Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 68058
Jaja, spenstig program.. Må testes
Det finnes dusinvis med sånne program (PPlive,PPstream,Tvants, SOPcast,Pccast,Feidian, Mysee og tvkoo for å nevne de jeg har) Jeg bruker disse programmene til å se på fotballkamper fra Premier League, Serie A osv..Det finnes ingen programmer som har Tv1000. Det finnes en i danmark som streamer dansk canal+ though..
Sitat av Impetus
TVNoo har et problem og må lukkes.
Vis hele sitatet...
Jeg får også den meldingen, trist
Sitat av eXeFic
Jeg får også den meldingen, trist
Vis hele sitatet...
Jeg får det første gangen jeg starater opp programet etter at jeg har restarta maskina mi.
Prøv og åpne det igjen etter du har fått feil meldingen. Funka med meg i hvertfall
Hadde satt pris på om noen kunne lagt dette opp en eller annen plass igjen siden mirroret er nede.
Sitat av dadyd
Hadde satt pris på om noen kunne lagt dette opp en eller annen plass igjen siden mirroret er nede.
Vis hele sitatet...
Var egentlig bare en zip-fil med det samme som finnes på euchannels:
http://www.tvkoo.com/update/UpActiveX.exe
http://www.euchannels.net/TvNoo.exe

Er det veldig viktig med akkurat den fila send PM så skal jeg maile det til deg
Peace
Sitat av sibbeee
Jeg får det første gangen jeg starater opp programet etter at jeg har restarta maskina mi.
Prøv og åpne det igjen etter du har fått feil meldingen. Funka med meg i hvertfall
Vis hele sitatet...
Får det samme igjen
Noen som vet om noe lignende som tvkoo? som er gratis ? : ) hadde vært fett med flere kanaler
Søk så finner du svar...
tvants.com

Meldingen du har skrevet er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst 20 tegn.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som får dette til å fungere fortsatt? Jeg får ikke opp noen kanaler i program-lista :/
cbask's Avatar
Trådstarter
funker pent her steinarlima =)

nå er linken oppe igjen beklager for at den var borte=)
cbask's Avatar
Trådstarter
:EDIT: Det har kommet ut ny TvNoo versjon , linken i Starten på denne tråden er oppdatert me den versjonen , i tilfelle ingen får til å se på TvNoo elns=)
Jeg har lastet ned den nye versjonen, men får feilmelding når jeg prøver å starte programmet(bla bla ulovlig operasjon bla feil må lukkes..).

Tidligere versjoner har funket som smør her.. Noen som vet hva problemet er?
cbask's Avatar
Trådstarter
Sitat av alizm0
Jeg har lastet ned den nye versjonen, men får feilmelding når jeg prøver å starte programmet(bla bla ulovlig operasjon bla feil må lukkes..).

Tidligere versjoner har funket som smør her.. Noen som vet hva problemet er?
Vis hele sitatet...
du vet at du _MÅ_ installere upactivex først ja? slett og prøv på nytt^^:P
Noen som har instalasjons filene til en med Discovery på? Kan hende det fins en i denne tråden, men gidder ikke tråle igjennom for å se.
Og da snakker jeg helst om noe man ikke trenger språkpakke til
Sist endret av Ashaman; 21. mai 2006 kl. 11:41.
Tøft : D hvor fant du programmet ?
Det funker greit her. Men bare tre kanaler, og veldig få brukere.. Nå er klokka 01 om natta. Har det noe å si? hvor mange brukere pleier det å være nå for tiden?
kult, får håpe de som laster opp på tv2 zebra har bestilt alle Rosenborg Kampene:P høhø
Sitat av Banzai
Kjekt å ha! Takk takk

Synd det er så få europeiske kanaler og så mange asiatiske.
Vis hele sitatet...
Jeg, for min del, synes dette er bra. Om jeg vil ha europeiske kanaler, kan jeg jo bare slå på TVen min. =P

Satt forsåvidt og så på en amerikansk NBA-kamp mellom Detroit og ett eller annet lag for en stund siden, med kommentar på mandarin. =)

Edit: For å legge til litt mer, så synes jeg egentlig ikke TvKoo/TvNoo er bra nok. Kvaliteten er for dårlig, vi trenger raskere linjer og høyere oppløsninger.
Sist endret av DryYouTear; 22. mai 2006 kl. 03:08.
til de som sier det bare står "klar", trykk på "play" knappen.. herregud.
så vanskelig og forstå?
hav er TvNoo? hvor finner man det??
Sitat av trine
hav er TvNoo? hvor finner man det??
Vis hele sitatet...

Hvordan kan du spør om noe sånt en gang?! Hele tråden dreier seg jo om nettopp dette!
Ser du er ny her på forumet, men det får da være grenser?
Men si meg? Er ikke dette ulovelig da?
Ikke det at jeg bryr meg da o_O

Btw, hvor finner jeg upactivex?

