg svarte delvis på det du lurte på der.