Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1523
Da har jeg og kompisen min tenkt litt på og dra på ferie til Syden uten foreldre, vi begge er 1998 (Jeg er 17 og han 16). Vil det være noe problem og dra? Har ikke sport foreldra mine enda men vi har veldig lyst til det.

Hvordan steder anbefaler dere og dra? Hva koster en slik tur ca?

Kompisen min var i sunny beach ifjord me foreldra sine og sa det var utrolig bra der, men har hørt det er mye mafia der? Stemmer det?

Gjerne kom med forslag om brae plasser og hvorfor
Sist endret av cidica1; 27. mai 2015 kl. 20:20.
Vent til dere er atten.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Tror ikke det vil være noe problem, men det spørs helt på hvordan dere oppfører dere. Jeg vet ihvertfall at jeg var like voksen når jeg var 17 som jeg er nå (om ikke mer).
Trenger ikke koste all verden. Vi var en gjeng som dro når vi var 17-18 år. 2 uker i alanya, 7000 for fly/opphold og ca. 500 pr dag for aktiviteter/mat. Tar dere en uke og ikke drikker dere skita hver dag kan dere komme ned i 7k for både hotell, mat og fly. Beste tipset er å være gode kompiser og holde sammen. Er ikke farlig å dra på ferie. Tror ikke du merker noe til mafia om du ikke oppsøker det. Alanya anbefales ihvertfall fra min side som "første guttetur uten foreldre" Sunny beach funker sikkert det og, men har ikke vært der. Ellers har du Kos i hellas, veldig fin plass, men ikke mye annet å gjøre enn å feste og sole seg.
Forresten mulig dere må ha noe underskrift fra foreldre ettersom dere er under 18 og skal fly ut av landet.. Husker han ene som var 17 måtte det.
Sist endret av fotonewbie; 28. mai 2015 kl. 00:56.