Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 720
Har liggende en del hasj her som først lå godt kaldt i boden igår, også glemte jeg den inatt i sekken på badegulvet så den var relativt god varm når jeg våknet, og hele leiligheten stinker hasj men, vil thcn eller andre virkestoffer fordampe når den ligger så varmt? Er det best å la den ligge i romtemp nå, eller burde jeg oppbevare den kaldt? Takk for svar
nei, skal ikke ha noe å si, eneste muligens noen terpener som er blitt borte, men skal ikke ha skjedd noe særlig, badegulvet ditt er ikke så varmt
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal helst lige mørkt eller har ikke det noe å si?
Det er vel en del olje i hasj. Det oljer liker minst er fluktueringer i temperatur vet jeg. Det gjelder typ olivenolje, matolje, tran og denslags. Derfor er det dumt å ha olivenoljen rett ved komfyren.

Jeg har ingen peiling på om dette er overførbart til hasj, og jeg vil tro det er irrelevant såfremt det ikke dreier seg om måneder.

Med det sagt så holder vel alt av biologisk materiale seg best tørt mørkt og kjølig.