Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1292
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd 2cb to ganger tidligere, første gang 12+8 og andre gang 20+5+5. Første dose var oralt? og redoserte med hjelp av nesa. Opplevde ikke mye visuals og det ble litt underwhelming.
Skal prøve på nytt idag og ønsker større effekt. Tenkte 30 mg og eventuelt justere. For dere med erfaring fra med 2cb høres 30 ut som en god plass og begynne? Mye lite? Med tanke på at 20 ikke ga mye effekt.
God helg alle sammen!
Det er en ok dose, den er litt på den større siden men ikke veldig mye. Jeg har pleid å ta 25+25+25. Kjør på! Digg med en litt større dose.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dosering kommer vel og ann på styrke osv på 2cb'en du har, hadde en type for litt siden der 25mg var nok til en heftig trip, en annen gang tok jeg 40mg å fikk mindre effekt, men var en annen batch.
Værtfall alltid prøv en liten "tryggere" dose før du evt. prøver å hive i deg mye :P
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 1x30 å fikk en ekstremt intens tur. Visste ikke opp ned på meg selv. En kompis derimot måtte opp på 1,5x30 for å få visuals, så det er svært individuelt. Prøv deg frem, start på en trygg dose å heller redoser.
Synes 30 er en grei dose ja, men det er veldig individuelt. Har en kompis som som tripper mer enn meg selv om jeg tar dobbel så stor dose som han.
Lag en nesespray! Dette er en veldig rimelig og bra måte fordi du får i deg mer nexus av å ta det igjennom nesa enn å ta det oralt. Det finnes ganske lette guider på hvordan overalt på reddit etc. Ville ambefalt å spraye litt og litt og vent 5min for hver gang og se hvordan effekten er. Dette er en måte som fungerer!
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
30mg ble veldig bra. Ikke under eller overveldende. Blir sikkert 35 neste gang.

Er det medisin i 2cb for noen av dere?
Eller bruker dere 2cb for «gøy» og andre stoffer for og gå dypere?

Nesespray hørtes ut som en god ide. Fin måte og justere uten for mye styr.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man føler man kan "kontrollere" trippen synes jeg det er morsomt på fest med mye lys/musikk. Føler ikke noe spesielt eufori eller tankekjør på 2cb. Er mest bare mye farger, mye bevegelser og musikken blir mye bedre. Sist så jeg skremmende ansikter på personene jeg var sammen med. Dama fikk "the nun" lignende ansikt, noe som jeg ville funnet skremmende til vanlig, men ikke under 2cb. Var kun interessant egentlig. Ellers har jeg i ettertid merket at jeg studerer enkle ting nærmere. (planter, skog og insekter) det virker mer interessant i hvordan ting fungerer, men det er i ettertid og ikke under trippen. (dette er dog kun egne personlige erfaringer)