Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5510
Noen som vet hvor jeg kjøper disse?
Drakk dette i forsvaret og de bar super digg
På Gimsøy ?


For å være mer saklig:

"Forutenom dagligvaremarkedet, leverer Gimsøy også energidrikk til det norske og engelske forsvaret."

Så du må nok til forsvare igjen for å få tak i den =)
Sist endret av Blackkoz; 9. mai 2011 kl. 22:44.
Hehe, ut av den setningen så klarte du å lese at han må til forsvaret for å finne den? :-D

Jeg ville kanskje ha fokusert på dagligvaremarkedet istedet ;-) Hva med å høre med ditt lokale større supermarked om de vil ta den inn hvis de ikke har den? Ultra eller Meny er jo ofte hjelpsomme med slikt.
Gimsøy er et bryggeri i Skien, men har aldri sett den drikken.
Gimsøy lager også den gode gamle leskedrikken Kjeft, har fortsatt alle klistremerka <3
Kontakt produsenten og hør om du ikke kan kjøpe en kasse?
Får du svar, fortell meg prisen
The Merciful One
mr5050's Avatar
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Gimsøy er et bryggeri i Skien, men har aldri sett den drikken.
Gimsøy lager også den gode gamle leskedrikken Kjeft, har fortsatt alle klistremerka <3
Vis hele sitatet...
åhh fy faen nå blei jeg tørst
Meny skryter på seg å kunne skaffe nesten alt som er av mat og drikke, så de kan sikkert ta det inn for deg!
The Merciful One
mr5050's Avatar
er det ikke bare og sende mail til bryggeriet og spørre hvor de selger den da
Gjorde det for noen år siden, Rema 1000 er blandt dem

Legger til at Kjeft tilhører Stabburet.
Gimsøy eies i dag av stabburet.

Send mail og spørr, de er ganske så hjelpsomme med det meste.
Sitat av TDSzevz Vis innlegg
Hehe, ut av den setningen så klarte du å lese at han må til forsvaret for å finne den? :-D

Jeg ville kanskje ha fokusert på dagligvaremarkedet istedet ;-) Hva med å høre med ditt lokale større supermarked om de vil ta den inn hvis de ikke har den? Ultra eller Meny er jo ofte hjelpsomme med slikt.
Vis hele sitatet...
Om man går på internettsiden / informasjonssiden til Gimsøy, så får det en yppelig sammenheng.
De leverer drikke/saft til dagligvarebutikkene, i tillegg til å levere energidrikke til forsvaret