Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1734
Hei!
Jeg er bosatt i Polen og gikk i dag til innkjøp av det nye Call of Duty-spillet. Dessverre er det på russisk av en eller annen grunn, og det forstår jeg rett og slett ingenting av! Er det noen som kunne vært så snill og fortalt meg hvordan jeg endrer språket? Skrevet en bitteliten guide på hvilke rekkefølger jeg må trykke for å komme inn på språkmenyen? Hadde satt veldig stor pris på hjelp!

Bendik

Hvis andre skulle ha liknende problem. Det er visst bare ett språk pr CD, så man må undersøke hvilket språk man får før man kjøper spillet. På mitt cover står nemlig alt på polsk, men in-game er alt på russisk. Logisk. Etter en samtale med activition kom vi frem til at jeg må prate med utsalgsstedet.
Sist endret av bendiks; 10. januar 2015 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror at du må kjøpe det via Playstation Store eller Xbox Store (?). Husker hvertfall at det var sånn med MW2 hvis du skulle ha det på fransk, spansk etc. Men hvis du er på pc så kan dette funke: Call Of Duty: Advanced Warfare > Properties > Language
Takk for svar. Det viser seg som sagt at det bare er ett språk på disken man kjøper. Det er heller ikke mulig å laste ned noen language packs, så problemet er dessverre uløselig.
Last ned en cod aw torrent og stjel language filene derfra. Vet ikke om det fungerer, men det burde?
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Last ned en cod aw torrent og stjel language filene derfra. Vet ikke om det fungerer, men det burde?
Vis hele sitatet...
Leste at det skal funke på pc.