Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 877
Hei,

Gjør dette litt kjapt.

Påstand#1: Snapchat er det tryggeste man kan bruke, ganske enkelt fordi man ikke må registrere noe nummer.

Påstand#2: Signal er den tryggeste appen å bruke, ganske enkelt fordi den er open source og på grunn av sin store bruker- og utviklerbase er den derfor den mest gjennomført testede og undersøkte applikasjonen. Med ende til ende kryptering som er robust nok til å deles åpent, kan man være trygg på at de fleste sikkerhetshull er identifisert og adressert.

Påstand#3: Man er idiot hvis man ikke skjønner at all kryptering for alle praktiske formål er umulig for de amatørene som sitter ved Krpos å hacke sseg inn på. Selv så mye som PM'ene mine på Freak er way outta reach. Alle vet at selv dresserte griser sliter med å betjene et tastatur

Håper på litt oppklaring her. Man skulle tro at det etterhvert var blitt litt ensformig å ha rett i alt, alltid, men da må man tro om igjen.,

Det er alltid like kjekt
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hei,

Gjør dette litt kjapt.

Påstand#1: Snapchat er det tryggeste man kan bruke, ganske enkelt fordi man ikke må registrere noe nummer.

Påstand#2: Signal er den tryggeste appen å bruke, ganske enkelt fordi den er open source og på grunn av sin store bruker- og utviklerbase er den derfor den mest gjennomført testede og undersøkte applikasjonen. Med ende til ende kryptering som er robust nok til å deles åpent, kan man være trygg på at de fleste sikkerhetshull er identifisert og adressert.

Påstand#3: Man er idiot hvis man ikke skjønner at all kryptering for alle praktiske formål er umulig for de amatørene som sitter ved Krpos å hacke sseg inn på. Selv så mye som PM'ene mine på Freak er way outta reach. Alle vet at selv dresserte griser sliter med å betjene et tastatur

Håper på litt oppklaring her. Man skulle tro at det etterhvert var blitt litt ensformig å ha rett i alt, alltid, men da må man tro om igjen.,

Det er alltid like kjekt
Vis hele sitatet...
Hva med #4 wickr?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Hva med #4 wickr?
Vis hele sitatet...
Wickr er drevet av de samme som styrer freak.no.
KRIPOS.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Wickr er drevet av de samme som styrer freak.no.
KRIPOS.
Vis hele sitatet...
Shit, det visste jeg ikke, da er det bare for meg å dra hetta godt nedover og knyte løkka

Jeg trodde det var mods og crewet her på freak som driver Kripos og ikke omvendt?
Sist endret av Taxidriver; 11. desember 2020 kl. 08:00.