Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 807
Hei.

Ønsker å koble en laptop til 2 PC-skjermer. Har kjøpt skjermene, men trenger bare en bra docking stasjon som gjør det mulig å koble laptopen til skjermene.

Har sett litt på denne her https://goo.gl/AeWYny, kan denne anbefales?

Det hadde vært flott om noen kommer med anbefalinger
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei, USB3-dockingstasjoner kan på ingen måte anbefalast. Driverane er crap, og ytelsen er crap. Skaff ein skikkelig dockingstasjon.
Approved
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, USB3-dockingstasjoner kan på ingen måte anbefalast. Driverane er crap, og ytelsen er crap. Skaff ein skikkelig dockingstasjon.
Vis hele sitatet...
Har dessverre ikke mulighet for dokkingtilkobling på laptopen min. Men da må jeg nesten kjøpe en ny laptop med mulighet for dockingstasjon da?
Sist endret av Zirto; 10. juli 2016 kl. 18:24.
Har du to skjermutganger på laptopen i det hele tatt?
Approved
Trådstarter
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Har du to skjermutganger på laptopen i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Har ikke det nei. Kun HDMI. Den jeg linket, kan man vel bruke usb som tilkobling til dockingen. Men siden den suger , så er det bedre at jeg kjøper vanlig dockingsatsjon, som jeg da bruker på jobb. (Utvikler)

Som sakt så har jeg ikke mulighet for dockingtilkobling på undersiden av laptoppen min.

Kjipt...
Sist endret av Zirto; 12. juli 2016 kl. 15:47.