Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  226 15006
Jeg og en kompis satte og spilte Doom3 var helt med, så vi tenkte på hvordan det hadde vært hvis vi hadde filmt hele greia. Dette ble resultatet. Jeg poster dette bare fordi at det kan være morsomt for noen(ikke alle)

filmen: http://home.no.net/jensi89/Filmer/Doom3%20skremt.wmv
øøø... helt seriøst lissom, så ut som noe fra animal planet nesten dah, små gøy artig på storskjerm på lan tenker jeg
Har dere det helt bra der dere sitter??
Høres jo ut som om et lite barn blir myrdet!! haha!
Helt seriøst! Hvis du har spilt spillet så skjønner du oss sikkert Ja jeg er ening i at han ene høres ut som en ape, ville greier.
Hahahaha jeg lo noe jævlig Og dere har skutt dere selv i foten, vedder på at jeg ser denne på neste lan jeg er på
Dette her ble litt for, hm, ja IDIOTISK ? jeg har spillt det, riktig nok skummelt, men ikke så ille, så 2 stk sitter å skriker som jenter midt på dagen. (iallefall når det ikke er mørkt)
Han i det lange håret både ser og høres ut som en når han hopper opp og ned på stolen mens han hyler!
haha!
Dere har ikke godt av slike spill!
Dere synes ikke at dere overdriver bittelitt ?
Jeg får bare lyd jeg..ikke noe bilde
Prøvd både wmp og vlc.
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Jeg får bare lyd jeg..ikke noe bilde
Prøvd både wmp og vlc.
Vis hele sitatet...
Spiller den av fint jeg, i wmp. Du mangler nok codec.
Ææææh? WMV er et format laget av windows, og da er det passelig sikkert at windows media player har det? Ikke sant? Går ut fra at du sliter med brukerfeil der ja
Som jeg sa så postet jeg videoen for de som kanskje syns dette er morsomt, men ikke for kritikk. Noen ler noen ikke, sån er livet. Men hadde vi overdrivet så skal jeg vedde på at det ikke har blitt morsomt.
Haha. helt sykt hvor han hyler
Jeg lo meg nesten ihjæl! hehe
Høhø, pingler. (har ikke spilt doom3 ennå) Morsomt!
"åh, du leve enda."
Det virka litt "overspilt"
Hadde vært kulere om ingen av de visste om videokameraet. Tatt dem på fersken
Hmm..har lagt inn windows mediaplayer 9 også nå..funker dårlig på den også
Noen som har vært borti det samme og vet hva som må til?
Den var morsom, om enn noe lang.

Ps. Dere er noen forpulte kjerringer.
Pps. Jeg mener det.
haha, for noen pyser :9
haha!

Hylinga hans minte meg om Ruby fyren i Fifth Element :P
altså - det virker ikke som om de ble skremt det hele tatt... rent og skjært dårlig skuespill!! han ler jo mer enn han ser redd ut... er jo ingen som skriker sånn av et spill...eller noe som helst igrunnen!
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Hmm..har lagt inn windows mediaplayer 9 også nå..funker dårlig på den også
Noen som har vært borti det samme og vet hva som må til?
Vis hele sitatet...
Formater hele PC'n og start på nytt!
hvem er han søte gutten?
han apa altså
Konklusjon:

Don't do this at home!
hehe! Iallefall ikke hvis du ikke vil bli hånet av halve norge!
LOL, det med at "du leve enda" var på spillet, det var ikke game over lissom. Artigt å se hvordan nesten alle dere på nFF er ute etter å kritisere. Jeg sa på starten av posten att jeg la ut filmen for de som kanskje ville le av den, og det var noen. Men hvorfor poste bare for å poste med å skrive en settning om hvordan vi ligner på aper osv. får meg en latter vær gang noe som dette kommer opp.
Opprinnelig postet av Freeloader
Men hvorfor poste bare for å poste med å skrive en settning om hvordan vi ligner på aper osv. får meg en latter vær gang noe som dette kommer opp.
Vis hele sitatet...
Kan man forvente noe annet?

