Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 138698
Jeg har sett fram til episode 5, har vert konge hittil.. Nå har de komt til episode 13 så jeg har en del episoder igjen. Gleder meg til å komme hjem å se ett par nye. 21 Episoder totalt, det er bra ...

27 April 2005 kommer siste episode ..
Sist endret av Sjakaa; 8. februar 2005 kl. 12:21.
Er det 21 episoder totalt ? Syntes å ha lest at det bare var 19 jeg :?
Sitat av ninja5000
Hva jeg syns?

Helt greit. Bra helt til palmene begynte å suse, da svartnet det for meg, og jeg tenkte "helvette! ikke no jævla dinosaur faenskap!". Hater dino-shit.
Heldigvis var det bare en isbjørn, men jeg har dårlig feeling for videre utvikling av serien. Regner med jeg ser en episode eller to til, så blir det forjævlig drit etterpå...
Vis hele sitatet...
det var jo ikke isbjørnen som raslet i palmene og spiste piloten.. jeg vet ikke hva det var og det er det bare manusforfatterne som gjør..
jeg synes det var en ganske bra serie og det med flashbacks var jo ganske bra virkemiddel i serien men kan bli kjedlig om den brukes for mye..
Lost er genialt! konge serie som ikke kommer til å bli dårlig med det første

har sett de 5 første episodene, og 9 til venter på meg nå. *borte*
Jeg har sett alle nåværende episoder, og er hlet hekta! Jeg synes spenningsnivået holder seg på topp, og spesielt han gamle skalla mannen fasinerer meg =)

Jeg anbefaler de som IKKE har sett serien enda om å laste ned fort som svint - jeg kan godt laste opp til din ftp hvis du vil =)
Inntil nå har jeg sett rundt 11- episoder. Er ganske imponert.
De har klart å dele inn serien på en fin måte, har du sett noen episoder
så vet du hva jeg snakker om.

I begynnelsen ble vi sittende å lure på hva som hadde skjedd
siden de var strandet på denne øyen, seerne ble nysgjerrige.
Jeg ble iallfall det ;p

Det er alt i alt en serie som jeg anbefaler.
10 poeng!

edit: enkelte vil nok påstå at serien blir kjedelig
ettersom det er mye prating, men det gjør
serien bare mer virkelig.
Sist endret av Little Joey; 8. februar 2005 kl. 13:50.
Enkelt og greit: Utrolig fet serie!
Akkuratt det med flashback`s minner meg utrolig mye om Oz.
Og nå er det 2 stykker i serien som har spilt i Oz.
Jeg likte serien kjempegodt, gleder meg til neste episode!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Er rart, siden episode 19 heter Deux Ex Machina og forklaringen på ordet står under.

Deux Ex Machina= God from the machine; refers to an implausible ending where everything is solved and justice is served.

edit: igår stod det 19 episoder der. tror den blir oppdatert. Så det kan være det er mer enn 21 episoder.
Sist endret av tnt; 8. februar 2005 kl. 15:27.
Synes Lost er en veldig bra serie.
Har sett fram til ep. 8 nå, men må innrøme at spenningskurven gikk bittelitt ned i i ep 4-8, men allikevell en kjempebra serie!
Likte de 2 første av Lost og gleder meg mye til resten...
De vet hvertfall hvordan man skal holde en trippende på tå til neste gang... Er jo umenneskelig å avslutte en episode på den måten som de gjør.
Såvidt jeg kan se så finner jeg bare opp til episode 14 på piratebay osv. Finnes resten av episodene ute på nett? (1-21)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Nei, de siste er ikke sendt enda. dvs 15-21. Så du får smøre deg med tolmod som resten av oss.
Sitat av Znyp
Såvidt jeg kan se så finner jeg bare opp til episode 14 på piratebay osv. Finnes resten av episodene ute på nett? (1-21)
Vis hele sitatet...
Neste episode, 15, sendes i USA i dag, onsdag.

Les her for når resten sendes : http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html
ingen som har ei bra ut linje som kunne tenke seg å dele?
mangler 4-8
Yes! Da kan vi vel vente en release iløpet av imorgen natt\torsdags morgen! Can`t wait!
Sitat av snø
ingen som har ei bra ut linje som kunne tenke seg å dele?
mangler 4-8
Vis hele sitatet...
Sitat av Croyfer
Jeg anbefaler de som IKKE har sett serien enda om å laste ned fort som svint - jeg kan godt laste opp til din ftp hvis du vil =)
Vis hele sitatet...
Kom med ftp eller hnn /me fikser!
haver verken det ene eller det andre takk likevell
Er det bare meg, eller har noen av dere problemer med og finne .torrent filer til samtlige episoder:

-e.3
-e.4
-e.5
-e.6
-e.7
-e.9

Jeg har funnet alle de andre, tror jeg.
jeg har alle fra 1 til 14 bortsett fra det som står over her.
Supertruza: på piratebay er det ei pakke med episode 1-11.
Har sett de første 14 episodene nå, og er helt hekta. Jeg ser nesten aldri på TV, i allefall ikke serier, men LOST må jeg bare ha med meg. Ble interessert da jeg så reklame om det, liker absolutt strandet-på-øde-øy konseptet. Episode 15 spilles vel i USA i dag, så jeg venter i spenning

Er enig i at historien er tynn, men serien er underholdende og spenningsfull.
noen som vet om et sted jeg kan laste ned Lost, for jeg får ikke sett det på TV. har trening når det går på TV. det suger litt...
På btefnet.com og tvtorrents.ws kan du laste ned alt som er ute.
Jeg har 1-14 og upper mer en gjerne til de som har lyst på.
2mbit/2mbit.
Jeg kan og med glede uppe alle 14 2\2
Noen som leste artikkeln i VG ?

