Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2006
Jeg tenker jeg må på rehab for alkohol neste år og har lyst til å komme meg vekk fra vestlandet i samme slengen. Får støtte fra nav og med fritt sykehusvalg kan jeg velge sted hvor som helst i landet. Tenker helst på ett sted på sør eller østlandet med mye natur og gjerne med mulighet for jakt og fiske. Noen som vet om gode steder jeg kan prøve å bli henvist til? Regner med at det blir ett opphold på 3 måneder. Ja, og ikke noe kristne steder, det går dårlig.
Hvis jakt og fiske er en stor del av deg, så ville jeg ikke reist nedover men oppover nord-trøndelag er for eks en fin plass med sinnsyke jakt/fiske muligheter

Men nå vet ikke jeg om du er dypvannsfisker, artsfisker, kystmeiter, laksefisker, ørret, sluk, mark eller fluefisker?

Vet heller ikke hva du jakter etter, men hvis du sier noe om det så kanskje jeg kan komme med noen tips der også
Alfa holder til i skauen i Vestfold.
Takker for tips

@gotta_love_dmt
Samme hva fiske. Og trøndelag er ikke utelukket, men det må nesten være i sammenheng med ett behandlingssted.
Nå kjenner ikke jeg til behandlingsstedene der oppe så det må du google litt. Men du har knall ørretfiske, noen av norges beste lakseelver, trondheimsfjorden er en av norges mest artsrike så der kan du fiske etter alt fra ulker på 0,8gram og opp til håkjerringer på 5-6-700kg.

Også over til jakta, i lierne er det vel 500kr i skuddpremie pr rev, også er det gode forekomster av skogsfugl i hele namdalen, og det er enorme mengler elg. Hvis du reiser til leka så er det norges tetteste rådyr stamme, på vikna er norges største elger.

Hvis du reiser oppover dit, så send meg en pm, det er sykt mange gode elver og vann jeg ikke vil dele åpent på forumet her. Har også jobba for mange av grunneierne i namsen så har gratis fiske til meg og mine der og har vært i samme situasjon som deg så skulle nok kanskje skaffa deg gratis laksefiske så du får oppleve den galskapen der

Uansett hvor du ender opp, send meg en pm fiskenettverket mitt er enormt stort og uansett hvor i landet du reiser så skal jeg få ordna deg noen gode fiskeplasser og kansje med noen lokale

Til slutt må jeg bare si: LYKKE TIL
Det finnes mange steder. Fossmokollektivet, trassoppklinikken, biri er det en.finnes veldig mange. Også har man enhet for avgiftning i Hamar. Vært innlagt der, dritbra behandling beste i Norge.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nedlagt tidligere i år.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva enn du gjør, ligg iallefall laaaaaangt unna Borgestadklinikken. De er underordnet blåkors. Fikk overhodet ingen hjelp med problematikken jeg hadde, og det var mange av de jeg var innlagt med som hadde samme dårlige opplevelse under oppholdet.
Veksthuset? I Molde. Kjent for å være strengt, men misbrukere trenger faste rammer å forholde seg til.