Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3136
Hei!

Har inntatt ca 1-1.5mg subutex/one(siste dose kl 21).
Bruker ikke dette fast og har bare brukt det litt sporadisk i det siste.

Men jeg har Oxycontin 20mg og 30mg liggende, og lurer på om det vil gi noe rus?

Vet at tramadol blir ikke "blokkert" av buprenorfine, og har hørt det samme om oxy hos en kompis.

Noen som har erfaring med denne komboen? Evt noen innspill.
Trodde det "blokkerte" alle opiater, men har ikke selv testet med tramadol. Jeg har derimot testet med Oxy, og du kan vente at du får veldig lite utbytte av pillen,, du burde vente 2 dager. Jeg ville heller spart det, mulig du får en veldig liten buzz.

Om du har suboxone inneholder den naloxone, som brukes som motgift ved opiatoverdoser. Jeg skulle tro at man ble veldig dårlig ved å ta opiater mens man har naloxene i blodet, men etter hva jeg har lest er det tilsatt kun for at folk ikke skal skyte suboxonen sin, har ikke lest at man blir dårlig etter sub, men ville sjekket det ut hvis du bestemmer deg for å ta i dag.

EDIT: Fant ut hvorfor, naloxone har en biotilgjengelighet på 2% oralt så du blir kun dårlig hvis du skyter Suboxone.
Sist endret av trikker95; 25. desember 2016 kl. 01:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er du ikke veldig erfaren med opiater så IKKE bland noe som helst. Prøv heller litt oxy en annen dag. Det å kombinere kan fort bli det siste du gjør.
Ventet 2 døgn ca, starta med og knuse 60g og droppa det.
Fikk en jævla god buss, knuste videre 30mg og delte det i 4 og sniffa for "kicket" sin del.

Skjønner nå hvorfor dette er så jævla avhengighetsskapende.
Glad jeg ikke har mere nå, hehe

Hvordan er det motsatt vei, kan jeg ta Subutex etter Oxy? Evt når jeg kjenner jeg "lander" på oxyen?

Er ikke avhengig av noen av stoffene btw.
Sist endret av svartemaja; 26. desember 2016 kl. 23:50. Grunn: Glemte og legge til noe
Generally speaking, you should wait to take Suboxone the following amounts of time after your last dose of these specific drugs:

Morphine: 8-12 hours
Heroin: 12-24 hours
Oxycodone and hydrocodone: 12-24 hours
Oxymorphone: 24-30 hours
Methadone: 36 hours to a week

A general rule of thumb to avoid precipitated withdrawal is to wait until opioid withdrawal symptoms start, as this typically means the drug has mostly left your bloodstream.
Vis hele sitatet...
Precipitated withdrawal vil si at du vil få akutte abstinenser.
https://www.futuresofpalmbeach.com/a...-long-to-wait/


Kan nevne at jeg ikke ville lekt med subutex, hvis du er på det en stund er det et helvete å komme av, fordi det varer så ekstremt lenge i motsetning til andre opioider. Unn deg heller noe oxy i ny og ne.
Sist endret av trikker95; 27. desember 2016 kl. 00:34.
▼ ... over et år senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Preticipated withdrawl kalles frossan. Det er ikke gøy. Risting og skjelvinger i kroppen i timesvis svetting og frysing om hverandre.
Anonym bruker
"Løpende Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Preticipated withdrawl kalles frossan. Det er ikke gøy. Risting og skjelvinger i kroppen i timesvis svetting og frysing om hverandre.
Vis hele sitatet...
Aldri hørt dette bli kalt frossan.

Her jeg holder til er frossan en akutt bakterieinfeksjon, som stort sett kommer av at du ikke holder det rent der du mekker skuddet.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, frossan er det du får viss du setter deg et smell med noe drit it
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sikkert fra svenske venner men kaller det der også når du får det kulde sjokket av 0 blande de to tinga for tidlg.

Mista en gang kanskje 0.5 mg sub i et H-mekk. Det var mindre gøy...

Men stemmer med bakeri ja. Jeg som husker feil sikkert. Litt tobakk i mekket så er det gjort.
Sist endret av PapaMarathon; 7. februar 2019 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei. Jeg går på suboxone daglig er i lar, men har ett par oxycontin jeg tenkte å ha til nyttårsaften. Kan man ta oxy samme dag som jeg tar suboxonen min? Mvh
Sitat av REAL OG`S Vis innlegg
Hei. Jeg går på suboxone daglig er i lar, men har ett par oxycontin jeg tenkte å ha til nyttårsaften. Kan man ta oxy samme dag som jeg tar suboxonen min? Mvh
Vis hele sitatet...
Ja det kan man, men vent minimum helst fire timer før du gjør det grunnet motgiften som er i subuxonen, den er dog kortvarig.
Okei, takk for svaret og informasjonen . ������