Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  381 40218
Gleder meg til neste episode vedder på at det er han duden som sagde av seg handen som fikk zombiene til å angripe...
Episode 4 er den beste hittil! Gleder meg til 5!
Er selv fan av zombie filmer, det at det kom en serie anngaående dette, passet meg ypperlig. Kommer til å se alle episode! Garantert..

Litt artig at jeg kom over denne tråden, i og med at jeg nettopp har lastet ned og sett alle episodene hittil.
Jeg orker ikke å lese gjennom hele tråden, men om du fortsatt trenger link kan du sende meg en pm
Har aldri vært fan av Zombie filmer/serier men når denne serien kom så MÅÅ jeg følge med, det er så fett
Hmm, fikk et intrykk av at han som gravde de hulene var synsk elns ? just me ?
Når kommer episode 5 ut? Hadde håpet den kom i løpet av natta her, men neida
Tipper den blir lagt ut om ca 1-2 timer...
Ohyeah! Greier nesten ikke vente mellom hver episode. En uke føles ut som en mnd. når det gjelder the walking dead.
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Sitat av A Goat Vis innlegg
Hmm, fikk et intrykk av at han som gravde de hulene var synsk elns ? just me ?
Vis hele sitatet...
Det skulle ikke forundre meg.. Husker jeg stusset på at han gravde så mange graver med tanke på at det ikke var så mange som var inne i byen. Men han gravde visst graver til hele gjengen
episode 5 er ute nå, 6 seeds, men whatever.
Hvilken side sa du? PM
Utrolig kul serie! Så nettop ferdig episode 5!
anbefales på det sterkeste
Så nettopp episode 5 jeg også, meget bra.
Trur jeg ser siste episode og bestemmer meg for å holde meg til tegneserien. Shane burde vært død nå teaser oss når han sikter på Rick men NOPE bare Dale som ser på...
Hva jeg tenkte om episoden
http://img259.imageshack.us/img259/6760/nogoddamnnotwd.jpg
Enig med deg toxicity. Det virker som fengselet er byttet ut med den basa i en by.
Shane burde vært død...

Jeg tror likevel handlingen kan bli bra fremover. Det er egentlig bare positivt at de går bort fra serien litt. For min del vil jeg heller se noe nytt enn det gamle jeg alt har lest. Om jeg vil lese serien metodisk så står den i hylla her...
Om det dere mener med at "Shane burde vært død" er at han dør i tegneserien, så kan dere gi faen i å spoile om sånt i en tråd som faktisk omhandler TV-serien. Selv om den er basert på en tegneserie, så tro ikke at alle har lest den og at dere bare kan komme inn her og diskutere rundt fremtidige hendelser.
Helt enig, TV-serien trenger ikke å følge tegneserien helt til punkt og prikke, så ikke post mulige spoilere..

Setter på e5 nå
Sitat av Mokko Vis innlegg
Om det dere mener med at "Shane burde vært død" er at han dør i tegneserien, så kan dere gi faen i å spoile om sånt i en tråd som faktisk omhandler TV-serien. Selv om den er basert på en tegneserie, så tro ikke at alle har lest den og at dere bare kan komme inn her og diskutere rundt fremtidige hendelser.
Vis hele sitatet...
Det står (Spoiler?) i tittelen på tråden. Spoiler for hvem?

1) Spoiler for de som ikke har sett dagens episode og blir spoilet av de som skriver om den?

2) Spoiler for de som ikke har lest serien og blir spoilet av de som har lest den?

3) Spoiler for de som har lest tegneserien og blir spoilet av de som vet hva som skjer i TV-serien (som avviker fra tegneserien).

Jeg ville havne i siste kategorien her, og sikkert blitt irritert om noen skrev noe om fremover. Likevel er det ikke spoiler å si at Shane døde i tegneserien om det ikke skjer i TV-serien.

