Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2775
Jeg er en relativt ny spiller på det spillet.
Jeg gir blanke i hva dere mener om spillet, hvis du vil skrive noe her så kan du spare deg for dritsnakk syns jeg.


Jeg skriver dette fordi jeg er en fersk spiller, driver for tiden å spiller opp en DK som i skrivende stund er i 79.
Jeg ønsker og ha flere norske spillere og snakke med ingame, som også kanskje er med på å spille opp nye karakterer.

Jeg spiller på Grim batol.

Hvis du vil kan du viske "Pusegutten", så tar vi en prat.
Jeg spiller horde på sylvanas.

Kan jo alltids legge deg til med Real ID. Send meg en pm med mailen din, så legger jeg deg til neste gang jeg logger på.
Om du er interessert selvfølgelig. Jeg har også lite norske folk å prate med for tiden.
Dessverre mange som slutter i disse tider. fuuuuuuuu cataclysm!
Sist endret av Månemann; 21. juni 2011 kl. 05:22.
Spiller du horde/alliance? Har selv flere 85 på horde siden.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av TheHooster Vis innlegg
Jeg er en relativt ny spiller på det spillet.
Jeg gir blanke i hva dere mener om spillet, hvis du vil skrive noe her så kan du spare deg for dritsnakk syns jeg.


Jeg skriver dette fordi jeg er en fersk spiller, driver for tiden å spiller opp en DK som i skrivende stund er i 79.
Jeg ønsker og ha flere norske spillere og snakke med ingame, som også kanskje er med på å spille opp nye karakterer.

Jeg spiller på Grim batol.

Hvis du vil kan du viske "Pusegutten", så tar vi en prat.
Vis hele sitatet...
Orket ikke alt maset om guild raids og slikt, så jeg sluttet, men begynnte igjen, på private server denne gangen. Så spiller dessvere ikke retail lenger
Noen som spiller på Feenix private vanilla serveren?
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Damio Vis innlegg
Noen som spiller på Feenix private vanilla serveren?
Vis hele sitatet...
Vil begynne, vanilla var beste perioden på wow :P om ikke tbc da..

Men skal installere pre tbc i morra eller noe
Sitat av Damio Vis innlegg
Noen som spiller på Feenix private vanilla serveren?
Vis hele sitatet...
Jepp!

Bedre server skal du lete lenge etter.
You never quit World of Warcraft, you just take breaks. :P
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Runardo Vis innlegg
You never quit World of Warcraft, you just take breaks. :P
Vis hele sitatet...
Veldig sant
Vil nå ikke kalle deg fersk da du er level 79. Jeg har en del karakterer som ligger på særdeles høye nivåer. Spiller på Dunemaul.

Send meg en PM med id'en din, så skal jeg få se til å få lagt deg til
Spiller på Grim Batol selv jeg, hvilken årgang er du?
Sist endret av Vekst; 24. juni 2011 kl. 11:05.
Har en 85 rogue på Aggramar ved navn Akkiless.
Er i en guild kalt Loyalty Unity Victory, som faktisk var den første lvl-25 guild på serveren!

Bare å legge meg til på Real-ID, alltid gøy å ha noen norske å snakke med. Send PM!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg spiller horde på Outland, noen norske spillere der som vil spille med meg?
Jeg har 2stk i 85 på horde(Daggerspine) og 1 på ally (Bloodfeather)
send meg gjerne en PM her med real-iden deres hadde vært litt moromst med flere norske i venne lista! som det ble nevt litt oppi her en god del sluttet å spille når Cata kom ut og folk kommer sagte men sikkert tilbake til WoW etter noen uker med D3, send PM så adder jeg deg gjerne!
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Vil nå ikke kalle deg fersk da du er level 79. Jeg har en del karakterer som ligger på særdeles høye nivåer. Spiller på
Vis hele sitatet...
Jo, du er fersk når du aldri har rørt noe som helst av det som skjer i 85. Hele spillet handler jo om det som skjer i 85.

Ellers har jeg sluttet.... Forhåpentligvis!
Sist endret av elitenilo; 11. juni 2012 kl. 22:56.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
85 snikmorder som dreper i skyggen av alliansen av grim batol! Kaffegirl liker å tulle rundt, så /w i ya can!
DayZ Proff
Benjy's Avatar
alle klassene over 70 inkludert 2 over 80+ 5 85<3 pm meg for real id?
Sist endret av Benjy; 12. juni 2012 kl. 09:25.
spiller både alliance og horde på outland (mest alliance) hves noen vill så PM meg Id'en din
Spiller horde på outland, hadde vært koselig å hatt noen å spille med!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av Runardo Vis innlegg
You never quit World of Warcraft, you just take breaks. :P
Vis hele sitatet...
So not true, i quit, and i don't play WoW anymore
Har 9 85´s både på Alliance og Horde på Aszune serveren. PM for RealID
sitter å spiller wow regelmessig om dagen, men min mening er at det ikke er noen vits i å spille før MoP kommer ut.

De fleste har fått det rimelig bra gear nå, og spilt seg lei av OoT og har drept Deathwing et titalsganger,

jeg klarer ikke finne serlig motivasjon til å fortsette å spille WoW når det ikke er noe nytt å gjøre
Send meg PM så legger jeg deg til
Grim batol - Alliance - 3 x 85. PM hvis det er noen andre som spiller der
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Alliance på Outland, går for det meste i PVP, men jeg startet nettop igjen så har ikke fult PVP gear.



EDIT: Pm med RealID
Sist endret av ArtOfHacking; 12. juni 2012 kl. 14:06.
grim batol. horde. 4x 85. send pm hvis noen er keen på litt bg fun
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
snart 4x 85 på twisting nether horde, Ret/holy pal, Unholy/frost dk, Fire mage og snart sub rogue. Alle er kun PvP. Har også en resto sham på ragnaros horde. PM om noen vil spille