Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1996
Skulle bare hatt ett par hettegensere til trening, men alltid så usikker på størrelse når jeg handler sånn.
Noen erfaringer?
Jeg har blandt annet bestilt nFF t-shirten min fra duffywear.no og har også gjort en spesialbestilling på noen og 20 t-shirts derfra sååeh.. jada.. er bare å kjøre på, størrelsene husker jeg forøvrig ikke noe om...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
38 0
10 Dager siden jeg bestilte Å betalte, har ikke hørt en dritt- og de svarer ikke på mail eller tlf.. Wtf!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Heisann

Jeg har også bestilt hettegenser fra duffywear. Er en måned siden jeg bestilte, så jeg begynte og søke litt på de og da kom disse innleggene opp. lurte på om dere viste om nettsiden bare er noe tull? blir litt bekymret for det de svarer jo heller ikke på verken melding, mail eller telefon. fikk dere det dere hadde bestilt?
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=988786306

Ta en telefon direkte til Kurt Inge Smådal eller Roy Andre Johansen Tollefsen dere, de to numrene som står der er registrert på dem i følge telefonkatalogen.
▼ ... flere år senere ... ▼
virker som at leveringstiden er laaaaang
Selv bestillte jeg en freak genser for ca 2 uker siden. Enda ikke fått den
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Jeg bestilte for 3 uker siden. For 1 uke siden kom de i posten. Syntes det var helt greit, ser ikke ut som en norsk nettbutikk da den slutter på .com
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Gikk ikke Duffywear konkurs?
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Gikk ikke Duffywear konkurs?
Vis hele sitatet...
ikke som jeg kan se noe sted
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
ikke som jeg kan se noe sted
Vis hele sitatet...
Står masse relevant info her. http://freak.no/forum/showthread.php...97#post2956797
selv kjøpte jeg en genser i desember/januar (etter jul en gang) å har enda ikke måttet betale for den... merkelig men helt greit
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
selv kjøpte jeg en genser i desember/januar (etter jul en gang) å har enda ikke måttet betale for den... merkelig men helt greit
Vis hele sitatet...
dem har i teorien 3 år på å sende regning