Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 8541
http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg

Selv om det er EVO i stedet for Desire, er det noe pinlig relevant ved denne videoen
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Jeg var på Telekiosken, da ble jeg fortalt at det kanskje ikke kommer til å funke å bruke HTC Evo i Norge, som fks. en Amerikansk DvD spiller ikke funker i norge.

Kommer det til å bli sånn eller er det bare uklart?

Region låst.
Vis hele sitatet...
Htc evo har ikke simkort inngang engang Kjører på WIMAX nettet i usa, så derfor er det uaktuelt for oss her i norge. Som sakt, htc desire hd kommer ut i løpet av august for vi håpe, kan regne med annonsering neste uke tipper jeg ( yeah right ) men ja lov å håpe. Den har 4.3 " skjerm, 8 mp cam, 4 GB innbygd minne og seff android 2.2. Da er det bare å glede seg D:
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Htc evo har ikke simkort inngang engang Kjører på WIMAX nettet i usa, så derfor er det uaktuelt for oss her i norge. Som sakt, htc desire hd kommer ut i løpet av august for vi håpe, kan regne med annonsering neste uke tipper jeg ( yeah right ) men ja lov å håpe. Den har 4.3 " skjerm, 8 mp cam, 4 GB innbygd minne og seff android 2.2. Da er det bare å glede seg D:
Vis hele sitatet...
Hvor mye kommer den til å ligge på?

Også litt off-topic:

Internet på Desire:

3G:
Up to 7.2 Mbps download speed
Up to 2 Mbps upload speed

GPRS:
Up to 114 kbps downloading

EDGE:
Up to 560 kbps downloading

Wi-Fi™:
IEEE 802.11 b/g

Hvilken Internet er det som koster? (utenom ruter kostnader o.l)
Var det ikke en Internet jeg kunne bruke overalt, men det var dyrt å bruke den?
Gadd ikke lese igjennom alle svarene. Men er det ingen som har tenkt over den nye Samsung Galaxy S?

Sitat av Rain Man Vis innlegg
Hvor mye kommer den til å ligge på?

Også litt off-topic:

Internet på Desire:

3G:
Up to 7.2 Mbps download speed
Up to 2 Mbps upload speed

GPRS:
Up to 114 kbps downloading

EDGE:
Up to 560 kbps downloading

Wi-Fi™:
IEEE 802.11 b/g

Hvilken Internet er det som koster? (utenom ruter kostnader o.l)
Var det ikke en Internet jeg kunne bruke overalt, men det var dyrt å bruke den?
Vis hele sitatet...
Alle de andre koster.
Sist endret av VanEo; 9. august 2010 kl. 09:37.
Sitat av VanEo Vis innlegg
Gadd ikke lese igjennom alle svarene. Men er det ingen som har tenkt over den nye Samsung Galaxy S?



Alle de andre koster.
Vis hele sitatet...

Hva mener du? Er det noen av de som koster extra? eller blir regningen som en vanlig laptop?
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Hva mener du? Er det noen av de som koster extra? eller blir regningen som en vanlig laptop?
Vis hele sitatet...
Ved bruk av internett utenfor Wifi(trådløst nett) så kommer teleoperatørkostnader i tillegg, akkurat som at du må betale for hvert minutt du ringer og hver SMS du sender, og disse prisene varierer. Du betaler per MB du laster ned.
OneCall har en pris på 1,- per MB, noe som er ganske billig. Du får også andre abb med inkludert datatrafikk for en fast månedspris.
Så nedlasting av apps o.l på wifi er gratis (nett kostnader)?
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Så nedlasting av apps o.l på wifi er gratis (nett kostnader)?
Vis hele sitatet...
Det er det.
Min mor kommer evt. til å kjøpe den for meg, men hun mener att en gutt på min alder ikke trenger den nyeste og flotteste mobilen på markede. Jeg bruker Internet mye, og sitter foran dataen mye, og min mor mener at jeg bruker nok internet fra før. (dette er kanskje litt teit å spørr om) men har dere noen argumenter for å overtale en sur mor? xD
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Min mor kommer evt. til å kjøpe den for meg, men hun mener att en gutt på min alder ikke trenger den nyeste og flotteste mobilen på markede. Jeg bruker Internet mye, og sitter foran dataen mye, og min mor mener at jeg bruker nok internet fra før. (dette er kanskje litt teit å spørr om) men har dere noen argumenter for å overtale en sur mor? xD
Vis hele sitatet...
Får du en mobil til 6000,- av mora di? Now that's luxurious.
Sitat av Source Vis innlegg
Får du en mobil til 6000,- av mora di? Now that's luxurious.
Vis hele sitatet...
Nja....

