Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3473
Sitter å ser på The Matrix 4 Resurrections.
Likte egentlig bare den første, men Reloaded og Revolutions var greie nok. Denne virker så langt å være helt greie action
og både Carrie-Anne Moss og Keanu Reeves er å se i gamle roller. Kan være grei å ha med seg, om ikke annet så for å slutte ringen
og fordrive litt tid i romjulen.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Sitter å ser på The Matrix 4 Resurrections.
Likte egentlig bare den første, men Reloaded og Revolutions var greie nok. Denne virker så langt å være helt greie action
og både Carrie-Anne Moss og Keanu Reeves er å se i gamle roller. Kan være grei å ha med seg, om ikke annet så for å slutte ringen
og fordrive litt tid i romjulen.
Vis hele sitatet...
I onde dager med aksel hennie og atle antonsen! Århundrets komedie! (i mine øyne da)
Don’t Look Up syntes jeg var ganske grei. Den varer veldig lenge, men til og med jeg med tidenes konsentrasjonsproblemer hang med under hele filmen Finner den på Netflix.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Sitter å ser på The Matrix 4 Resurrections.
Likte egentlig bare den første, men Reloaded og Revolutions var greie nok. Denne virker så langt å være helt greie action
og både Carrie-Anne Moss og Keanu Reeves er å se i gamle roller. Kan være grei å ha med seg, om ikke annet så for å slutte ringen
og fordrive litt tid i romjulen.
Vis hele sitatet...
Brass Against - Wake Up (Rage Against the Machine Cover) ft. Sophia Urista fra The Matrix 4 Resurrections
eller
Rage Against The Machine - Wake Up fra originalen

you choose.
Hvor fant du The Matrix 4?