Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  287 36835
Muligens ikke den beste filmen jeg har sett, men jeg vil anbefale den sterk.
Blinkende lygter (2000)
Star Wars ep. 4>6>5
kjekt med andre star wars/ sic-fi fan her inne! Mine favoritter:
Starwars
Tron
Tron legacy
The Island
Contact

Så Tron for 8 år siden, elsket filmen. Så kom Tron Legacy ut i 2010, jeg fikk den sykeste "noistiga" opplevelsen noen sinne, gikk på premieren og skal si deg det ble en uforglemmelig dag. !
Politiskolen er jo noen bra filmer!! Ellers ville jeg anbefalt Dukes of Hazard og Smokey and The Bandit
A Serbian movie...
The shawshank redemtion
Das boot
O brother, where art thou?
Godfather
The green mile
The good, the bad and the ugly
Forrest Gump

Kommer sikkert på flere om jeg tenker litt, men det er lista enn så lenge :-)
Sitat av Basetrap Vis innlegg
A Serbian movie...
Vis hele sitatet...
[COLOR="Red"]I’M NOT SURE IF YOU’RE TROLLING OR SERIOUS![/COLOR]
The Fountain.

Den siste scenen er en 15 minutters lang frysning. Med episk klassisk musikk.
Sitat av Basetrap Vis innlegg
A Serbian movie...
Vis hele sitatet...
Heter vel forsåvidt "A serbian film", men ja.. det er en film jeg aldri skal se igjen.. værste er at jeg så den med x'en (hun som ville se den).
Og ja, vi hadde sex den kvelden
A serbian film, letth.
Sist endret av lolkeen; 29. september 2011 kl. 15:27.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Gudfaren 1,2 & 3
Ringenes herre 1,2 & 3
Avatar
Scarface
Half baked
American gangster (Kanskje den beste)
Menace to society
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Heter vel forsåvidt "A serbian film", men ja.. det er en film jeg aldri skal se igjen.. værste er at jeg så den med x'en (hun som ville se den).
Og ja, vi hadde sex den kvelden
Vis hele sitatet...
Jeg så den med dama hjemme hos henne, endte opp med at jeg kjørte rett hjem når filmen var ferdig og røyka meg helt bak skogen for å få sove..
Kongen av bastøy, gjorde utrolig sterkt inntrykk på meg.
Hero
Requiem for a Dream
The Wrestler
Once upon a time in America
Shutter
Akira
Kill Bill1/2
House of flying Daggers
The Shawshank Redemption
Forrest Gump
American History X
Grave of the Fireflies
Pulp Fiction
Schindler's List
Snatch
Sitat av Zepur Vis innlegg
The Big Lebowski er klart verdens beste film.
Vis hele sitatet...
Definitvt!
Sjekka ut Into the Wild etter å ha sett noen nevne den i denne tråden. Herregud! Nå er jeg helt i oppløsning her! Knallbra
Jeg må bare si at Grusomme meg var helt vanvittig jævli bra. Hadde aldri trodd at en animasjonsfilm kunne gå så inn på meg, til jeg tilfedigvis så den sammen med datteren min...
Ser at ingen har nevnt Gattaca. En av de beste filmene i mitt liv. Kan bli en av dine også om du er interessert i forskning rundt DNA og etiske problemer rundt det + univers
Donnie Darko
The Prestige
Watchmen
American Beauty
Kill Bill vol. 1 & 2

Takket være denne tråden, har jeg 3 GB igjen på harddisken min.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Takket være denne tråden, har jeg 3 GB igjen på harddisken min.
Vis hele sitatet...
1TB ekstern harddisk = Win?
Sitat av Vaultboy Vis innlegg
1TB ekstern harddisk = Win?
Vis hele sitatet...
Er jo den som er full..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Naked Lunch
Akira
Donnie Darko
Så å si alle filmene jeg elsker har visst blitt nevnt. Men her kommer lista mi:

Fight Club
Shawshank Redemption
A Prophet
Day Zero
Memento
V For Vendetta
The Town
Inside Man
Book of Eli
Pulp Fiction
Se7en
The Usual Suspects
American Beauty

Ja her har du jo litt å velge i. Litt forskjellige sjangere og temaer. Men de fleste av filmene har underliggende aspekter og alle filmene har fantastiske skuespillere og regissører.
De fleste har blitt nevnt, så jeg kjører på med animasjonsfilmer! "how to train your dragon" og "Up"!! Løvenes Konge er også en ufattelig bra film.
Tar DU i denne tråden for å være en film jeg sitter mye igjen med.