De snakker om hvorfor Walt kan få tegneserie figurer til å bli levende. Hurley som holder seg like rund, selv om han bare spiser sunn mat.

Og at en av rollefigurene dør. Dæven hvis Lock dør, da dauer jeg
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Syns vg.no fremstår som mer og mer tragisk, de skal til stadighet fylle avisen sin med møl. Hvem vil virkelig vite om noen dør i slutten av Lost? Det er jo en grunn til at vi ser serien, det er fordi vi vil selv se hva som skjer.
sant nok det TNT, men det som er spennende er hvem dør?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg gidder faktisk ikke bry hjernen min med det. Jeg er ikke engang sikker på at noen dør, selv om de sier det.
Har du sett alle episodene fram til nr 15?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
tilogmed 15 i kveld ja.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
LITT SPOILER!!


Jeg ble redd da Shannen (?) og broren løp fra monsteret, eller hva det nå enn er, da døde jo Shannen. Selv om dette da bare var en liten bad tripp fra broren sin side etter å ha fått noen halliser fra han Lock (?). Jeg er sikker på at en eller annen dør i serien, en av de som står som hovedpersoner kommer nok til å stryke med, for å holde spenningsnivået oppe.
Ellers er det en del ting som jeg lurer litt på. Hvorfor var det bare Said som tok på seg å utforske øya noe nærmere? Hvorfor kan ikke en del folk gjøre det? Virker litt logisk at man skal sjekke litt mer om hvor man faktisk har havnet, når man vet at man er så langt vekk, at redningsmannskapene ikke vet hvor de skal lete.

Dette er serien som topper alt fra min side. Kommer ikke noe opp mot den. Sitter bare å skjelver for å komme meg hjem til å se ep. 15.
*spoiler*
Ja, men det er jo allerede noen som har daua. det døde jo ei berte i en av episodene...
*spoiler*

Grunnen til at Said gjorde det var at han hadde lagt av en ed for seg selv at han aldri skulle torturere noen igjen og derfor trengte han tid for seg selv. det ironiske var at han ble selv torturert av hu franske dama :P
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
*spoiler fortsatt*
Eneste jeg kan komme på som har dødd er politimannen, samt ett par i første episoden.
*spoiler

Joa, politimannen døde, men husker du ikke hu dama som døde? Hun druknet, Boone var allerede i vannet da Jack hev seg etter....

det andre jeg lurer på er, hvem var det som slo ned Said i det han var i ferd med å opprette kontakt med anntenna? Kan det være Ethan?
Sist endret av r33l; 10. februar 2005 kl. 12:17.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
*spoiler*

Er ingen som vet hvem hu dama som drukna var da. Er jo endel folk som har dauet ellers også. Piloten som overlevde døde etter å ha blitt.... (ikke spoile den)
Men Said fant jo også en kabel nedgravd på stranda. Hva er det for noe? Den hadde jo en sammenheng med Danielle (den franske dama).
Det skumle er jo hvordan "Etan"(?) hadde klart å blande seg inn med de overlevende..

Edit: finner du ikke edit knappen r33l?
Sist endret av Magisk; 10. februar 2005 kl. 12:18.
Er vell ikke så vanskelig å "mengde" seg inn med folk der. Folk snakker jo knapt med hverandre, de lever sine egne liv. Hele tiden observert flyttende på kofferter.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sant sant. Derfor ble jeg letta når Hurley fant ut at han skulle lage en liste over alle som var med. Og bra at han kunne sammenligne den med passasjerlista.
*spoiler*
Jeg fikk inntrykk av at ho dama som druknet var et "spøkelse". Noe alla det samma som Jack så av sin far. Kan ikke helt huske om de identifiserte henne eller ikke. Burde kanskje se den igjen
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
*spoiler*

Jeg tror ikke de fant henne i det hele tatt. Skummelt at Jacks far plutselig er ute å vandrer. Lurer på om de kommer til å finne liket hans, siden kisten var tom.
*spoiler*
nei de identifiserte henne ikke. Jack reddet Boone istede, og hater seg selv for at han ikke reddet kvinnen i vannet også.
Hvem kommer Kate til å velge? Jeg tipper Saywer, hun har en "ting" for bad guys
Jeg lurer for det meste på hvor hun franske damen får strøm fra, hun sa vel bare hun fikk det fra en annen plass eller noe slikt.
Sitat av awt
Jeg lurer for det meste på hvor hun franske damen får strøm fra, hun sa vel bare hun fikk det fra en annen plass eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Det lå jo en kabel inn til henne - den kom opp fra havet...
hehe....helt sjuk epsioden den som kom nå. det blir bare mer og mer innvikla dette. Ethan ble så til de grader gunna ned av Charlie. :P huff, enda en uke til neste epis.
noen som vet hva galt hun skurkedama har gjort? drept noen elns?