Konklusjonen blir at nesten alle kan spoiles på ulike måter. Så da får vi heller være mer aktive med å merke **spoiler** før og etter det som kan være det. Så beklager jeg om noen føler seg spoilet.
Sitat av Acez Vis innlegg
Det står (Spoiler?) i tittelen på tråden. Spoiler for hvem?

1) Spoiler for de som ikke har sett dagens episode og blir spoilet av de som skriver om den?

2) Spoiler for de som ikke har lest serien og blir spoilet av de som har lest den?

3) Spoiler for de som har lest tegneserien og blir spoilet av de som vet hva som skjer i TV-serien (som avviker fra tegneserien).

Jeg ville havne i siste kategorien her, og sikkert blitt irritert om noen skrev noe om fremover. Likevel er det ikke spoiler å si at Shane døde i tegneserien om det ikke skjer i TV-serien.

Konklusjonen blir at nesten alle kan spoiles på ulike måter. Så da får vi heller være mer aktive med å merke **spoiler** før og etter det som kan være det. Så beklager jeg om noen føler seg spoilet.
Vis hele sitatet...
Det var ment som spoiler for de som ikke hadde sett 1. episode når den kom ut.
æææææh, dør shane? xD makan:O trodde ikke det var ås stor spoiler her da!
Detta er en knall serie!
Er selv storfan av zombiefilmer, og syns det var lenge siden det hadde kommet en god film innen sjangeren. Passet meg dermed strålende at denne serien kom.

Er det mye som er kommet av tegneserien? Og er den ferdig eller kommer det nytt her og fortsatt?
Vurderer sterkt å sjekke det ut.
Ja tegneserien går fortsatt runner snart den 80 boka. Bør skjekkes ut
Får sette igang å handle inn. Hvor ere greiest å få tak i dette i Norge? Outland?
Hva er greia med han som forutså at han måtte grave alle gravene, for så at de viser at han har nye "syner" når han ligger inne i campingvogna i episode 5?
De "synene" han hadde når'n lå i campingbilen virka vel egentlig bare som mareritt og feberfantasier. Fyren var jo rimelig gåen da, og hadde vel totalnoia for å bli zombie iom at han var bitt. Virka ikke på meg som om de to tilfellene hadde alt for mye med hverandre å gjøre.
Tørna vel rett og slett ei stønn for'n som ett sammenfall av flere ting. Varme, desperasjon, frykt osv.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Nekroper Vis innlegg
Får sette igang å handle inn. Hvor ere greiest å få tak i dette i Norge? Outland?
Vis hele sitatet...
Har ikke blitt sluppet enda, så eneste er vell amerikanske AMC kanalen, eller laste ned fra bukta - eller streame f.eks
Nå vare tegneserien jeg lurte på hvor jeg fikk tak i. Ingen planer om å laste ned den.
TV serien følger jeg allerede via piratbukta.
Holder den seg god så spanderer jeg nok på meg dvd/blu-ray boks når den tid kommer og.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Skjønner
Episode 6 preview:

http://www.youtube.com/watch?v=cDFk39WJxCw
Kjøpe fra Amazon.co.uk http://www.amazon.co.uk/Walking-Dead...1084601&sr=8-1
Men så bestemte jeg meg at jeg heller kunne laste ned
Digger serien selv, endelig noe ordentlig med zombier :P

Håper bare ikke det tar av.... og de eskalerer som de pleier å gjøre med gode serier.
Sitat av Nekroper Vis innlegg
Nå vare tegneserien jeg lurte på hvor jeg fikk tak i. Ingen planer om å laste ned den.
TV serien følger jeg allerede via piratbukta.
Holder den seg god så spanderer jeg nok på meg dvd/blu-ray boks når den tid kommer og.
Vis hele sitatet...
De har en del av tegneserien på Outland ja, vet ikke om de har alt desverre. (Outland kirkegate jeg har sett på)
Sitat av eazypeez Vis innlegg
Det skulle ikke forundre meg.. Husker jeg stusset på at han gravde så mange graver med tanke på at det ikke var så mange som var inne i byen. Men han gravde visst graver til hele gjengen
Vis hele sitatet...
Jepp, stemmer det
Hvorfor skal de avslutte sesongen etter episode 6? Er det normalt?
Skal komme sesong 2 med 13 episoder har jeg forstått.

