Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 929
Hei, etter en rekke problemer med en PC jeg kjøpte fra CDON bestemte jeg meg for å kjøpe en Komplett-PC.

Bestilte følgende:
http://i.imgur.com/1VhsR9Q.png

Hva tror dere? funker denne greit til spilling og jobb?
Du har kjøpt to dataer isåfall, en i deler og en komplett.

Om du tenker kun på den i deler, så ja, den duger.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Du har kjøpt to dataer isåfall, en i deler og en komplett.

Om du tenker kun på den i deler, så ja, den duger.
Vis hele sitatet...
Nei nei nei. H*n har kjøpt Komplett Gamer i20 som er konfigurert med delene du ser under på listen.

Jeg har forresten samme kabinett. Meget sexy
oh, my fault
Det stemmer ja men hva med hovedkortet og PSUen? disse var jeg veldig usikker på.

Men ja, kabinettet ser perfekt ut, veldig simpelt men ganske avansert på andre måter. Samtidig er det støydempet!
Sitat av Andy1995 Vis innlegg
Det stemmer ja men hva med hovedkortet og PSUen? disse var jeg veldig usikker på.

Men ja, kabinettet ser perfekt ut, veldig simpelt men ganske avansert på andre måter. Samtidig er det støydempet!
Vis hele sitatet...
Det skal ikke være noe problem. Xfx 850w, er jo verfall mer enn nok w. Hovedkortet har litt få uttak, (koster jo tros alt bare 500kr) men det fungerer.
Du har mer enn nok watt hvertfall Men ser ut til å bli en grei PC det der
Sitat av Andy1995 Vis innlegg
Det stemmer ja men hva med hovedkortet og PSUen? disse var jeg veldig usikker på.

Men ja, kabinettet ser perfekt ut, veldig simpelt men ganske avansert på andre måter. Samtidig er det støydempet!
Vis hele sitatet...
Komplett har jo valgt ut komponentene, så de fungerer garantert sammen.