Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1871
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil helst høre fra dere som har vært langt "utpå" på heroin,en og nålen. Visst dere skulle valgt ut av to onder. Heroin og nål eller kokain og pipe?
Ryøk cola. Heroinavhengigheten setter seg på en helt annen måte
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener du at man slipper å ta hensyn til de negatie sidene? Isåfall finnes det ingenting som kan slå et skudd med heroin. Den første gangen jeg skjøt heroin gikk jeg i knestående, og ble målløs. Jeg kjenner at jeg blir trigget bare av å skrive om det...
Så klart røyke Kokain!

Se det for deg mann: Du kjøper 5 grammere med glinsende fishscale kokain. Folk kjøper mer enn grammere når de er avhengige.
Du har kjøpt inn nok pumper og 0,5x16mm kanyler.
Kokainrushet og pipingen i ørene varer max 5-10 minutter. Du kan være høy på coke i 30-40 minutter til.
Men du er keen på rushet.
Så du setter et skudd til og er sugen på et enda diggere rush. Med mindre du traff sweet spotten, men det er sjelden. Så du tar litt mer denne gangen.

Og sånn holder du på i timesvis. Du blir en nålepute siden du skyter så mye.
Det er ikke snakk om at du røyker det igjen, for nå har du kjent hvor heftig Kokain er intravenøst.
Blodårene dine kollapser rimelig fort.

Plutselig setter du et for stort skudd - Hjertet gir seg.
Du dør. Noen finner deg død med masse coke og nåler rundt deg. Historien om deg er over, og du døde som en junkie. Alle som skyter er nemlig junkier i "vanlige" folk sine øyne. Familien din finner ut at du døde som en junkie/sprøytenarkoman, siden de er vanlige folk - om du har familie riktignok.

Heroin, Kokain røyker man. Å skyte er for digg og heftig, tipper jeg.
Sist endret av krystallkongen; 6. januar 2020 kl. 01:40.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg

Heroin, Kokain røyker man. Å skyte er for digg og heftig, tipper jeg.
Vis hele sitatet...
... så du har ikke prøvd å skyte noen av delene, men forteller eventyr? Spar oss, det er av null verdi for alle andre enn deg selv.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
... så du har ikke prøvd å skyte noen av delene, men forteller eventyr? Spar oss, det er av null verdi for alle andre enn deg selv.
Vis hele sitatet...
Tja selv om han ikke har skutt selv kan du ikke akkurat si at han tar feil i denne sammenhengen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil helst høre fra dere som har vært langt "utpå" på heroin,en og nålen. Visst dere skulle valgt ut av to onder. Heroin og nål eller kokain og pipe?
Vis hele sitatet...
Hva er det liksom snakk om a? Røyke freebase eller skyte H en gang eller over lang tid? Vist det er snakk om å prøve en gang så hadde jeg lett røyka freebase enn å skyte heroin. Er det derimot snakk om å gå på noe over lang tid så hadde jeg heller brukt heroin for den er mye snillere for kroppen en kokainen, det til tross for at du hadde blitt skam avhengig av heroin tho, mye mer enn kola.

Nå har aldri jeg vert langt utpå og jeg har kun røkt heroin og freebase noen få ganger selv. Men poenget står uansett
Ingen ting som slår et skudd Heroin.!sitte i sofaen og sveve i en himmelsk eforie/duppe modus. Damn. Blir som den beste fitta du noen gang har hatt du vill bare krype oppi den og bli der. Haha.. når du ser noe digg så kan man få "vann" i munnen. Etter et skudd med dop sikler man. Så digg er det.!

Skutt cola mange ganger njaa hva skal man si,en saftig makka smell er mye bedre. Freebase nja syns det er noe kjipe greier også. Røyke crack Mmm det er Niice. Men et ordentlig skudd dop anyday over og røyke coke.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Les de ordene for deg selv etter noen år med virkelig Heroin avhengighet. Så tror jeg du kommer til å tenke annerledes..
Heroin for meg, hater stimulanter, bortsett fra speed i armen er godt en sjelden gang, med nok piller mind you. Speed er ikke noe kavete som før på meg nå, tåler den bra. Jeg vet ikke med sprøyten da, heroin på folie sier jeg. For å være trygg. Jeg går i nål for den bariæren er brutt.

s