Ikke en stor film men Seabiscuit er en fin fin film.
Seabiscuit http://www.imdb.com/title/tt0329575/
Inception
2012
Kongen Av Bastøy
Zombieland er jo litt kul men blir litt lei etter å ha sett den ett på ganger


EDIT: glemte Book Of Eli
Sist endret av aleks505; 7. oktober 2011 kl. 21:43.
The Book of Eli må være den beste filmen jeg noen gang har sett!
Tenacious D POD er min favoritt film/band når det gjelder komedie.
American History x var også fantastisk.
The Godfather 1,2 og 3
Scarface
Goodfellas
Avatar
Armageddon
Rain Man
District 9
American History X
The green mile
Kill Bill 1 og 2
Gangs Of New York
Sist endret av ZionRoad; 9. oktober 2011 kl. 20:26.
Jeg vet ikke helt hva slags kriterier jeg skal legge i grunn for rangeringen, eller hvordan i det hele tatt jeg skal rangere akkurat det her, men jeg tror den beste/mest spennende/kule/opplevelsesrike filmen jeg har sett må være første gangen jeg så jurassic park 1! Følelsen jeg hadde når jeg så den, og hvordan jeg husker det når jeg ser tilbake nå var helt spesiell.
Det er godt nok det. Alle de filmene jeg nevnte ga meg veldig mye og en helt spesiell følelse. Det er filmer jeg kan se hvert eneste år og nyte.
Kanskje ikke den beste jeg har sett, men lenge sia jeg har ledd så mye av en film, som då jeg så Hall Pass her om dagen :L
Scarface er helt topp. (Har vel de fleste hørt om, 10/10)
Body of Lies er en av all-time favorittene. (Handling foregår i midt-østen hvor Leonaro DiCaprio spiller en spion ifra CIA der de skal prøve og få tak i en høyt ranket Al-Qaida leder. Meget bra laget, 10/10 - http://www.imdb.com/title/tt0758774/ )

En av de morsomste komediene jeg har sett på være "Step Brothers". (10/10 - http://www.imdb.com/title/tt0838283/)


Edit:

Tropa de Elite er også ganske rå! (9/10 - http://www.imdb.com/title/tt0861739/ )

Skal nå sette på Tropa de Elite 2 - O Inimigo Agora É Outro(Nådeløs fiende)
Satse på at etterfølgeren er like bra, selv om de første filmene er som regel best.

God kveld
Sist endret av Foretningssans; 11. oktober 2011 kl. 03:50.
Komedie: Half Baked . Må være den desidert morsomste filmen noensinne. Har sikkert sett denne filmen 25 ganger.

Action: Må stå mellom Machete og Planet terror. Gjennomført cheesy action på sitt beste!

Drama: Requiem for a dream eller GoodFellas. Gode, uforutsigbare dramafilmer.
Tropa de Elite 2 er nå sett, og anbefales. Helt konge om du liker filmer som omhandler det brutale i Rio de Janeiro.
http://www.imdb.com/title/tt1555149/
9/10
Beklager for OT post, men vill bare anbefale City of God viss du liker Tropa de elite. En fantastisk film som handler om mye av det samme men som jeg personlig synes er mye bedre en Tropa de elite filmene.
Armageddon.
The Perfect storm (vet ikke hvorfor)
LOTR-filmene.
Seven Pounds, er alltid best
Gone for good
39 9
Apocalypse Now
3:10 to Yuma
Heat
Snatch
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Armageddon.
The Perfect storm (vet ikke hvorfor)
LOTR-filmene.
Vis hele sitatet...
The Perfect Storm er en veldig bra film, ikke noe mer å si på det egentlig.
Mye flaue forslag her, skjerp dere!
Circuit Breaker
Extraneous's Avatar
La Vita é Bella
Serenity
The Prestige
The Dark Knight
Watchmen
Evil Dead 3 - Army of Darkness (cuz hilarious.)
American Beauty
Mr. Nobody
Donnie Darko
Sin City
!!!
Mange sketchy forslag, foreksempel syntes jeg Taken er en av de dårligste filmene jeg har sett. Totalt tanketomt plott! Det er umulig å nyte fine omgivelser og kameraføring, regi og skuespill når den handler om noe så dust!!
Sist endret av olaPola; 12. oktober 2011 kl. 00:16. Grunn: skriveleifer
Barely legal 4.
Lock Stock....
Mange sketchy forslag, foreksempel syntes jeg Taken er en av de dårligste filmene jeg har sett. Totalt tanketomt plott! Det er umulig å nyte fine omgivelser og kameraføring, regi og skuespill når den handler om noe så dust!!
Vis hele sitatet...
Heldigvis er film subjektivt, sier ikke at jeg synes taken er en fantastisk film men jeg synes ivertfall den er milevis bedre en Death Proof som du tidligere foreslo i tråden..


Forøvrig er min favoritt film The Fall
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Faktisk så er det en film som har brent seg inn på netthinna mi for slike tråder som det her.... The Original Sin fra 2001 med Angelina Jolie. Satt å gråt på slutten helt til noe skjedde Er vell kanskje en av maks 5 filmer jeg har grått/hadd tårer av. Det er en blanding av Action, Romantic og kanskje snev av Komedie, kanskje Drama også? Utrolig knall i den gitt!

Mange gode filmer som er nevnt her, men er så mange som blir mainstream, har liksom aldri før sett noen ala Original Sin, genial tvist/vri på hele filmen, slutten var så genial at jeg satt å hylflirte med tårene rennende Anbefales på det meste.
må nok si at "Face Off" scorer høyest på min rankingliste om dagen :--)