Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 927
Inder vanlige liv tar jeg Ritalin om morgenen og en gang ved 12tiden.
Hvordan er dette med psykedelika? Er dette noe å tenke på?


Takk på forhånd.

Rar overskrift, men mente det mer generelt. «Sopp/psykedelika» Hva med sopp, mdma(begge er vel amfetamingrupper) og lsd.
Sist endret av Jegermannen; 11. oktober 2018 kl. 11:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Psykedelika med ritalin skal ikke være noe problem, det er ingen farlig interaksjon mellom de, men det vil jo påvirke trippen å ha i seg et stimulant.

Sopp og LSD er tryptaminer, MDMA er et fenetylamin, en gruppe som amfetamin er under.
Jeg ville heller vært skeptisk på ritalin sammen med MDMA, begge er stimulerende og om du overdriver doseringen litt kan man i verste fall ende opp med serotoninsyndrom, som er farlige saker.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Mange som ikke liker kombinasjonen selvom det ikke er direkte farlig, vasokonstriksjon vil være mer tydelig. Kommer an på hva psykedelika det er snakk om. Mdma er ikke psykedelisk, men det har noen trekk, sistnevnte ville jeg ikke tatt sammen med ritalin.

Må du ta ritalin hver dag?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva med cipralex og lsd eller andre psykedelisk? vet at mdma og cipralex ikke går sammen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hva med cipralex og lsd eller andre psykedelisk? vet at mdma og cipralex ikke går sammen.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe vits i å blande SSRIs (som Cipralex er) med psykedelika, du får en kraftig redusert effekt.
Love your nature
20 1
Sitat av Jegermannen Vis innlegg
Inder vanlige liv tar jeg Ritalin om morgenen og en gang ved 12tiden.
Hvordan er dette med psykedelika? Er dette noe å tenke på?


Takk på forhånd.

Rar overskrift, men mente det mer generelt. «Sopp/psykedelika» Hva med sopp, mdma(begge er vel amfetamingrupper) og lsd.
Vis hele sitatet...

Det går fint å blande... MEN ville heller kjørt ritalin ut av systemet 2 dager også tatt clean tripp etterpå, ritalin kan stresse litt synns jeg, men alle er forskjellige og liker forskjellige ting 😁
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA er et empatogen, ikke ordentig psykedelika for voksne. Den mulige akutte abstinensen du kan få av å bråslutte med ritalin høres ut som et jævlig dårlig utgangspunkt for en tripp! Ville gått for sopp, hvor man gjerne blir tung i kroppen, spesielt på større doser. LSD er mer stimulerende allerede og varer omtrent dobbelt så lenge. Noe anna å være bevisst på er at du kanskje vil trippe litt annerledes enn andre uten ritalin i systemet. Kan være lurt å dele noen smådoser med dem for å havne på samme vibb. Lykke til!