Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 6653
noen som spiller dette geniale spillet ?

jeg er en fersk trader som akkurat har fått meg cobra skip og lurer på om noen her har noen bra ruter *=?
Aye, skaffa det for ca 1 uke siden. Har fortsatt bare en Sidewinder med laserpekere på lån.

Vet ikke helt hva jeg vil gjøre, Surrer mest med det som er å få på bulletin boards mens jeg får bedre grep om spillet.
Har det. Men blir fort lei av å surre rundt for å tjene noen få hundrelapper. Muligens det blir bedre nå som ''Wings'' oppdateringen kom ut.
sertifisert idiot
Noen som kan skrive litt om spillet? hva det går ut på?
Elite bli ofte kalt for ''Euro Truck Simulator in space''. Mest fordi du bruker mye tid på å reise mellom stasjoner for å bytte varer. Men det er en ganske bra kampdel i spillet og. Du kan utstyre skipene på ganske mange punkter og universet er generellt sett enormt.

Du har en bunke med skip som rangerer fra små begynnerskip til heller store frakt og kampskip. Masse random events som kan dukke opp. Mulighet for å avskjære folk når de reiser fra A til B.
Det er en sandkasse med romskip egentlig. Det eneste du ikke kan gjøre er å produsere egne ting.
Det er under utvikling enda og utviklerene leker med tanken på å la deg bevege deg ut av romskipene.
Hva skjer med deg/skipet om du blir drept mens du flytter cargo/lander/tar av?
Man har forsikring på skipet. Lasten blir tapt.
Se på det som fps versjonen av EVE: Online
Kjøpte spillet igår å har lastet ned over natten. Har iallefall lært hvordan man docker så langt å lekt litt med voice attack.
Gleder meg som en unge til å komme hjem å fortsette ferden
Noen her som er med på krigen ved Lugh? lurer på om jeg skal se hvor lenge jeg kan holde på med Sidewinderen min med minimale oppgraderinger.
Vel. Kan bekrefte at ''Wings'' oppdateringen er akkurat hva spillet trengte. Det å kunne fly sammen med venner gir en helt annen opplevelse for min del. Driver og flyr sammen med en venn nå for tiden så det er egentlig bar til å ta kontakt om du vil slenge deg med. Vi trenger uansett ett nytt mål og reise mot.
Vi kunne jo lagd en gruppe for oss selv her på freak om det er interesse.
Heter CMDR Inferus in-game. add meg de som vil.
Vurderer sterkt å kjøpe meg oculus rift dk2 samt x52 joystick til Elite dangerous..hadde vært..rått!
Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Sitat av svaart Vis innlegg
Vurderer sterkt å kjøpe meg oculus rift dk2 samt x52 joystick til Elite dangerous..hadde vært..rått!
Vis hele sitatet...
min våte drøm selv , men måtte nøye meg med en Logitech extreme 3d pro
http://gaming.logitech.com/en-us/pro...d-pro-joystick
nektet å spille med mus og tastatur så kjøpte denne og det blir fort en helt annen opplevelse å spille med joystick ... noe jeg anbefaler på det aller sterkeste ... kostet meg 450 kr på spaceworld (490 kr på komplett?)

F4celess la deg til på friends , er så digg med wing oppdateringa når noen drar meg ut av frameshift for å rane meg , så kommer kompisen min 10 sec etter på nav lock og vi kicker ass på alle disse wannabe piratene =)

btw de som vil kan også legge til meg ... gekko4u
Sist endret av gekko4u; 19. mars 2015 kl. 15:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spiller selv med en Saitek X55 RIHNO. Utrolig deilig å kunne mappe alt av kontroller til HOTAS'en. Men det er vel en av de billigste HOTAS'ene på markedet. Masse plast og litt lite vekt.
Skal se om jeg ikke får lagt dere til på listen min i løpet av uken.
Sitter fortsatt med Mus og tastatur, ikke så ille som jeg forventa men helt OK med mindre man driver med combat. Eneste som blir vanskelig er å se seg rundt mens man styrer inn mot plattformer på romstasjoner.

