Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  215 16263
sett episode 14 nå.. fortsatt like spennende som før pausen. gleder meg til episode 15 neste mandag
Sitat av aiaikaptein
sett episode 14 nå.. fortsatt like spennende som før pausen. gleder meg til episode 15 neste mandag
Vis hele sitatet...
*rope* finner ikke 14 noensteder!
Skjekket ScT, eller TiT, den ligger begge stedene.
Trodde episode 14 skulle sendes i USA 20. Mars?
Skjønte egentlig at episode 14 ikke var den siste, selv om jeg ble skuffet var den utrolig spennende!
Lurer på hva han skal gjøre nå..
Episode 14 har, som sikkert alle andre har fått med seg leaket.
Så den i går og kan ikke si dem har tapt seg noe etter pausen
For ein episode!
Var utruleg spennande!
Gleder meg til neste mandag.
Mushy: du finner den her http://www.torrentleech.org/

300....weeee
Jeg har sett episode 15 nå.... Utrolig spennende... Lasta ned på www.supertorrents.org.....
jeg har invites, så pm meg hvis noen vil ha...
Sett et par episoder nå.. : ) Liker det bedre en lost.
Episode 15 har da vert ute et par dager? iallefall screeneren.
Sitat av ch0izz
Episode 15 har da vert ute et par dager? iallefall screeneren.
Vis hele sitatet...

Er ikke det fra episode 14 da?
Prison Break S01E15 iNTERNAL DVDSCR XviD-iND

added: 2006-03-22 18:03:25
By the Skin and the Teeth (episode #15)
Originally aired: Monday March 27, 2006

Sitat av Typhoon
By the Skin and the Teeth (episode #15)
Originally aired: Monday March 27, 2006

Vis hele sitatet...

Det tenkte jeg og først, at den måtte være fake siden den var ute så tidlig... Men jeg har nettopp losset den, og det var no riktig episode hvertfall... Men det var en screener da.. sikkert pga det
er vel temmelig elendig kvalitet på screenerne..

er verdt å vente på HDTV..
Sitat av cas
er vel temmelig elendig kvalitet på screenerne..

er verdt å vente på HDTV..
Vis hele sitatet...
jeg liker heller ikke sånn "property of blah blah" eller "call 1-800-warez-rulez" :P
http://www.adressa.no/kultur/tv/article641150.ece

Og der gikk den serien til helvete sammen med lost...
det var da som faen.
søren, kan jo ikke vente mer nå! holder på å bli gal!! er det noen som vet når episode 16 kommer ut?
Jeg hadde håpet den skulle komme idag, slik de to foregående har gjort. Men dagen er fortsatt ung. Vi får vente å se
Sitat av sibbeee
Jeg hadde håpet den skulle komme idag, slik de to foregående har gjort. Men dagen er fortsatt ung. Vi får vente å se
Vis hele sitatet...

Nå er den kommet... Her for de som lurer på hvor de kan finne den
Lykke til med nedlastningen. Er vel en fake med tanke på at LOL selv ikke har sendt ut noen pre på ep 16.
Folkens, vi skal vel ikke innføre en regel mot å spørre om når neste episode av noe kommer? Er ikke tall på hvor mange ganger slike spørsmål dukker opp, og det er aldri noe problem å finne ut av det på egenhånd. Argh.
Episode 16 er ute på bitmetv nå. Har lastet den ned og den er ekte.
For de som lurer så består 95% av episode 16 av "flashbacks". Vi får oppklart hvordan mange av de Scofield menger seg med i fengselet kom seg inn i fengsel, og vi får også mye ny info rundt hvordan og hvorfor Lincoln ble fengslet.

Kanskje ikke en direkte "spennende" episode, men den inneholder mye informasjon for de som har fulgt med fra starten! Det beste hadde nok allikevell vert om de sendte 16 og 17 på samme dag, slik at dere som lengter etter action og framdrift også blir fornøyde :P

5/6
Sitat av purity
For de som lurer så består 95% av episode 16 av "flashbacks". Vi får oppklart hvordan mange av de Scofield menger seg med i fengselet kom seg inn i fengsel, og vi får også mye ny info rundt hvordan og hvorfor Lincoln ble fengslet.

Kanskje ikke en direkte "spennende" episode, men den inneholder mye informasjon for de som har fulgt med fra starten! Det beste hadde nok allikevell vert om de sendte 16 og 17 på samme dag, slik at dere som lengter etter action og framdrift også blir fornøyde :P

5/6
Vis hele sitatet...