KOmmer innpå nå men får bare ready

Noen som kan hjelpe?
Sist endret av Funotrait; 25. mai 2006 kl. 18:58.
TV NORGE er ikke der da?
Den har vært der mener jeg... Akkurat nå er det bare nrk, tv2, tv2 zebra og tv3 :/
å ja, men noen sa at man kunne lure til seg linker til tv2 web tv , sånn at man kan se gammle episoder av hotell cæsar og sånn. vet dere noe om det?? noen sa at dem fant det ut her?

gratis mener jeg.. noen sa at de lurte til seg linker før de logga seg inn eller noe :S
Sitat av trine
å ja, men noen sa at man kunne lure til seg linker til tv2 web tv , sånn at man kan se gammle episoder av hotell cæsar og sånn. vet dere noe om det?? noen sa at dem fant det ut her?

gratis mener jeg.. noen sa at de lurte til seg linker før de logga seg inn eller noe :S
Vis hele sitatet...

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=64733
Detta var nice. tusen takk.
Det var bra dette men jeg lurer på hvordan man kan få inn amerikanske kanaler osv?
Hvor har det blitt av Tvnorge?
Greit nokk d her^^, har alle di norske kanalan på tv, hvert fint med tv1000 el no
Sist endret av Ynah; 28. mai 2006 kl. 22:59.
Genialt Program =)

▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg får bare opp TV3 og nrk1. Men når jeg trykker på tv3 kommer nrk opp!
Det varierer hvor mange kanaler som er i listen, etter min erfaring i alle fall.
chrsto3: samme skjer hær også
Sitat av chrsto3
Jeg får bare opp TV3 og nrk1. Men når jeg trykker på tv3 kommer nrk opp!
Vis hele sitatet...
Hvis du trykker på Infoknappen står det hvorfor de har så få kanaler nå.
Ellers et kjekt program, perfekt når mor skal se på noe annet eller når jeg ikke gidder å forlate dataen.
Bonus at jeg får se tv3 også, de sender jo ikke over bakkenettet som vi bruker.
(de gangene jeg har tittet innom har det skjeldent vært noe spennende der men men )
har et problem jeg får bare opp kinesiske kanaler jeg lastet det ned fra en kinesisk side. er det derfor det ikke virker eller kan noen gi meg et svar ?
Er det pga. VM at ingen norske kanal vises?
Serveren til han som har den er nede. Det kommer tilbake så fort det er fikset.
''Våre servere er nede. Vi kommer tilbake så fort vi har fikset problemet'' Står det på den blå linja når programet er opnet.
Okei, så det nå...
Takk
Sitat av chrsto3
Jeg får bare opp TV3 og nrk1. Men når jeg trykker på tv3 kommer nrk opp!
Vis hele sitatet...
Samma her, hadde flere kanaler før. men så "mista" jeg dem :/
Nå er det bare kinesiske greier på den. :S Skjønner ikke bæret
bare lurer på noe er det noen som har norske kanaler ? for jeg hare ikke en eneste en
jeg og får bare opp masse japsekanaler.
ja jeg å det er noe sabla drit
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det står: NB. Under VM i fotball kommer ikke kanalene som sender kamper til å bli vist.

Ellers akuratt nå fungerer kun TVNorge og NRK, men kanskje mer kanaler dukker opp i løpet av dagen, det varierer veldig fra dag til dag til time etter time...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kan noen vær så snill og hjelpe mej ?
Når jeg har gjort de som står her.. kommer denne meldingen " Avslutt programmet, er du sikker på at du er koblet til internett?, prøv igjen "
Og ja. jeg er tilkoblet internett ? Skjer da ?

Trenger å se Liverpool kampen idag på Tv3!!

Veldig gla for alle svar.

TvKoo funker som bare det.. Det er lism TvNoo som ikke funker.
Sist endret av sn0m; 22. august 2006 kl. 12:51.
Sitat av hilleX
Noen som vet om noe lignende som tvkoo? som er gratis ? : ) hadde vært fett med flere kanaler
Vis hele sitatet...
Tja..her har du et par.....Advarsel-25 pronokanaler på cahnnelchooser.
På Vidoo får du disney,cartoon,abc,hbo fox++
http://www.channelchooser.com/

http://viidoo.com/en/index.html
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det vil jo ikke virke?

Uansett hvor mange språkpakker og ActiveX kontroller jeg innstallerer.
Kommer bare opp en melding om at TvNoo ulovlig operasjon blablabla, vanlig Windows crap-ups, å så quitter TvNoo automatisk. Skjer hver gang jeg trykker play

Kan noen poste n liten guide eller noe?
Sist endret av !Lakus; 8. september 2006 kl. 16:55.