Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  226 14994
Opprinnelig postet av Freeloader
Vet noen hvordan vi kan tjene penger på dette?
Vi signerer autografer i dag på spacebar i tr.heim.
Vis hele sitatet...
Du tror vel ikke dere tjener penger på dette?
Eller det er jo forsøket verdt å spørre f.eks. New Line Cinema om de vil kjøpe filmen deres.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Hahahaha. Tjene PENGER på det der?!
Jaja.. Noen lo av det, så dere har iallefall klart det dere prøvde på.

Jeg lo ikke.
Ikke nåkk med at du dummer deg ut på filmen.. Men nå skal du tjene penger på at
store deler av landet .. Og maaange andre land mobber deg og kompisen din!

*Lattis*
hahaha.. kom over denne også: http://www.croqaudile.com/index.php?page=clips&id=4524
Dere er vist berømte.
Jeg fant forresten filmen på dc++ (norsk hub), så den sprer seg sikkert blant fildelingsprogrammene også. Det er vell ingen på forumet som føler seg skyldig i å ha spredd denne filmen?
Phun Q kunne spart seg for den sammenlignen.
Sist endret av Gitarfreaken; 17. august 2004 kl. 17:33.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Kjenner jeg blir litt flau på deres vegner. Det er noe av det dummeste jeg har sett. Ser ut som småjenter som kjører berg-og-dal-bane.
huff, jeg er lei meg på deres vegner jenter. Stakkar folk..
Det er synd i en person som filmer seg selv skrikende som en jente, og legger det ut på nFF. Sånn er det bare
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Altså. Så mye som de hyler og holder hendene foran trynet så virker det ikke som det er i stand til å spille spillet. vilken idiot er det som lissom hyler som bare det. du støkker. men du står ikke bare der og hyler. spillet er skummelt.. men ikke så skummelt
Og de er heller ikke så seriøse at det "lissom" gjør noe, tep0sen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jaja da var det kommet til frankrike og

www.zeronews-fr.com/flash/doom3.php
herregud sier jeg bare.. HERREGUD!


nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Seriøst for no dritt....
hehe... fett, dere er kommet på dagbladet.no
hehe... fett, dere er latterlig gjort over hele verden.
Jeg har også sett filmen, men ikke lagt merke til før nå at det var en post om det.. Han første som spiller, altså på level 1 og 2 ser ut til å overreagere litt.. Men det jeg ler like godt av hver eneste gang er når han fyrn med brillene skal spille, hahah, når han blir skremt og begynner å trampe og skyve seg selv bakover.. legg merke til trynet hans!
Det er jo en grunn til at dette bilde er laget:

http://img15.exs.cx/img15/4295/doomchimp.jpg
hehe...
Lag en ny film da, nå som dere er kjendiser!
Jeg "tror" denne blir å se på TG05
Jeg "TROR" at den blir sett på TG05 jeg også :P Hele salen kommer til og le seg skakk
beste mirror til filmen? skal spre den litt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei men faen da.. nok om skrikerguttene, steng tråden!
Ser ut som om du gjorde deg selv til den neste "Starwars kid" :P
Vi er offisielt kjendiser! Har nå konntaktet dagbladet og vi får en fin summ på 5000kr hver pågrunn av at de aldri hadde tilatelse av oss og reklamere for den i en offentlig avis.
Sikkert, satt nettop å tenkte på det!
De burde kreve noe for at alle de derre sidene lå dem ut!
Jeg, for min del, tviler sterkt på at dere fikk 5000 hver for det. Artikkelen er ikke verdt 10 000. I hvert fall ikke den enkle lille lenken.
Men de har altså linket til en film, uten produsentenes samtykke.. Skulle ikke tro det er lov.
Nei, men de har all rett til å fjerne det og be om unnskyldning. Jeg tviler på at de betaler 10 000 for å la den stå.
Tviler egentlig jeg og.

