Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5033
Hei, skulle gjerne fått litt konstruktiv kritikk på videoene mine

https://www.youtube.com/channel/UC1E..._9pBfbQj5ztzBQ

Takk på forhånd
Skjønner ikke hva greia er, kommenterer du? Lagde du den veggen? Ikke noe appell til mine interesser. Tror heller ikke jeg hørte deg snakke en gang, men det skal sies at jeg skumma gjennom videone dine da de er uinteressante. Finnes ganske mye slik "commentary" content på YouTube fra før, hva skiller deg ut?
Fikk en veldig "leafy" vibe av videoen jeg så, noe som etter min smak ikke er så veldig underholdende.
Du snakker ikke tydelig nok, og er ikke morsom nok til å få dette til å fungere... Det er litt for mye 'bruke andre sitt arbeid' og litt for lite egeninnsats syntes nå jeg.
Det du sier @2min og de neste 5 sekundene på "100 LAYERS OF GORILLA TAPE" var akkurat det jeg tenkte om din video.. Oh wait, kanskje jeg skal lage en video om det?

Beklager sarkasmen, men har ikke helt trua her dessverre.
Du må absolutt være mer tydelig på hva som er egen input av klipp du legger inn, og LITT mer entusiasme burde være på sin plass. Høres ut som du sitter å hvisker for at mamma ikke skal høre at du sitter å banner.
Du slutta før videon var over? Du sier at du ikke bryr deg om hva som skjer med veggen men du lager en "hate" video av det, rart.
Det er ikke noen videoer tilgjengelig?