Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2430
skal kjøpe subitex i imorgen tenker jeg bare skyter det, hvor mye? Må man koke og det styre der? Hvor stor sprøyte tenker dere lik som med speed 2ml? Bla bla bla, bare lær gutten hehe
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du toleranse? Viss ikke kan du dele en 1 mg i fem og det vil holde i massevis. Du kan legge subben i pumpen, 2ml er det så er standard for IV bruk. Riste det godt ut i vann, det skal løse seg opp ganske greit og bli helt blankt, det grumser seg fort til igjen så lurt å skyte raskest mulig, Så er det nok mange som sier du bør filtrere løsningen med en bomullsdott eller wheelfilter. Har personlig aldri gjort det og det har gått bra. Men det er nok det lureste, men hvordan du skal klare det på en bra måte som best mulig bevarer blandingen mest mulig steril måte vet jeg ikke. Så der får du nesten se om du får noen råd her
Anonym bruker
"Lykkelig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du ikke har brukt før så ikke undervurder dosen!! Kjøper du en 8 mg kan du knuse den og dele den i minst 20 like striper og skyte en av dem. Jeg hadde brukt 5 ml sprøyte. Koking er ikke nødvendig, men det kan være greit å riste suben og sterilt vann i en sprøyte, ta en liten bomullsbit i en annen sprøyte og filtrere blandingen inn i en tredje sprøyte. Pass på å ikke få bomull i sprøyta du skal skyte!!!

Ellers kan du gjøre som villig makrell skriver.

HUSK å bare ta en ørliten bit!!! Prøv deg heller frem med veldig lite ig ta mer om du ikke får effekten du vil ha, ellers kan du risikere å bli shitdårlig
Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt 22. kaliber, for minst mulig søl/mess. Men vis du vil ha ordentlig effekt hadde jeg brukt 9mm eller en ikke så alt for stor rifle. Så er det bare og sikte, å skyte subutexen!



Hehehe neida, ta ett shotteglass eller noe i den størrelsen så tar du 2-3ml vann oppi (avhengig av størrelse på pumpen) og legger subutexen oppi å lar den løse seg opp til den er borte. Bruk ordentlig filter/bomull press hardt ned med pumpa og dra opp sakte så du ikke får med noen partikler eller drit. Så er det bare å sette der hvor du pleier/ønsker!

Obs ikke skyt hele om du ikke har toleranse start da heller med for lite en for mye og pass på så du ikke har opiater i systemet fra før da dette kan kræsje å du vil gå rett i abstinent fase!

Lykke til!
Sist endret av AbSoul; 15. desember 2020 kl. 12:42.
Sitat av AbSoul Vis innlegg

Obs ikke skyt hele om du ikke har toleranse start da heller med for lite en for mye og pass på så du ikke har opiater i systemet fra før da dette kan kræsje å du vil gå rett i abstinent fase!

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Hva er grunnen til dette?
🍁420🍁
Trådstarter
Kjøpte sub bestemte meg for å droppe skytinga pga dette er første gang jeg prøver sub, hvordan bør jeg ta det? Er det godt med hasj og benzo (xanor)?
Anonym bruker
"Sint Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ta hele subutexen også røyker du mens du venter på oppturen
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ta hele subutexen også røyker du mens du venter på oppturen
Vis hele sitatet...
Tok en halv xan og en kvart sub, spiste 1g hasj venter på at det kicker inn.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gangen jeg skøyt subutex så delte jeg en 8mg i 15 deler og skøyt 1 del. Fikk ingen effekt etter 10 min ca og skøyt en til. Da virket den jeg skøyt først, og jeg lå hele natten med en 10liters kasserolle og spøy. Ett av det kvalmeste jeg har vært med på, og aldri skutt det siden. Fin lærdom
Husk bøtte, bruker du vasken/dass så husk plumboen kjapt tilgjengelig.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1g hasj.why liksom?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1g hasj.why liksom?
Vis hele sitatet...
Han kaster jo i seg 15 stk ksalol tabletter på en gang, han vet vel ikke han
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1g hasj.why liksom?
Vis hele sitatet...
Slapp av (dårlig hasj) til 75kr grammet.

Sitat av farligepiller Vis innlegg
Han kaster jo i seg 15 stk ksalol tabletter på en gang, han vet vel ikke han
Vis hele sitatet...
Og man gjør mye dumt i pillerus.

Ikke så digg som jeg trodde tramadol er mye bedre, er jævlig kvalm og tungpusten. Tar 1mg til med xanor å ser om det endrer noe.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 15. desember 2020 kl. 22:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Slapp av (dårlig hasj) til 75kr grammet.



Og man gjør mye dumt i pillerus.

Ikke så digg som jeg trodde tramadol er mye bedre, er jævlig kvalm og tungpusten. Tar 1mg til med xanor å ser om det endrer noe.
Vis hele sitatet...
Aha skjønner tenkte det var godsaker automatisk. Veldig mye bra hasj i Norge nå atm
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aha skjønner tenkte det var godsaker automatisk. Veldig mye bra hasj i Norge nå atm
Vis hele sitatet...
Han jeg kjøpte den av hadde 3 typer, kjøpte kun en tier av den billigste så det varer meg lenge, var helt ait denne kjenner det er sativa da, men fortsatt digg


Bør jeg ta mer sub/xan?