Freeloader: Var det seriøst??
Må si det høres ganske rart ut ja Loeve, men faen at det ikke var meg, hvis de hadde fått pengene.
Teorien min er at de har fabrikert at de fikk penger for det, for å skape misunnelse, og avlede dere fra å mobbe dem for at de er sånne kjerringer (:
Den tanken slo meg og, men allikevel.... Jeg føler meg lurt/snytt for mer latter innen dette emnet.. *knis*
Opprinnelig postet av Freeloader
Vi er offisielt kjendiser! Har nå konntaktet dagbladet og vi får en fin summ på 5000kr hver pågrunn av at de aldri hadde tilatelse av oss og reklamere for den i en offentlig avis.
Vis hele sitatet...
å steike..lett tjente penger..
men likevell..er det verd det, når halve verden ser på dere som skrikende skimpanser?
ånei, seff er det verdt det.
hvem i faen bryr seg om en tysker homse eller en fransk snurrebass syns du ser ut som en ape.

hele denne posten er latterlig.
Personangrep 2k og "oOo, jeg fant den her også" poster
Jeg hadde dretet møkka i om folk hadde sett en sånn film av meg, hvis jeg hadde fått 5k for det. De kommer mest sannsynlig ikke til å møte halve verden, og tror ikke at noen sender "hei-du-er-teit" brev til de heller, så pengene er ganske lett tjent og heller får det ei katastrofale følger. Bortsett fra at en god del nFF'ere ser på de som noen jenter.
Opprinnelig postet av Loeve
Jeg, for min del, tviler sterkt på at dere fikk 5000 hver for det. Artikkelen er ikke verdt 10 000. I hvert fall ikke den enkle lille lenken.
Vis hele sitatet...
Nå har jo ikke du en fjerneste anelse om hva du snakker om heller, da. Norsk Journalistlag har satt "standardene" (veiledende priser) for salg av film/fotografi/artikler til medier. Standardreportasjer for aviser er på ~5000 kr, og nyhetsinnslag får omtrent 7000kr. Om innslaget ikke krediteres er det vanlig å kreve dobbelt så mye for så vidt jeg husker.

Er dere lure kontakter dere flere nettsteder som db.no, gamer.no og alle mulige slike ting, det at dere kanskje driter dere ut LITT gjøre ikke noe, ingen vet hvem dere er. På en annen side blir det litt harry å selge selv på den måten

Uansett, genialt at du kontaktet vg om du virkelig gjorde det, for dere har alle rettighetene og kan anmelde dem for distrubiering av filmen deres uten lov
Men så lenge Dagbladet fjerner filmen etter å ha fått beskjed fra opphavsmennene, så kan de vel ikke kreves å måtte betale noen penger?
Joda. Føre var-prinsippet gjelder.
Og uansett er det av deres interresse å ha den der.
Halve verden treffer jeg ikke uansett, og pengene ligger på konto i morgen ble jeg lovet. Det var 5000 : 2=2500kr. Disse pengene går rett til nytt filmutstyr til neste film. Jeg har faktiskt tenkt og konntakte doom 3 og spørre om de er villig til å gi en slant for mere reklame for deres nyproduserte spill.
Du har kontaktet Doom 3? Hoho. Du mener vel at du skrev til ID Software?
Jeg kan huske å ha sett denne filmen et annet sted, hvor topicen lød "norwegian cs nerds playing d3" og link til videoen. Vittig at db.no linket til videoen, og good riddance to you
Jeg har ikke sett denne før nå, og fy flate heller, dere agerer noe inni hampen. Blir man skremt, hyler man ikke slik uten vilje.
Syntes ikke at "artig" er det rette ordet.

Kan ikke forstå hvorfor denne videoen ble så kjent, alle kunne jo ha laget den.
*kaster sine egne meninger på alle i rommet*
Jeg syns Brita burde kreve penger for den imiteringen.