Noen som kan fortelle meg hva han forskeren hvisker i øret til Rick rett før slutten på episode 6? Vil ikke vente helt til sesong 2 med å finne det ut
Usj... altfor lang tid til sesong 2 begynner :/
De kunne droppa den hollywood-dusj scenen i ep6...
Hvorfor det? Dusj er et av de store savnene i hvert fall jeg ville hatt, i en hvilken som helst situasjon som gjorde at jeg ikke kunne bruke den som vanlig Ser jo også at de la inn den scenen for å vise litt hud, men det viser jo også hvor mange ting vi tar forgitt å ha tilgang på hver dag..
Dusj-scenen var awesome, og en av mine favorittscener i serien så langt!
Johnny Cash mofos
Kan det være noen sammenheng mellom hvordan rick var tilsynelatende død på sykehuset, bare for å våkne til live igjen senere, og hva doktoren sa på slutten? Noe om blodprøven hans kanskje?
Sitat av espen1812 Vis innlegg
Kan det være noen sammenheng mellom hvordan rick var tilsynelatende død på sykehuset, bare for å våkne til live igjen senere, og hva doktoren sa på slutten? Noe om blodprøven hans kanskje?
Vis hele sitatet...
Kanskje Rick har katalysten som skal til for å få en kur?

Vel vel, må vente helt til neste mandag med å se
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Kanskje Rick har katalysten som skal til for å få en kur?

Vel vel, må vente helt til neste mandag med å se
Vis hele sitatet...
Neste sesong er jeg redd.
Eller kanskje han så scenen mellom Shane og Lora, og fortalte Rick at hans beste venn har vært på pulern med kona hans. Den delen av historien som handler om forskningssenteret er uansett originalt for TV-serien, så de som har lest tegneserien kan ikke svare noe bedre enn andre.
Ble veldig usikker på serien etter å ha sett episode 6.
Likte ikke den klisje-scenen hvor hun svarte kristne dama skulle bli igjen på stedet. Sett det før, null følelser lagt inn og egentlig bare dårlig skuespill.
Resten av episioden var så som så, var ikke noen spesielle scener jeg syns var bra.

Er veldig spent på sesong 2. Sesong 1 har ihvertfall gått veldig bort fra tegneserien, så får se hva som skjer videre.


SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

Håper fengselet kommer i sesong 2!
Desidert noe av det kuleste i tegneserien.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
Noen som vet når sesong 2 kommer?
Sitat av margido Vis innlegg
Noen som vet når sesong 2 kommer?
Vis hele sitatet...
Det er snakk om at den ikke kommer før oktober, neste år.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Syns siste episode var utrolig skuffende, elsket de andre episodene. Håper sesong 2 blir bedre, bare dumt det er nesten et år til den kommer.
Spoiler alert:Spoiler alert:Spoiler alert:Spoiler alert








Det legen sier til rick er at Lori er gravid.
Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Spoiler alert:Spoiler alert:Spoiler alert:Spoiler alert








Det legen sier til rick er at Lori er gravid.
Vis hele sitatet...
Kjipt!!!! Hvordan veit du det egentlig?
I blad nr 7 så forteller hun til rick at hun er på tjukka. men det er jo ikke alt som stemmer overens mellom Tv serien og novellen tho
Men syntes det er litt for drastisk vending om hun ikke er det på TV, men i tegneserien

Men er 105% sikker på at det var det han sa

Også Rick visste om at Lori og Shane hadde hatt sex. Som du så i Tv serien der Rick sover i teltet sammen med lori første natten, Så ser han skoene til shane etter det så blei han mere stressa om å reise
Sist endret av NoSkillZ; 14. desember 2010 kl. 12:17. Grunn: leggetilmere:p
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vet når sesong 2 kommer på DVD og Blu-Ray?