Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 6056
Hadde innbrudd, fant bevis som jeg ga til politiet som garantert hadde ført til gjerningsmennene men hørte ikke noe mer fra de.. har de mulighet til å si ifra hvem det var viss de fulgte opp beviset? Sliter ofte nå med å såve for hver minste lyd jeg hører så våkner jeg opp å skjekker om det er de samme igjen utfor å vil vite hvem d var tilfelle jeg kjenner de. Grunnen til jeg sliter å såve er for er redd for at de kommer seg inn å eventuelt skader foreldrene mine viss jeg såver å ikke er tilstede
Tydlig at du har gjort noen noe, skylder penger eller noe i den duren.
Jeg antyder at du har noen konkrete mistenkte og vil anbefale deg og heller oppsøke de å ta en prat med dem.
Trådstarter
25 5
Skylder ingen noe, men har tatt hevn på 2 stk som skyldte meg penger å den ene kom på døra mi å vekte fammen 3 på natten å anklaget meg å ha rant de for 1500 så tok turen selv til de men det var over et år siden
Tatt hevn for 1500 kroner? Hvor smålig kan folk være for tiden...
Sitat av suwoop Vis innlegg
Tatt hevn for 1500 kroner? Hvor smålig kan folk være for tiden...
Vis hele sitatet...
Det er vel prinsippet det dreier seg om. Lar du noen bøffe deg for 1500, hva blir det neste?
New generation
colakork's Avatar
For min del har jeg hørt om karer så steiner andre i hodet for så mye til et hint om ran så 1500kr er ikke overraskende.

Verden er ikke i god tilstand. Men sånn har det alltid vært.
Ta å få orden på livet ditt før du vikler deg inn i noe du ikke kommer deg ut av. Du ligger våken og i beredskap fordi du er redd disse folkene skal komme til å skade foreldrene dine. Kjenn litt på den vemmelige følelsen og se for deg fremtiden din når du kanskje har fått et barn eller to som du må vokte og beskytte konstant fordi en eller annen cunt ikke er fornøyd med deg og lover hevn og represalier. Orker du det?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ran, innbrudd og hevnaksjoner over 1500,-
Herregud. Dete høres ut sommlitt av en gjeng.
Fortjener hverandre da, i hvert fall.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det er vel prinsippet det dreier seg om. Lar du noen bøffe deg for 1500, hva blir det neste?
Vis hele sitatet...
Aldri kult å bli buffa, men for 1500 kroner så er det ikke verdt å miste nattesøvnen sin. Ikke nok med det, men at han er så redd for at foreldrene skal bli skadet.

Sitat av suwoop Vis innlegg
Aldri kult å bli buffa, men for 1500 kroner så er det ikke verdt å miste nattesøvnen sin. Ikke nok med det, men at han er så redd for at foreldrene skal bli skadet sier vel litt..
Vis hele sitatet...
Just saying
Sist endret av suwoop; 16. oktober 2021 kl. 17:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
25 5
Tenker merviss de har baller til innbrudd så har de plan b viss foreldrene mine buster de å de tyr til vold
Sitat av Heybro96 Vis innlegg
Tenker merviss de har baller til innbrudd så har de plan b viss foreldrene mine buster de å de tyr til vold
Vis hele sitatet...
Hvilke type folk er det snakk om?

Men det skal sies: At du setter familien din i fare ved å henge med sånne mennesker, når du bor hjemme hos foreldrene dine, synes jeg er dårlig gjort! Da får du heller flytte for deg selv visst du skal holde på med det du gjør. Sier ikke det på en sur måte, men det er verdt å tenke over.
Trådstarter
25 5
Mhm helt enig men har lagt det her bak meg for over 1.5år å jeg rante heller ingen å driver ikke me sånt tull. For all del tenker det er mer sannsynlig at det er en junki i område som har gjort d da naboen min ble også gjort innbrudd på et par mnd før(bor i et fint strøk) men de hendelsene jeg forklarte har såklart crossed my mind at d kan være det men før dere slenger unødvendig shit så er jeg utav det miljøet per dags dato. Om dere går innom profilen min dere finner oxy osv tenker at han her snakker piss men deler kontoen med en kompis så hehe
Hvordan bevis hadde du? Det ville stått i sakspapirene navnet på personen om de hadde tiltalt noen men en mistenkt gir de ikke ut navn til anmelder på
Trådstarter
25 5
Sender deg pm
Alså... du er redd for gjentakelse av innbruddet, og/eller frykter noen?

Det virker slik på meg.

