Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2134
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Nå som Modafinil er et B-preperat og ikke lengre A, hva er straff for å få dette tilsendt uten resept? Innenlandspakker er forsåvidt trygt, men hvis det av tilfeldigheter skulle bli stoppet, hva kan jeg forvente da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

Nå som Modafinil er et B-preperat og ikke lengre A, hva er straff for å få dette tilsendt uten resept? Innenlandspakker er forsåvidt trygt, men hvis det av tilfeldigheter skulle bli stoppet, hva kan jeg forvente da?
Vis hele sitatet...
Kommer an på mengden, men vi på freak kan ikke svare deg. Dette er det nærmeste du kommer svar: Ved ulovlig import kan du bli politianmeldt (avhengig av alvorlighetsgrad). Du kan bli anmeldt for brudd på straffeloven § 231 (narkotika) eller § 234 (doping). Straffen er bot eller fengsel inntil 2 år.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min pakke ble stoppet i tollen, med ca 60 stk. Fikk en lapp i postkassen om at det ble destruert. Har ikke hørt noe i ettertid.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ingenting, men ble ransaket 2 uker etter ene ganga, de fant 500 men ingen bot, kunne ikke bevise kjøp + schedule 6