http://www.home.no/rewq/jh.bmp

http://www.home.no/rewq/gh.bmp

hehe

edit: dere skal få ros for at dere har mot til å legge ut slikt. det har jeg respekt av.
Sist endret av Little Joey; 16. august 2004 kl. 02:20.
Medfølelse: Ett sted inne i spillet går du ut på ett gulv også strømmer det jævla edderkopp lignende skapninger ut av små hull. ( jeg viste at de komme til å komme men ikke når ) Jeg skreik nok ganske høyt jeg også da, når det ble for mange edderkappsaker trykka jeg bare esc og gikk ut, turte ikke gå inn igjen. *feigass*
hehe! Iallefall ikke hvis du ikke vil bli hånet av halve norge!
Vis hele sitatet...
WORD

Noen som har vært borti det samme og vet hva som må til?
Vis hele sitatet...
Fjerne windows og installere linux
Hva faen gjør dere?!?

Jeg og en kamerat rigga opp prosjektor og surround høytalere på loftet mitt, skvatt noen ganger...

Men PLIS, hva skjer med dere?!?

Var gøy som faen da..
Javisst var det gøy! Det var jo skikkelig gøy! hehe
Bobben: Jeg ble offer for samme sak :P

Freeloader: Jeg syns det er en smule morsomt, men hvordan klarer dere bli SÅ skremt? Altså, jeg ble provosert når jeg så den filmen nesten... Det var jo nesten skumlere enn spillet, noen av de ansiktsutrykkene dere lagde..
Når man sitter å skal filme seg selv bli skremt, smører man automatisk litt ekstra på
Waffel kanskje du har rett, men var temlig mye brøling og hyling før vi rigga opp kameraet. Og når man skremmer opp værandre slik så brøler/hyler man kanskje enda litt høyere Men noen av de uttrykkene vi hadde var av ren frykt/overraskelse/skremt.
ufattelig umorsomt.
dette var patetisk!
lamt..
ingen som hyler sånn når de blir skremt. overdrevet litt kanskje ja.. hvis det er sant bør dere legge dere tilbake i sengen deres med suttekluten..
Sitat fra anmelder i vg: " Av og til fikk jeg så angst at jeg måtte avslutte spillet og ta meg en hvilepause, og jeg måtte ofte psyke meg kraftig opp før jeg gikk inn i et nytt rom. Skvetten, skjønner du."
Trur ikke vi er de eneste.
Zoidberg: Det er ikke det at du blir skremt, det er måten du blir skremt på. Tenk litt på den du
Freeloader: Det er ikke mange som utgjør samme ekstreme reaksjon, som dere gjorde tror jeg? Men litt morsomt var det
Spillet er skummelt. Hjertet banket fort av og til men jeg satt da ikke og hylte av den grunn. Dere er pingler, og jeg håper denne filmen kommer opp på Ebaumsworld!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
etter å ha spilt spillet i 10 minutter så er det jo omtrent like skummelt som å drikke en halvflaske urge
greit, med denne filmen har jeg lært at doom 3 er ett skremmende spill, lærte også at noen har litt for mye fritid?

alt virket som skuespill unntatt det når han med brillene spiller første gangen.

dere bli jo lettere skremt når dere vet at det er ett webcam som står å filmer dere, spesielt når dere har planer om å legge den filmen ut på ett forum.

det er min lille mening på det.
Jeg syntes det var så overdrevet som det går an?
Jeg satt å spilte spillet i en halv time.

Greit, jeg skvatt noen ganger.
Men jeg skreik ikke som en 5 åring forde!
Dette ble for dumt.. makan til hyling..
very impotent freak
Delusional's Avatar
kjipt
herregud for noen kjerringer, makan!
LOL, det med at "du leve enda" var på spillet, det var ikke game over lissom.
Vis hele sitatet...
jeg forstod såpass.
ehmm .. Herregud ?
Var egentlig ikke meningen at vi skulle legge filmen her, men var en kompis som sa at jeg måtte gjøre det. Noen syns den var bra og noen syntes den ikke var bra. Og til han som sa at vi hadde for mye fritid...DET ER SOMMERFERIE...
Men nå skal ikke jeg sitte her og forsvare meg mot alt det dere skriver om filmen. Men er det noen som så at han ene mistet tyggisen på level to?
Nei, men sikkert veldig morsomt.