DET er mer alvorlig enn et innbrudd og matrielle tap, og vil skape respons hos politiet. Er det bare du som kjenner på frykt..?
Hør om foreldrene dine føler det samme, men ta uansett kontakt med politiet (igjen?), de er greie sånn og du er ikke alene...

En rask løsning kan jo være en alarm, ikke vanskeligere enn røykvarslere i dag. --Snakk med de andre i fam...! --
Sitat av suwoop Vis innlegg
Tatt hevn for 1500 kroner? Hvor smålig kan folk være for tiden...
Vis hele sitatet...
Si ikke det da. Jeg hadde en kompis som krita en femmer med weed fra meg en del år tilbake. Han hadde en ganske fet audi s3 som jeg knuste den ene lykta på når jeg tilfeldigvis knuste når jeg gikk forbi der en kveld. Var det verdt det, etter 2 måneder med masing på telefon for å få det han skyldte meg? ja ass.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Avhengig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heybro96 Vis innlegg
Skylder ingen noe, men har tatt hevn på 2 stk som skyldte meg penger å den ene kom på døra mi å vekte fammen 3 på natten å anklaget meg å ha rant de for 1500 så tok turen selv til de men det var over et år siden
Vis hele sitatet...
Er ikke du litt gammel til å bo med foreldrene dine da? Og hvis du snakker om ditt eget barn og samboer så er det kanskje på tide å endre livstil?
Trådstarter
25 5
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke du litt gammel til å bo med foreldrene dine da? Og hvis du snakker om ditt eget barn og samboer så er det kanskje på tide å endre livstil?
Vis hele sitatet...
Les så ser du at jeg har lagt det bak meg lenge siden mr anonymous
Opptatt av å ta avstand fra ran, for sånt driver man ikke med. Men hevnaksjon for summer du kan tjene på én arbeidsdag dét er innafor.
Trådstarter
25 5
Sitat av knert1 Vis innlegg
Opptatt av å ta avstand fra ran, for sånt driver man ikke med. Men hevnaksjon for summer du kan tjene på én arbeidsdag dét er innafor.
Vis hele sitatet...
Tror du missforstår, jeg fikk selv folk på døren pga de anklaget meg for å ha ranet dem ,men noen hadde slengt navnet mitt. for det å rane folk er noe jeg aldri har gjort. ja jeg tok hevn på de pga de kom hjem til der familien min bor(prinsippsak) å derfor tok jeg hevn på de med å gi de spark å slag. 1-2mnd etter tar jeg meg sammen å kutter ut alt rus å holdt meg rusfri å kuttet venner å alt i det miljøet i 1.5-2år ish nå. Så ja dette var lenge siden å det random innbruddet skjedde for 1mnd siden+- å fant bevis å derfor skreiv jeg her for å spørre om noen hadde erfaring med dette lol
Sitat av Heybro96 Vis innlegg
derfor tok jeg hevn på de med å gi de spark å slag.
Vis hele sitatet...
Bunnslam.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Heybro96 Vis innlegg
Tror du missforstår, jeg fikk selv folk på døren pga de anklaget meg for å ha ranet dem ,men noen hadde slengt navnet mitt. for det å rane folk er noe jeg aldri har gjort. ja jeg tok hevn på de pga de kom hjem til der familien min bor(prinsippsak) å derfor tok jeg hevn på de med å gi de spark å slag. 1-2mnd etter tar jeg meg sammen å kutter ut alt rus å holdt meg rusfri å kuttet venner å alt i det miljøet i 1.5-2år ish nå. Så ja dette var lenge siden å det random innbruddet skjedde for 1mnd siden+- å fant bevis å derfor skreiv jeg her for å spørre om noen hadde erfaring med dette lol
Vis hele sitatet...
1.5-2år siden? I historikken din har jo du to tråder om heroin, heroin+oxy bare i mai?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det er vel prinsippet det dreier seg om. Lar du noen bøffe deg for 1500, hva blir det neste?
Vis hele sitatet...
At du graver deg dypere og dypere ned i en livsstil du ikke er skapt for. Drit i penga og dropp folka som bøffa deg
Sitat av NodSquad Vis innlegg
At du graver deg dypere og dypere ned i en livsstil du ikke er skapt for. Drit i penga og dropp folka som bøffa deg
Vis hele sitatet...
Ja, han kan bli kristen å flytte til annen by også. Fikk ikke inntrykk av det var ett alternativ.
Men du er kanskje bare ute etter å kverulerer?
Trådstarter
25 5
Sitat av hasjkake Vis innlegg
1.5-2år siden? I historikken din har jo du to tråder om heroin, heroin+oxy bare i mai?
Vis hele sitatet...
Les alle kommentarene i tråden før du kommenterer mannen