Var ikke 16 siste episode i sesong 1 da...
Sitat av Jørgen_ped
Var ikke 16 siste episode i sesong 1 da...
Vis hele sitatet...
Langt ifra. Ser tv.com lister til og med 20
Sitat av Jørgen_ped
Var ikke 16 siste episode i sesong 1 da...
Vis hele sitatet...
er ikke vi fortsatt i sesong 1?
Sitat av Mushy
er ikke vi fortsatt i sesong 1?
Vis hele sitatet...
13 er siste. Så Sesong 2 er på nette nå
Vi er nok i sesong 1 enda...de har funnet ut at de vil lage en sesong til siden det var så høye seertall, så prison break kommer til å fortsette helt til neste år :P
ja, det jeg mener jeg også. Sesong 1 består vel av 20 episoder.
Sesong 1 ble delt i to. Ifølgle TV.com skal det komme totalt 22 episoder i sesong 1. Det er altså _del_ to, og ikke sesong to som har begynt nå.
Sitat av simaune
Sesong 1 ble delt i to. Ifølgle TV.com skal det komme totalt 22 episoder i sesong 1.
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden ser du det? Jeg teller 20 episoder, hvorav én er delt i to deler.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det irriterer meg at skuespilleren som spiller Michael er så katastrofalt elendig. Mannen har ett (1) ansiktsuttrykk uavhengig om han er redd, glad, nervøs, trist osv. I ep.17, hvor han spiller psykotisk, han har faen meg det samme uttrykket da også. Han er altså for det første dårlig til å spille, og like dårlig til å spille at han spiller. For en søppelfyr.
det har han søren meg ikke! wentworth miller er en bra skuespiller. slutt å kritiser andre.
Der er jeg ikke enig. Jeg mener wentworth miller spiller kjempebra. Jeg synes faktisk alle spiller bra.
Jeg syner wentworth passer bra til rollen som Michael. Arrester meg viss he tar feil, men etter det jeg husker hadde han jo en psykisk greie som gjorde at han studerte alt i detalj. Noe som gjør han til en geni. Det ser ut som om han tenker hele tiden noe jeg tror var meningen med rollen.
syns wentworth gjør det bra i rollen jeg. syns han har ganske mange uttrykk også, men det kan jo hende jeg studerer han litt nøyere enn deg. det er riktig det du sier G-Name.
Sist endret av superstine; 18. april 2006 kl. 21:25.
oioi, så ep. 19 nå... meget spennende greier
syntes wentworth er ganske grei skuespiller jeg. er litt enig i at han har et ansikts utrykk, men du må husk at han er i fengsel. Blir rape hvis du viser frykt DonTomaso
Skjønner ingen ting jeg! Heter episode 18 bluff????
Jeg har lasta ned både 18 og 19, men det er bare surr....
Hun advokatdama, HUN er dårlig hun! Snakker om ett ansiktsutrykk folkens...
Sitat av SmartyPants
Skjønner ingen ting jeg! Heter episode 18 bluff????
Jeg har lasta ned både 18 og 19, men det er bare surr....
Vis hele sitatet...
Episode 18 heter bluff ja.. titt på den linken her, der står det hva som skjer i episoden og hva episodene heter.
http://www.fox.com/prisonbreak/
når kommer episode 20 av prison break?
jeg klarer nesten ikke vente...er en jævlig bra serie
Sitat av zippo
når kommer episode 20 av prison break?
jeg klarer nesten ikke vente...er en jævlig bra serie
Vis hele sitatet...
Episode 19 går den 24. april
Episode 20 går den 1. mai
Episode 21 går den 8. mai
Episode 22 går den 15. mai

http://www.tv.com/prison-break/show/..._listings.html
Sitat av Croyfer
Episode 19 går den 24. april
Episode 20 går den 1. mai
Episode 21 går den 8. mai
Episode 22 går den 15. mai

http://www.tv.com/prison-break/show/..._listings.html
Vis hele sitatet...
Add: Siden dette er sendetider fra USA, og de sendes på kvelden der kan man ikke regne med å få dem rippa ferdig på nettet før tidlig på morgenen dagen etter datoene over.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som har funnet en Bittorrent tracker som har episode 20 enda?
Jeg forventet at Mininova skulle ha episoden innen nå, de har pleid å ha nye episoder i 1-2-tida på natta, men nå finner jeg ikke den nye episoden noe sted :-/ Desperat! :P
Episode 20 kommer nok ikke før imorgen tidlig.
Sitat av xuzo
Episode 20 kommer nok ikke før imorgen tidlig.
Vis hele sitatet...
Den var nesten litt for spendendes

Noen som vet når episode 21 kommer ut?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Airs: Monday May 8, 2006.