Hmm, sitter i Alpha Centauri med 50k og vet ikke hvor jeg skal gå... Lurer på om jeg skal gå ut, plukke ei stjerne og dra dit, samme hvor. Blir nok mye Exploration penger å få.
Sist endret av F4celess; 23. mars 2015 kl. 20:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
La dere til F4celess og Gekko. Jeg heter Master Corruptor in-game og. så blir sikkert ikke vanskelig å finne meg. Jeg og vennen min sitter i LHS 200 og driver litt npc bounty hunting.
Jeg har ikke fått spilt så mye selv, kjøpte den dyreste packagen når den først kom ut så jeg har sidewinder og eagle fighter. Er ikke helt sikker på hvor jeg er men ville gjerne møte opp med noen og gjøre ting med. På betaen så klarte jeg å skaffe meg et av de dyreste skipene på tiden, en stor fin en til å trade med. Men den ble sprengt pga noen nybegynnere som fløy så fort de kunne inn i stasjonen... men men, husker egentlig ikke hva jeg heter ingame men skriver det her når jeg finner det.
Knall. Hadde med meg F4celess på en liten innføring i npc bountyhunting. Han begynte med ca 60k og logget ut med 360k =)
Skaffa en Viper nå.

EDIT: Heter Ephox ingame, vet ikke selv ossen man legger til venner og sånt. men har en eagle fighter.
Sitat av Ephox Vis innlegg
EDIT: Heter Ephox ingame, vet ikke selv ossen man legger til venner og sånt. men har en eagle fighter.
Vis hele sitatet...
Legger deg til, er ganske beint fram å legge til folk i spillet.
Er det noen som vil bli med på bounty hunting? Har bare en eagle men klarer meg greit nok.
Hopper inn en tur nå, men er vel vanskelig å få til noe på sparket. Bedre å planlegge om vi skal spille sammen.

Have a screenshot:
http://i.imgur.com/MlbQDAc.jpg
Sitat av F4celess Vis innlegg
Hopper inn en tur nå, men er vel vanskelig å få til noe på sparket. Bedre å planlegge om vi skal spille sammen.
Vis hele sitatet...

Kan jo legge deg til på skype da, skype navnet mitt er kingminecrafter. Lettere å planlegge da
Bruker dere HOTAS når dere spiller? Kan hende jeg blir med litt senere i kveld, laster ned spillet nå.
Sitat av Pozid Vis innlegg
Bruker dere HOTAS når dere spiller? Kan hende jeg blir med litt senere i kveld, laster ned spillet nå.
Vis hele sitatet...
Jeg sparer opp til det, håper jeg får kjøpt til neste måned. Jeg fly bare rundt å får litt penger med bounty hunting

Ossen finner jeg Resource Extraction Point? har flydd ringene på flere planeter uten å finne noe, kommer det opp i contacts eller navigation?
Sist endret av Ephox; 28. mars 2015 kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal dukke opp i navigation.
Sist endret av F4celess; 28. mars 2015 kl. 21:45.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om noen er hypp på å sjekke ut wings så er eg gjerne med. add cmdr wurray
Sitat av knake Vis innlegg
Om noen er hypp på å sjekke ut wings så er eg gjerne med. add cmdr wurray
Vis hele sitatet...
Legger de..... ser du la meg til, bare å haile meg når du ser jeg er på.
Sist endret av F4celess; 5. april 2015 kl. 20:09.
På TG fikk jeg anledning til å spille Elite med Oculus DK2 og HOTAS, kan ikke si annet enn at det er helt fantastisk og må prøves før man dør. Følelsen av størrelse og avstand var noe av det villeste jeg har opplevd i et spill.

Og en helt annen ting

http://i.imgur.com/BWO6OOR.jpg

Om folk har lite å gjøre er det et eksperimentelt "Local Community Goal" på gang Kwatee: Målet er å samle metaller til en ny romstasjon. Fine trading turer for de som trenger litt daglig grinding i hverdagen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som er på idag?
spillte en del på CQC før i dag, er lvl10 nå.

Skal skrive en del på noe greier før jeg hopper online, men legg meg gjerne til, heter Inferus in-game.
Sist endret av F4celess; 3. oktober 2015 kl. 21:28.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noob trader i Elite her, hadde vært artig å ha noen å spørre om hjelp i spillet, noen som vil legge meg til? Nick er Sorrowstar