1. så koster den ikke 6000 .- men 4000
2. Mamma mener den er for dyr (hvis du hadde lest)
3. ta hensyn til at jeg ikke er så bortsjemt, Jeg tar vare på mine ting, mobilen jeg har er slitt ut, knappene er falt av.
Finn et abbonement som passer til ditt forbruk, også kjøper du mobil med det abbonementet. Da sparer du faktisk mye. Jeg hadde et forbruk på ca. 300kr/mnd før, og nå er forbruket mitt nede på ca. 250kr på grunn av at det er litt ringeminutter og meldinger osv. inkludert i abbonementet.

Med abbonementet + en HTC Desire ender jeg på litt over 2800kr. Kjøpte fra Tele2 og benyttet meg av "vrakpant"-ordningen, uten den hadde det blitt 500kr dyrere.

Når det gjelder HTC Desire er det en fantastisk telefon, så jeg kan ikke se noen grunn til å IKKE kjøpe den.
vi har ett veldig gunstig ett for oss, ett som tele2 har kranglet med oss mye om, fordi det er så billig.

Så min mor og far vill ha den


Sitat av drittunge Vis innlegg
Når det gjelder HTC Desire er det en fantastisk telefon, så jeg kan ikke se noen grunn til å IKKE kjøpe den.
Vis hele sitatet...
Mamma mener den er for dyr og at jeg ikke trenger alt det fancy greiene :P
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Kjøper meg en Samsung s i9000 Galaxy i morgen, Den er ganske heftig! Kan anbefales som et 3.(?) valg. Står det mellom kun iPhone og HTC desire? Vil i tilegg legge til at HTC desire er en knall telefon, som mange før meg allerede har nevnt. Iphone 4 er eller heller ikke en dårlig telefon; smak og behag. Selv er jeg litt anti-apple :P
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Kjøper meg en Samsung s i9000 Galaxy i morgen, Den er ganske heftig! Kan anbefales som et 3.(?) valg. Står det mellom kun iPhone og HTC desire? Vil i tilegg legge til at HTC desire er en knall telefon, som mange før meg allerede har nevnt. Iphone 4 er eller heller ikke en dårlig telefon; smak og behag. Selv er jeg litt anti-apple :P
Vis hele sitatet...
Anti-apple, hehe, du er ikke den eneste.

Da jeg så på den samsungen, så lignet den FARLIG lik iphone.... er dette tilfelle?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Det er nok tilfellet, men innholdet er bedre! Vet ikke hvorfor alle må rippe utseende til iPhone... Men så er det jo ikke designet som spiller den største rollen når det kommer til mobil, ihvertfall ikke for meg. Det er trolig den beste mobilen på markedet nå, i tillegg til at den er den smaleste android telefonen på markedet. En ting til, den har helt vill skjerm! (super-AMOLED 4tommer)

Er kanskje litt i dyreste laget? Skal kjøpe fra mamoz i morgen, 999kr for telefonen, totalpris på 3300kr. (12mnd) Legg til litt ekstra penger selv hvis mora di synes det blir for dyrt, så får du en kickass mobil

Men igjen, det er bare mine 10 øre. Lykke til med mobil kjøp!
Sist endret av LesPaul; 10. august 2010 kl. 21:30.
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Det er nok tilfellet, men innholdet er bedre! Vet ikke hvorfor alle må rippe utseende til iPhone... Men så er det jo ikke designet som spiller den største rollen når det kommer til mobil, ihvertfall ikke for meg. Det er trolig den beste mobilen på markedet nå, i tillegg til at den er den smaleste android telefonen på markedet. En ting til, den har helt vill skjerm! (super-AMOLED 4tommer)

Er kanskje litt i dyreste laget? Skal kjøpe fra mamoz i morgen, 999kr for telefonen, totalpris på 3300kr. (12mnd) Legg til litt ekstra penger selv hvis mora di synes det blir for dyrt, så får du en kickass mobil

Men igjen, det er bare mine 10 øre. Lykke til med mobil kjøp!
Vis hele sitatet...
Påstår du at du kan få en iphone 4 til 3300kr?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Andcat Vis innlegg
Påstår du at du kan få en iphone 4 til 3300kr?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg påstår at jeg kan få en Samsung S i9000 Galaxy for 33000. Som jeg sa i min tidligere post så er jeg Anti-Apple så det gir mening at jeg ikke ville snakket så varmt om iPhone 4.

Slenger med at abonnomentet er djuice. 49øre pr min og 49 øre for sms.
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Legg til litt ekstra penger selv hvis mora di synes det blir for dyrt, så får du en kickass mobil
Vis hele sitatet...
HU skulle viste tenke på det